Post by oneandonly on Jan 24, 2008 2:43:03 GMT 1
Hej alla hockeyvänner !
Meningen var att FL travet skulle tagit steget ut i arenan till Jonstorp matchen.
FL ska ha ett eget konto till travet och därför kommer FL travet ut till arenan först nu på lördag 26/1 mot Halmstad.
MEN..........
Många har skickat PM och mailat och undrat om vi ändå inte kan köra till lördag. Bara VI här på Forumet.
KLART VI KAN !!!!
( Det brinnner lite i knutarna och VI kör på de som hinner se detta. Anmälningsstopp redan idag torsdag 24/1 )
JACKPOT väntar och MILJONER på spel.
FL har hittills tjänat 8.813 Kr och det på 3 veckor.
Nu ska VI vinna mer och FL högen ska växa !
Alla får NU åter chansen att vara med.
Vill Du också dela Jackpotmiljonerna ?
Nu finns CHANSEN att göra detta !
Här är FÖRUTSÄTTNINGARNA:
Vi spelar ett STORT V75-system till nu på lördag 26/1.
1. Varje andel kostar 100 kr. 75 kr av dessa går till insatsen och 25 kr till Folkets lirare.
2. Avskrift lämnas lördag förmiddag 26/1 på den mailadress Ni uppger vid tecknandet av andel.
3. Vid vinst går 90% av summan till utbetalningar. 10% tillfaller FL-kontot.
EXEMPEL: V75-bolaget har 15 andelar. Vi spelar då V75 för 1125 Kr = 2250 rader. 375 kr tillfaller direkt FL-kontot.
Bolaget sätter sjuan och med alla sidovinster blir det 800.000 kr i vinst. 10% av detta beloppet = 80.000 kr går direkt till FL.
Återstående 720.000 kr går till andelsägarna. I vårt exempel 15 andelar och där varje andel blr värd 48.000 kr.
4. Max 30 andelar per bolag. Vid fler än 30 andelar blir det fler bolag.
5. För att vara med på detta gör Du följande: Maila till oneandonly@vinnmera.com . Uppge hur många andelar Du önskar. Efter bekräftelse sätts beloppet för andelarna in på pg: 37 68 76-9. Märk inbetalningen: Allt för KHK !
Uppge också till vilken mailadress Du vill ha avskrift.
( Observera att INGEN annan kommer att se Din mailadress. Avskrift skickas som hemlig kopia.)
Här på Forumet sätter jag upp De som anmält sig med valt nickname. Till mig ska Ni dock ange Ert riktiga namn.
6. Vinstutbetalningar sker direkt efter att V75-omgången är genomförd.
7. Senast torsdag 24/1 ska Du ha anmält Dig. Senast 25/1 ska pengarna för andel/andelar vara inne på nämnda postgiro.
8. Vid eventuella frågor och funderingar, maila mig eller skicka pm.
oneandonly@vinnmera.com
Nu kör VI !!!!!
VÅGAR Du låta bli att vara med ?......
P.s Rätt "häftigt" om det skulle slå till rejält denna veckan med ex: 20 "runda" miljoner.
HÖG återbäring på varja andel och 2 miljoner direkt in på FL-kontot........
Ps 2 Tackar för alla glada tillrop på mail och pm.
Vi vill vara med och vinna JACKPOTEN, samtidigt som VI stödjer Folkets Lirare:
Oneandonly 4 andelar
YB 4 andelar
Mats D 2 andelar
Chilipulver 3 andelar
Kungen 1 andel
Pris 1 andel (jag skänker 1 andel till åris i tävling åt Halmstad supportrar.
Dragskott 2 andelar
Jompa 2 andelar
Avalanche 4 andelar
Peps 1 andel
Burt 2 andelar
Callahan 1 andel
Sarre 1 andel
Hts 2 andelar
Kjelle Bank 3 andelar
Hallgren 1 andel
Martkarl 2 andelar
Sektion C 1 andel
HF 2 andelar
JJB 2 andelar
Polle 2 andelar
Canucken 5 andelar
Rickard "Husnarn" 3 andelar
Meningen var att FL travet skulle tagit steget ut i arenan till Jonstorp matchen.
