no99
Ungdomslirare
|
Post by no99 on Jan 26, 2006 12:06:26 GMT 1
en krifare till här.. får man inte vara krifare och hoppas ni går upp??
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 26, 2006 12:19:43 GMT 1
en krifare till här.. får man inte vara krifare och hoppas ni går upp?? Jo, men newman är bara förvånad att ni vågar skriva här
|
|
|
Post by youngblood on Jan 26, 2006 13:19:40 GMT 1
en krifare till här.. får man inte vara krifare och hoppas ni går upp?? Kul med nytt blod i forumet Hoppas vi mötts nästa säsong i seriespel.
|
|
|
Post by newman on Jan 26, 2006 14:26:41 GMT 1
Precis.
|
|
no99
Ungdomslirare
|
Post by no99 on Jan 26, 2006 19:56:34 GMT 1
får man inte vara krifare och hoppas ni går upp?? Kul med nytt blod i forumet Hoppas vi mötts nästa säsong i seriespel. det hoppas jag definitivt att vi ses nästa säsong, det var ju underbara derbyn, eller hur. tänk hur mycket folk det skulle dra i den nya hallen. loosa kvalnerverna i år så ses vi till hösten.
|
|
|
Post by wilhelmiii on Jan 26, 2006 21:40:08 GMT 1
Derby mot KRIF igen i serie sammanhang....gud vilka klassiker det ha varit genom åren. Jag glömmer aldrig matchen hemma mot KRIF 97 när Ryssarna ( Martjkov, Zubov, Korenkov ) spelade. Det var smockat i Wämöhallen, 2200 tror jag publiksiffran var. Tyvärr förlorade KIK då, men vilken stämmning det va med allt folk
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Jan 26, 2006 22:24:26 GMT 1
Funderar på att komma ner o se en match i erat kval, nu när Kalmar (nästan) är klara för 2:an nästa sässe. Tänkte kolla o bedömma hur bra KHK är jämfört mot förra året. Kanske tillomed ställer mig på ståplats, för det är där man skall kolla på hockey. ;-)
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 26, 2006 22:26:05 GMT 1
Funderar på att komma ner o se en match i erat kval, nu när Kalmar (nästan) är klara för 2:an nästa sässe. Tänkte kolla o bedömma hur bra KHK är jämfört mot förra året. Kanske tillomed ställer mig på ståplats, för det är där man skall kolla på hockey. ;-) Du är välkommen till klacken käre Zoder! Hoppas bara du håller på rätt lag...
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Jan 26, 2006 22:34:03 GMT 1
Funderar på att komma ner o se en match i erat kval, nu när Kalmar (nästan) är klara för 2:an nästa sässe. Tänkte kolla o bedömma hur bra KHK är jämfört mot förra året. Kanske tillomed ställer mig på ståplats, för det är där man skall kolla på hockey. ;-) Du är välkommen till klacken käre Zoder! Hoppas bara du håller på rätt lag... Jag kan ju leka klackledare, det kanske ni skulle behöva! Jag har många ramsor på lager, kan ju göra om dom till KHK ramsor
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Jan 26, 2006 23:07:09 GMT 1
En som överväger att hålla på KIK:et! Det är det enda rätta och det vet du! När bär flyttlasset ner till storstaun då Zoder67?
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 26, 2006 23:59:28 GMT 1
Kul med nytt blod i forumet Hoppas vi mötts nästa säsong i seriespel. det hoppas jag definitivt att vi ses nästa säsong, det var ju underbara derbyn, eller hur. tänk hur mycket folk det skulle dra i den nya hallen. loosa kvalnerverna i år så ses vi till hösten. Ska ni inte ens försöka gå upp i ettan ?
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 27, 2006 0:01:20 GMT 1
Du är välkommen till klacken käre Zoder! Hoppas bara du håller på rätt lag... Jag kan ju leka klackledare, det kanske ni skulle behöva! Jag har många ramsor på lager, kan ju göra om dom till KHK ramsor Zoder. Tänk om du får komma ner och se en kvalmatch i VAR mot ................................................................................................ Knights ;D
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 27, 2006 0:33:58 GMT 1
En som överväger att hålla på KIK:et! Det är det enda rätta och det vet du! När bär flyttlasset ner till storstaun då Zoder67? Ta hit Jimmie Svensson till kvalet! Då behövher man inte ens vara orolig!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 27, 2006 0:41:00 GMT 1
Du är välkommen till klacken käre Zoder! Hoppas bara du håller på rätt lag... Jag kan ju leka klackledare, det kanske ni skulle behöva! Jag har många ramsor på lager, kan ju göra om dom till KHK ramsor En klackledare är det som saknas! Om du är billig nog kanske du kan få anställning hos BB ett tag framöver
|
|
no99
Ungdomslirare
|
Post by no99 on Jan 27, 2006 7:18:50 GMT 1
det hoppas jag definitivt att vi ses nästa säsong, det var ju underbara derbyn, eller hur. tänk hur mycket folk det skulle dra i den nya hallen. loosa kvalnerverna i år så ses vi till hösten. Ska ni inte ens försöka gå upp i ettan ? visst ska vi försöka men tror inte vi går upp, vill inte ha så höga förväntningar. man blir ju bara så besviken om man inte lyckas, det vet väl ni!!
|
|