|
Post by Iceman on Jan 11, 2006 20:42:34 GMT 1
Tror med WH kan bli bra....
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 11, 2006 21:28:01 GMT 1
Nej,det tror jag inte. Tror nog att W-H kap. räcker! Tufft att behöva börja med två bortamatcher. Kapaciteten räcker men jag tror att färre människor går på matchen ifall den spelas i WH. Hur länge kommer Melodifestivalen att lägga beslag på hallen då? Det sänds ju på en lördag, så det lär inte behövas mer än fredag-söndag.
|
|
|
Post by youngblood on Jan 11, 2006 21:29:51 GMT 1
Kapaciteten räcker men jag tror att färre människor går på matchen ifall den spelas i WH. Hur länge kommer Melodifestivalen att lägga beslag på hallen då? Det sänds ju på en lördag, så det lär inte behövas mer än fredag-söndag. Tror nog på torsdagen också med tanke på att genrepet är på fredagen
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 11, 2006 21:38:51 GMT 1
Det sänds ju på en lördag, så det lär inte behövas mer än fredag-söndag. Tror nog på torsdagen också med tanke på att genrepet är på fredagen Fast så tidigt lär inte kvalserien börja ändå. Jag tror första matchen kommer spelas på söndagen. Förra året började det väl några dagar in på mars?
|
|
|
Post by newman on Jan 12, 2006 10:37:48 GMT 1
Tror nog på torsdagen också med tanke på att genrepet är på fredagen Fast så tidigt lär inte kvalserien börja ändå. Jag tror första matchen kommer spelas på söndagen. Förra året började det väl några dagar in på mars? 1 mars är första match och 5 är nästa....... ser illa ut
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 12, 2006 12:06:02 GMT 1
Fast så tidigt lär inte kvalserien börja ändå. Jag tror första matchen kommer spelas på söndagen. Förra året började det väl några dagar in på mars? 1 mars är första match och 5 är nästa....... ser illa ut 1 mars borde man väl kunna spela då, genrepet är ju inte förrän den 3 mars.
|
|
|
Post by newman on Jan 12, 2006 12:50:18 GMT 1
Det tar nog ett par dagar att bygga upp skiten oxå.
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 13, 2006 19:43:41 GMT 1
Man börjar bli lite smått orolig för Lund i kvalet, man vet ju vad de ställde till med förra året och nu verkar dom ruskigt starka.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 13, 2006 19:51:55 GMT 1
KHK har en mycket bättre trupp än Lund, skall inte vara några problem.
Landskrona hade en del viktiga spelare borta igår, dessutom så skadade sig M. Hermasson och vi vet ju hur viktig han är för Lejonen.
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 13, 2006 20:01:44 GMT 1
Man börjar bli lite smått orolig för Lund i kvalet, man vet ju vad de ställde till med förra året och nu verkar dom ruskigt starka. Visst finns det viss anledning till oro, inga givna segrar mot Lund. Däremot är KHK också starkare än förra året
|
|
|
Post by grizzlys on Jan 13, 2006 23:43:45 GMT 1
Man börjar bli lite smått orolig för Lund i kvalet, man vet ju vad de ställde till med förra året och nu verkar dom ruskigt starka. Klart att ni ska vara oroliga... Ni kan ju alltid hoppas på att inte hamna i samma kvalgrupp
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 14, 2006 0:04:41 GMT 1
KHK har en mycket bättre trupp än Lund, skall inte vara några problem. Landskrona hade en del viktiga spelare borta igår, dessutom så skadade sig M. Hermasson och vi vet ju hur viktig han är för Lejonen. KHK har en betydligt bättre trupp än Lund, det hade vi förra året också! Men för att ta till en gammal klassisk teori, det spelar ingen roll hur bra lag man än har på papperet, det är på isen det ska avgöras! Vi skänker Skåne till Danmark! Ut med packet!!!!!!
|
|
|
Post by CastorTroy on Jan 21, 2006 10:38:04 GMT 1
KHK har en mycket bättre trupp än Lund, skall inte vara några problem. Landskrona hade en del viktiga spelare borta igår, dessutom så skadade sig M. Hermasson och vi vet ju hur viktig han är för Lejonen. KHK har en betydligt bättre trupp än Lund, det hade vi förra året också! Men för att ta till en gammal klassisk teori, det spelar ingen roll hur bra lag man än har på papperet, det är på isen det ska avgöras! Vi skänker Skåne till Danmark! Ut med packet!!!!!! Precis. Jag kommer fortfarande ihåg tongångarna inför kvalet förra året...men det har ni kanske föträngt?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 21, 2006 12:49:00 GMT 1
KHK har en betydligt bättre trupp än Lund, det hade vi förra året också! Men för att ta till en gammal klassisk teori, det spelar ingen roll hur bra lag man än har på papperet, det är på isen det ska avgöras! Vi skänker Skåne till Danmark! Ut med packet!!!!!! Precis. Jag kommer fortfarande ihåg tongångarna inför kvalet förra året...men det har ni kanske föträngt? Nej, absolut inte. Inte jag iallafall (och absolut inte callahan). Ingenting är klart förns det är, just det, klart... tyvärr...
|
|
|
Post by newman on Jan 21, 2006 14:50:30 GMT 1
Håller med JJB! Vi ska spela om det först!
|
|