FL ska ha ett eget konto till travet och därför kommer FL travet ut till arenan först nu på lördag 26/1 mot Halmstad.
MEN..........
Många har skickat PM och mailat och undrat om vi ändå inte kan köra till lördag. Bara VI här på Forumet.
KLART VI KAN !!!!
( Det brinnner lite i knutarna och VI kör på de som hinner se detta. Anmälningsstopp redan idag torsdag 24/1 )
JACKPOT väntar och MILJONER på spel.
FL har hittills tjänat 8.813 Kr och det på 3 veckor.
Nu ska VI vinna mer och FL högen ska växa !
Alla får NU åter chansen att vara med.
Vill Du också dela Jackpotmiljonerna ?
Nu finns CHANSEN att göra detta !
Här är FÖRUTSÄTTNINGARNA:
Vi spelar ett STORT V75-system till nu på lördag 26/1.
1. Varje andel kostar 100 kr. 75 kr av dessa går till insatsen och 25 kr till Folkets lirare.
2. Avskrift lämnas lördag förmiddag 26/1 på den mailadress Ni uppger vid tecknandet av andel.
3. Vid vinst går 90% av summan till utbetalningar. 10% tillfaller FL-kontot.
EXEMPEL: V75-bolaget har 15 andelar. Vi spelar då V75 för 1125 Kr = 2250 rader. 375 kr tillfaller direkt FL-kontot.
Bolaget sätter sjuan och med alla sidovinster blir det 800.000 kr i vinst. 10% av detta beloppet = 80.000 kr går direkt till FL.
Återstående 720.000 kr går till andelsägarna. I vårt exempel 15 andelar och där varje andel blr värd 48.000 kr.
4. Max 30 andelar per bolag. Vid fler än 30 andelar blir det fler bolag.
5. För att vara med på detta gör Du följande: Maila till oneandonly@vinnmera.com . Uppge hur många andelar Du önskar. Efter bekräftelse sätts beloppet för andelarna in på pg: 37 68 76-9. Märk inbetalningen: Allt för KHK !
Uppge också till vilken mailadress Du vill ha avskrift.
( Observera att INGEN annan kommer att se Din mailadress. Avskrift skickas som hemlig kopia.)
Här på Forumet sätter jag upp De som anmält sig med valt nickname. Till mig ska Ni dock ange Ert riktiga namn.
6. Vinstutbetalningar sker direkt efter att V75-omgången är genomförd.
7. Senast torsdag 24/1 ska Du ha anmält Dig. Senast 25/1 ska pengarna för andel/andelar vara inne på nämnda postgiro.
8. Vid eventuella frågor och funderingar, maila mig eller skicka pm.
oneandonly@vinnmera.com
Nu kör VI !!!!!
VÅGAR Du låta bli att vara med ?......
P.s Rätt "häftigt" om det skulle slå till rejält denna veckan med ex: 20 "runda" miljoner.
HÖG återbäring på varja andel och 2 miljoner direkt in på FL-kontot........
Ps 2 Tackar för alla glada tillrop på mail och pm.
Vi vill vara med och vinna JACKPOTEN, samtidigt som VI stödjer Folkets Lirare:
Oneandonly 4 andelar
YB 4 andelar
Mats D 2 andelar
Chilipulver 3 andelar
Kungen 1 andel
Pris 1 andel (jag skänker 1 andel till åris i tävling åt Halmstad supportrar.
Dragskott 2 andelar
Jompa 2 andelar
Avalanche 4 andelar
Peps 1 andel
Burt 2 andelar
Callahan 1 andel
Sarre 1 andel
Hts 2 andelar
Kjelle Bank 3 andelar
Hallgren 1 andel
Martkarl 2 andelar
Sektion C 1 andel