|
Post by HF on Feb 10, 2006 12:15:22 GMT 1
förra matchen mycket folk denna matchen väldigt lite folk, Är det inga riktiga supporters i klacken....? Kanske dags för BB att samla styrkorna inför kvalet, era halsar lär behövas.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 10, 2006 12:36:18 GMT 1
förra matchen mycket folk denna matchen väldigt lite folk, Är det inga riktiga supporters i klacken....? Kanske dags för BB att samla styrkorna inför kvalet, era halsar lär behövas. Japp, absolut! Nu är det för glest i styrkorna. Fram med trumman igen och ge järnet!
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Feb 10, 2006 13:10:02 GMT 1
Om ni tycker det ser tunnt ut i klackens led så hjälp till och fylla ut dom. Ni har också händer och röster höj dom för KHK
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 10, 2006 14:29:31 GMT 1
Om ni tycker det ser tunnt ut i klackens led så hjälp till och fylla ut dom. Ni har också händer och röster höj dom för KHK Verkligen...nu måste KHK uppåt, så är det bara. Tänk om alla i arenan hade hjälp till med det, oavsett VAR man sitter eller står
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 10, 2006 15:23:24 GMT 1
Om ni tycker det ser tunnt ut i klackens led så hjälp till och fylla ut dom. Ni har också händer och röster höj dom för KHK Verkligen...nu måste KHK uppåt, så är det bara. Tänk om alla i arenan hade hjälp till med det, oavsett VAR man sitter eller står Var ska du befinna dig på KHK's hemmamatcher ?
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 10, 2006 17:47:50 GMT 1
Verkligen...nu måste KHK uppåt, så är det bara. Tänk om alla i arenan hade hjälp till med det, oavsett VAR man sitter eller står Var ska du befinna dig på KHK's hemmamatcher ? Antagligen i Diö ishall eller på jobbet.
|
|
|
Post by newman on Feb 10, 2006 18:34:59 GMT 1
Saknade Y.B igår! Han är den ledande länken i det hela!
|
|
|
Post by mindriot on Feb 10, 2006 23:27:55 GMT 1
Ja det var lite tunt i leden på KHK-Landskrona matchen.
Men till kvalet så hoppas jag att en hemskt massa dyker upp. Saknade både YB o Jocke. Dom är lite én drivande faktor i det hela.
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 11, 2006 2:04:50 GMT 1
Jag tror nog det kommer hända saker när de viktiga matcherna kommer. Har förståelse att folk somnar i dessa matcher i lingonserien som saknar betydelse....
|
|
|
Post by pirre on Feb 11, 2006 21:23:39 GMT 1
Hoppas på bra uppslutning till klacken på söndag om inte så får vi tag oss i kragen tills på fredag. Iceman,newman kommer ni?? Sard? callahan,JJB?? malte( jobbar väl som vanligt) Tänk om wise kunde ta sig ner? billibut?? Joker? alla ni andra som kan tänkas hjälpa till HEJ Å HÅ KHK!!
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 12, 2006 0:48:21 GMT 1
Ja det var lite tunt i leden på KHK-Landskrona matchen. Men till kvalet så hoppas jag att en hemskt massa dyker upp. Saknade både YB o Jocke. Dom är lite én drivande faktor i det hela. Jocke var på matchen.
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 12, 2006 1:07:46 GMT 1
Hoppas på bra uppslutning till klacken på söndag om inte så får vi tag oss i kragen tills på fredag. Iceman,newman kommer ni?? Sard? callahan,JJB?? malte( jobbar väl som vanligt) Tänk om wise kunde ta sig ner? billibut?? Joker? alla ni andra som kan tänkas hjälpa till HEJ Å HÅ KHK!! En annan gång
|
|
|
Post by mindriot on Feb 12, 2006 1:24:56 GMT 1
Ja det var lite tunt i leden på KHK-Landskrona matchen. Men till kvalet så hoppas jag att en hemskt massa dyker upp. Saknade både YB o Jocke. Dom är lite én drivande faktor i det hela. Jocke var på matchen. Jag vet att Jocke var på matchen. Men han satt inte i klacken.
|
|
|
Post by HF on Feb 12, 2006 10:44:52 GMT 1
Är Jocke killen som skämde ut sig mot Diö?
|
|
|
Post by pirre on Feb 12, 2006 12:33:00 GMT 1
Är Jocke killen som skämde ut sig mot Diö? Tyvärr Jag vet att Jocke är en bra gubbe och tror nog att det var en engångshändelse och att han kommer att vara en frontfigur i klacken i framtiden
|
|