|
Post by HF on Oct 24, 2008 11:42:25 GMT 1
Ni väl gnagets "hyllning" till Houkko?
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 24, 2008 21:27:11 GMT 1
det är ju inte vettigt om HEMMA-klacken pga hallens konstruktion ska ha sämre förutsättningar än bortaklacken att göra sig hörda. Är detta något BB tagit upp med KHK eller Arenabolaget? Ja.
|
|
|
Post by fight on Oct 24, 2008 21:38:50 GMT 1
Är det inte redan saker på G som ska göras på hemmastå?
|
|
badde
Björnligan
|
Post by badde on Oct 24, 2008 21:42:50 GMT 1
Det kanske är lite för mycket mys just nu i KHK, jag menar att det ska häklas lite ifrån stå annars kan man ju gå på bowling. Kolla bara på andra klackar som får motståndare i svajning och får hemma laget att smälla på. KHK är lite för snälla.
|
|
|
Post by dragkrok on Oct 24, 2008 21:43:57 GMT 1
Är det inte redan saker på G som ska göras på hemmastå? ...som vad då??
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 24, 2008 21:54:38 GMT 1
Det kanske är lite för mycket mys just nu i KHK, jag menar att det ska häklas lite ifrån stå annars kan man ju gå på bowling. Kolla bara på andra klackar som får motståndare i svajning och får hemma laget att smälla på. KHK är lite för snälla. Personligen har jag inget emot att motståndare häcklas, vad som helst för att KHK ska vinna, kolla hur lätt det är att psyka Göran Hall och få honom att ta ett matchstraff Men iofs, ingen kan ju jämföras med honom ;D
|
|
|
Post by fight on Oct 24, 2008 21:55:37 GMT 1
Det ha jag ingen kolla på, utan hoppades på att YB hade ett bra svar på..?
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 25, 2008 14:02:39 GMT 1
Kolla innelistan i nya Frotté!
|
|
|
Post by dragskott on Oct 25, 2008 14:12:20 GMT 1
|
|
|
Post by scarpino on Oct 25, 2008 18:01:22 GMT 1
Det kanske är lite för mycket mys just nu i KHK, jag menar att det ska häklas lite ifrån stå annars kan man ju gå på bowling. Kolla bara på andra klackar som får motståndare i svajning och får hemma laget att smälla på. KHK är lite för snälla. håller helt klart med!! den roligaste matchen ja vatt med om är helt klart kvalet borta mot mörrum, där va d ganska bra liv o lite suga kuk på mörrumsbruk mm.. kan vi inte starta en tråd med massa förslag till nya ramsor!? mvh
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 26, 2008 8:10:13 GMT 1
det är ju inte vettigt om HEMMA-klacken pga hallens konstruktion ska ha sämre förutsättningar än bortaklacken att göra sig hörda. Är detta något BB tagit upp med KHK eller Arenabolaget? Ja. Positivt svar ?
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 26, 2008 8:29:44 GMT 1
Det kommer skeförändringar när det gäller denna biten men det tar lite tid att genomföra men en sak är säker att jag kommer inte förklara dem för det största betongarslet i KHK ;D Alla berörda kommer få veta när det är dax.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 26, 2008 9:04:21 GMT 1
Det kommer skeförändringar när det gäller denna biten men det tar lite tid att genomföra men en sak är säker att jag kommer inte förklara dem för det största betongarslet i KHK ;D Alla berörda kommer få veta när det är dax. Låter bra
|
|
|
Post by HF on Oct 26, 2008 14:05:18 GMT 1
Bara inte den gamla ideen med att "micka" klacken är på gång för då skäms jag ögonen ur mig!!
|
|
|
Post by rolgy66 on Oct 26, 2008 14:28:22 GMT 1
Bara inte den gamla ideen med att "micka" klacken är på gång för då skäms jag ögonen ur mig!! Allvarligt?!? Nån som föreslagit det?? Ehh... då kan man ju spela in klacken oxå när det är världens drag, för att spela upp det vid matcher där det inte väsnas så mycket. Så kallad " klack-back".
|
|