|
Post by mace on Oct 26, 2008 15:16:22 GMT 1
Visst kan man micka klacken, men aldrig att men ska spela in den och sedan spela upp det.
|
|
|
Post by rolgy66 on Oct 26, 2008 15:39:34 GMT 1
Visst kan man micka klacken, men aldrig att men ska spela in den och sedan spela upp det. Snälla, säg att du skämtar... Jag ironiserade innan. Trodde inte att det behövdes nån smiley. Micka klacken? Ja... då skäms jag också.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 26, 2008 20:21:54 GMT 1
Bara inte den gamla ideen med att "micka" klacken är på gång för då skäms jag ögonen ur mig!! Instämmer... så löjligt så det inte är klokt om så är fallet..
|
|
|
Post by HF on Oct 27, 2008 16:19:28 GMT 1
Jo det har varit uppe på tapeten, kanske var i disneytiderna...
|
|
|
Post by kex on Oct 27, 2008 17:11:35 GMT 1
Hoppas verkligen inte att de stämmer
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 30, 2008 11:15:36 GMT 1
STOR ELOGE
till KHK-klacken som höll igång även vid 7-2
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 30, 2008 11:29:26 GMT 1
Och tack till YB som viftade bort "VEM FAN ÄR SIMON SKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG!!"
|
|
|
Post by Supertramp on Oct 30, 2008 12:39:54 GMT 1
Och tack till YB som viftade bort "VEM FAN ÄR SIMON SKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG!!" Varför gjorde han det?
|
|
Burt
Ungdomslirare
|
Post by Burt on Oct 30, 2008 12:58:32 GMT 1
Och tack till YB som viftade bort "VEM FAN ÄR SIMON SKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG!!" Varför gjorde han det? Han vet inte vem Simon Skog är och därkör var det en ramsa som för honom var helt onödig...
|
|
|
Post by Supertramp on Oct 30, 2008 13:02:31 GMT 1
Han vet inte vem Simon Skog är och därkör var det en ramsa som för honom var helt onödig... Nu pratar du ju bort dig själv. Hade han redan vetat vem Simon Skoog var så hade ramsan varit onödig. Enligt dig så var fallet tvärtom, och då passade ramsan alldeles utmärkt.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 30, 2008 13:06:11 GMT 1
Och tack till YB som viftade bort "VEM FAN ÄR SIMON SKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG!!" Varför gjorde han det? För att den är så jävla löjlig så det inte finns.. Simon Skoog är en av deras bästa lirare.. och sedan fylla ut den med "FÖÖÖR VI HAR AAAAATTE VAAAALIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!" skulle ju bara göra det ännu löjligare.. då den karln får ta på sig ett eller två mål igår ... om inte fler..
|
|
|
Post by Supertramp on Oct 30, 2008 19:22:04 GMT 1
För att den är så jävla löjlig så det inte finns.. Simon Skoog är en av deras bästa lirare.. och sedan fylla ut den med "FÖÖÖR VI HAR AAAAATTE VAAAALIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!" skulle ju bara göra det ännu löjligare.. då den karln får ta på sig ett eller två mål igår ... om inte fler.. Okej, då vet jag.
|
|
|
Post by HF on Oct 30, 2008 20:54:41 GMT 1
Ja det blir lite löjligt. Simon dominerade isen igår, vilken pondus när han går in och tar pucken. Våra spelare beredde sig för närkamp när han kom mot dom men innan närkampen hade börjat hade han redan tagit pucken för dom. När någon är så uppenbart bra behövs det en riktig nidvisa för att psyka honom, inte den ramsan dom drog.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 30, 2008 21:28:25 GMT 1
Ja det blir lite löjligt. Simon dominerade isen igår, vilken pondus när han går in och tar pucken. Våra spelare beredde sig för närkamp när han kom mot dom men innan närkampen hade börjat hade han redan tagit pucken för dom. När någon är så uppenbart bra behövs det en riktig nidvisa för att psyka honom, inte den ramsan dom drog. En annan sak är ju att Simon bara sätter ut armen så kommer KHK inte i närheten av honom... herregud.. borde ju vara pinsamt att bli bortplockad så jävla lätt av någon som håller i pucken ...
|
|
|
Post by fight on Oct 30, 2008 21:52:31 GMT 1
Igår var det en underbar klack som sjöng sig igenom 3 perioder trotts den tunga förlusten. En bra klack som kunde stå upp hela matchen =)
|
|