|
Post by Jonas74 on Jan 7, 2006 11:07:30 GMT 1
Jag stod och lyssnade under 3:e perioden och blev ganska bedrövad. Visst vi håller ett jävla liv (kanske beroende på %) men det är inte en människa som hör vad vi sjunger. Det var typ 3 olika grupper i klacken två grupper sjöng samma ramsa men helt i otakt och sedan den tredje gruppen sjöng en helt annan ramsa. + att om vi nu sjöng relativt samspelta så börjades det sjunga på en helt annan ramsa av någon annan helt utan anledning. Så vi behöver ta tag i en klackledare eller två, någon som kan föra klacken och har en hyffsad hum om vilka ramsor som funkar. Sedan till bussresan............ Det är faan helt otroligt hur mycket man får skämmas för att folk inte kan uppföra sig när de har druckit. Jag skiter i vem som började eller vem som sa vad. Nästa gång det bråkas och slåss på bussen så kastas de av på plats och det spelar faan ingen roll var vi är. Skärpning!
|
|
|
Post by youngblood on Jan 7, 2006 11:19:57 GMT 1
Jag stod och lyssnade under 3:e perioden och blev ganska bedrövad. Visst vi håller ett jävla liv (kanske beroende på %) men det är inte en människa som hör vad vi sjunger. Det var typ 3 olika grupper i klacken två grupper sjöng samma ramsa men helt i otakt och sedan den tredje gruppen sjöng en helt annan ramsa. + att om vi nu sjöng relativt samspelta så börjades det sjunga på en helt annan ramsa av någon annan helt utan anledning. Så vi behöver ta tag i en klackledare eller två, någon som kan föra klacken och har en hyffsad hum om vilka ramsor som funkar. Sedan till bussresan............ Det är faan helt otroligt hur mycket man får skämmas för att folk inte kan uppföra sig när de har druckit. Jag skiter i vem som började eller vem som sa vad. Nästa gång det bråkas och slåss på bussen så kastas de av på plats och det spelar faan ingen roll var vi är. Skärpning! Vem var det som blev utslängd från hallen?? (fick höra detta nyss det blir nog ett flertal insändare av Roffe av detta)
|
|
|
Post by Jonas74 on Jan 7, 2006 11:22:13 GMT 1
Jag vet vem det är, han höll på att få åka grisbil till fyllecellen. Det var för övrigt han och några andra som inte kunde hålla sig lugna på bussen hem senare.
|
|
|
Post by youngblood on Jan 7, 2006 11:24:03 GMT 1
Jag vet vem det är, han höll på att få åka grisbil till fyllecellen. Det var för övrigt han och några andra som inte kunde hålla sig lugna på bussen hem senare. Helt jävla otroligt Att vissa aldrig lär sig Bojkott av nästa fredagsmatch kanske
|
|
|
Post by Jonas74 on Jan 7, 2006 11:25:56 GMT 1
Nja det är väl knappast troligt. Däremot kanske inte släppa med de som har bråkat
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 7, 2006 12:48:00 GMT 1
Jag vet vem det är, han höll på att få åka grisbil till fyllecellen. Det var för övrigt han och några andra som inte kunde hålla sig lugna på bussen hem senare. Tobbe bänkade Jonas Norberg för att han snackade till sig en 10 min...... Borde väl vara BB's styrelses sak att att göra sig av med personer som ej kan sköta sig ?
|
|
|
Post by newman on Jan 7, 2006 13:08:31 GMT 1
Tråkigt. men i hallen fanns det inget att klaga över. Snackade med en vakt och han tyckte att det var lugnt!
|
|
|
Post by youngblood on Jan 7, 2006 15:02:31 GMT 1
Vi har en otrolig fin publik som stöttar oss men jag efterlyser samma stöd hemma som vi hade i kväll” säger Filip Sandstedt…. Kom igen nu allihopa så ska vi vissa småläningarna från DIÖ att vi har seriens bästa klack Ska vi ge Sandstedt svar på tal?? Alla till E-sek ;D ;D ;D
|
|
baboo
Ungdomslirare
|
Post by baboo on Jan 7, 2006 15:08:09 GMT 1
Vi har en otrolig fin publik som stöttar oss men jag efterlyser samma stöd hemma som vi hade i kväll” säger Filip Sandstedt… Känner du han ?
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 7, 2006 15:59:03 GMT 1
Vi har en otrolig fin publik som stöttar oss men jag efterlyser samma stöd hemma som vi hade i kväll” säger Filip Sandstedt… Känner du han ? YB glömde ange källa (som vanligt) (Faktiskt straffbart enl brottsbalken) Saxat fån www.khk.se”Vi gjorde ingen bra match i kväll men det är en styrka att vinna när laget spelar dåligt. På torsdag väntar Diö hemma och då är det dags att visa smålänningarna att vi inte är nöjda med två oavgjorda matcher däruppe. Vi har en otrolig fin publik som stöttar oss men jag efterlyser samma stöd hemma som vi hade i kväll” säger Filip Sandstedt…."
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 7, 2006 16:12:40 GMT 1
Jag stod och lyssnade under 3:e perioden och blev ganska bedrövad. Visst vi håller ett jävla liv (kanske beroende på %) men det är inte en människa som hör vad vi sjunger. Det var typ 3 olika grupper i klacken två grupper sjöng samma ramsa men helt i otakt och sedan den tredje gruppen sjöng en helt annan ramsa. + att om vi nu sjöng relativt samspelta så börjades det sjunga på en helt annan ramsa av någon annan helt utan anledning. Så vi behöver ta tag i en klackledare eller två, någon som kan föra klacken och har en hyffsad hum om vilka ramsor som funkar. Sedan till bussresan............ Det är faan helt otroligt hur mycket man får skämmas för att folk inte kan uppföra sig när de har druckit. Jag skiter i vem som började eller vem som sa vad. Nästa gång det bråkas och slåss på bussen så kastas de av på plats och det spelar faan ingen roll var vi är. Skärpning! Helt otroligt....ut med dem bara
|
|
|
Post by wilhelmiii on Jan 7, 2006 18:28:28 GMT 1
Pinsamt att det var en från Arena gruppen som startade bråket på bussen, jag har nog aldrig sett en så full människa förrut, och då har jag sett mycket. Pinsamt!!
|
|
|
Post by youngblood on Jan 7, 2006 18:52:50 GMT 1
SVAR NEJ YB glömde ange källa (som vanligt) NI HITTAR NOG KÄLLAN ÄNDÅ (Faktiskt straffbart enl brottsbalken) STÄM MIG ;D
|
|
|
Post by youngblood on Jan 7, 2006 19:56:27 GMT 1
Pinsamt att det var en från Arena gruppen som startade bråket på bussen, jag har nog aldrig sett en så full människa förrut, och då har jag sett mycket. Pinsamt!! För att citera IP: UT MED PACKET UT MED PACKET UT MED PACKET ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Jonas74 on Jan 7, 2006 20:02:04 GMT 1
Pinsamt att det var en från Arena gruppen som startade bråket på bussen, jag har nog aldrig sett en så full människa förrut, och då har jag sett mycket. Pinsamt!! Riktigt så var det ju inte. Killen stod fram i bussen och pratar om arena gruppen och om hur man ska göra för att hjälpa till. När någon sitter och skriker och ger fingret till honom. Ordväxling uppstår och handgemäng utbrytter i hela jävla bussen.
|
|