|
Post by newman on Jun 2, 2006 11:37:34 GMT 1
behövligt.................nej bedrövligt
|
|
|
Post by fun on Jun 2, 2006 12:20:52 GMT 1
I dagens BLT stod det att arenan skall byggas till med 500 sittplatser i söder och en skolmatsal i norr... Ja det är väl en av ståplatssektionerna som skall försvinna. Den södra. Sedan restaurang på andra kortändan
|
|
|
Post by fun on Jun 2, 2006 12:21:21 GMT 1
behövligt.................nej bedrövligt Ja behövligt. Inte många som orkar stå verkar det som
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jun 2, 2006 14:59:45 GMT 1
I dagens BLT stod det att arenan skall byggas till med 500 sittplatser i söder och en skolmatsal i norr... Ja det är väl en av ståplatssektionerna som skall försvinna. Den södra. Sedan restaurang på andra kortändan Tar man bort en av ståplatserna sektionerna så är man rätt korkade, vad händer den dagen KHK spelar i samma div. som tex. Tingsryd & Mörrum skall supportrarna stå på samma sektion. Hoppas att detta bara är ett förslag och inte något konkret som skall genomföras för då har man fan inte tänkt igenom det hela.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jun 2, 2006 15:17:43 GMT 1
Från dagens BLT:
"Därför tvingas kommunen bygga ut lokalerna samtidigt som en ny läktarsektion byggs på motsatt sida, i syfte att locka stora nöjesevenemang till Karlskrona."
Det finns ju faktiskt plats att bygga en sittplats läktare till i ena hörnet av arenan av typen sek. D & E.
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 2, 2006 19:54:29 GMT 1
Ja det är väl en av ståplatssektionerna som skall försvinna. Den södra. Sedan restaurang på andra kortändan Tar man bort en av ståplatserna sektionerna så är man rätt korkade, vad händer den dagen KHK spelar i samma div. som tex. Tingsryd & Mörrum skall supportrarna stå på samma sektion. Hoppas att detta bara är ett förslag och inte något konkret som skall genomföras för då har man fan inte tänkt igenom det hela. Min första tanke också!
|
|
|
Post by pirre on Jun 2, 2006 19:58:53 GMT 1
Ja det är väl en av ståplatssektionerna som skall försvinna. Den södra. Sedan restaurang på andra kortändan Tar man bort en av ståplatserna sektionerna så är man rätt korkade, vad händer den dagen KHK spelar i samma div. som tex. Tingsryd & Mörrum skall supportrarna stå på samma sektion. Hoppas att detta bara är ett förslag och inte något konkret som skall genomföras för då har man fan inte tänkt igenom det hela. Med tanke på att det är så få som vill stå av KHk´s supportrar så varför protesterar ni?? Jag står gärna med lede fi bara vi fyller NNÖ!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 2, 2006 20:03:55 GMT 1
Tar man bort en av ståplatserna sektionerna så är man rätt korkade, vad händer den dagen KHK spelar i samma div. som tex. Tingsryd & Mörrum skall supportrarna stå på samma sektion. Hoppas att detta bara är ett förslag och inte något konkret som skall genomföras för då har man fan inte tänkt igenom det hela. Med tanke på att det är så få som vill stå av KHk´s supportrar så varför protesterar ni?? Jag står gärna med lede fi bara vi fyller NNÖ!! Ja IP kanske inte är rätt man att protestera Men jag vill inte stå på samma läktare som krifare och goisare
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jun 3, 2006 18:27:42 GMT 1
Det hela handlar om säkerhet, man kan inte ha två klackar på samma läktare.
|
|
|
Post by HF on Jun 3, 2006 19:15:33 GMT 1
Vad jag har hört ska inte den andra ståplats bort utan man ska bygga kantläktare precis som på andra sidan.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jun 3, 2006 19:35:44 GMT 1
Det är nog det bästa alternativet.
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 3, 2006 20:57:48 GMT 1
Jaha...då var saken biff.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jun 3, 2006 20:57:51 GMT 1
Vad jag har hört ska inte den andra ståplats bort utan man ska bygga kantläktare precis som på andra sidan. på högerkanten
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 3, 2006 20:59:43 GMT 1
Vad jag har hört ska inte den andra ståplats bort utan man ska bygga kantläktare precis som på andra sidan. på högerkanten Får man verkligen in 500 sittplatser där? Jag menar...ismaskinen ska ju ta vägen nånstans...
|
|
|
Post by kraftwerk on Jun 4, 2006 7:45:57 GMT 1
på högerkanten Får man verkligen in 500 sittplatser där? Jag menar...ismaskinen ska ju ta vägen nånstans... Nej och det är därför det förmodligen är ståplats som ryker
|
|