|
Post by HF on Jan 13, 2006 12:21:33 GMT 1
herr o fru groda var inte i klacken igår, har dom gett upp?
|
|
|
Post by youngblood on Jan 13, 2006 12:41:44 GMT 1
herr o fru groda var inte i klacken igår, har dom gett upp? ?? dom satt ju nedanför mig!!
|
|
|
Post by Iceman on Jan 13, 2006 13:26:14 GMT 1
herr o fru groda var inte i klacken igår, har dom gett upp? ?? dom satt ju nedanför mig!! HF, nykter igår ?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 13, 2006 14:52:31 GMT 1
?? dom satt ju nedanför mig!! HF, nykter igår ? ;D
|
|
|
Post by Latex on Jan 13, 2006 14:55:15 GMT 1
?? dom satt ju nedanför mig!! HF, nykter igår ? HF - kan det nöjligen stå för hokkifrilla åxå ;D ;D ;D
|
|
|
Post by HF on Jan 13, 2006 19:23:16 GMT 1
HF, nykter igår ? HF - kan det nöjligen stå för hokkifrilla åxå ;D ;D ;D det börjar bli liiittte för tunt för det...
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 13, 2006 19:41:37 GMT 1
HF, nykter igår ? HF - kan det nöjligen stå för hokkifrilla åxå ;D ;D ;D Kul att Latex har vaknat till liv och börjat skriva lite inlägg!
|
|
|
Post by newman on Jan 14, 2006 18:16:05 GMT 1
Det kan man inte säga om Number 4. han har nog råkat ut för en modemkapning eller har "någon" råkat gräva av kabeln!
|
|
|
Post by krulon on Jan 28, 2006 1:45:04 GMT 1
det känns som att någon högt uppsatt person i klacken måste ta lite ansvar!! hade jag varit med i klacken hade jag skämts som ett barn som snattat godis. och jag hade även gjort allt som står i min makt för att få ut personen i fråga ur klacken
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 28, 2006 2:12:00 GMT 1
det känns som att någon högt uppsatt person i klacken måste ta lite ansvar!! hade jag varit med i klacken hade jag skämts som ett barn som snattat godis. och jag hade även gjort allt som står i min makt för att få ut personen i fråga ur klacken Vad har nu hänt?
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 28, 2006 14:25:25 GMT 1
Diö har ju fått en klack som åkte ända ner till Åstorp och hejade fram sitt lag till 1 p.
Nu växer Lunds klack
saxat fr Lunds hemsida
"Till sist vill vi återigen tacka för stödet från vår växande klack som alltid föredömligt hejar på Giants och aldrig sänker sig till att håna motståndare eller domare. Hoppas ni kan trumma oss hela vägen till division 2."
Ska inte KHK ha seriens isärklass bästa klack framöver ?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 28, 2006 14:35:44 GMT 1
Det har KHK fast på bortaplan, då brukar det vara rätt bra drag. Bara vänta till kvalet en "full" supporterbuss från Karlskrona kan föra rätt bra liv.
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 28, 2006 14:42:08 GMT 1
Tycker det är väldigt tråkigt att man inte har det hemma. Jag tycker ni som verkligen vill vara på ståplats går dit och ställer er. Det vinner ni på i längden...
Jag säger "ni" eftersom jag inte kan gå på matcherna själv och ställa mig på NNÖ.
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 29, 2006 2:00:48 GMT 1
Diö har ju fått en klack som åkte ända ner till Åstorp och hejade fram sitt lag till 1 p. Nu växer Lunds klack saxat fr Lunds hemsida "Till sist vill vi återigen tacka för stödet från vår växande klack som alltid föredömligt hejar på Giants och aldrig sänker sig till att håna motståndare eller domare. Hoppas ni kan trumma oss hela vägen till division 2." Ska inte KHK ha seriens isärklass bästa klack framöver ? Lund brukar ha en klack som består av 7-8 småpojkar + en trumma! Kan nog bli en fight på läktaren inför stundande kval! ;D ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 29, 2006 20:30:46 GMT 1
Diö har ju fått en klack som åkte ända ner till Åstorp och hejade fram sitt lag till 1 p. Nu växer Lunds klack saxat fr Lunds hemsida "Till sist vill vi återigen tacka för stödet från vår växande klack som alltid föredömligt hejar på Giants och aldrig sänker sig till att håna motståndare eller domare. Hoppas ni kan trumma oss hela vägen till division 2." Ska inte KHK ha seriens isärklass bästa klack framöver ? Borde ju vara så, men så är fallet definitivt inte idag om man ser till respektive hemmamatcher. Diös klack må ha unga killar, men de gör det riktigt bra och håller igång i princip hela matchen.
|
|