|
Post by Teddybear on Jun 4, 2006 22:36:24 GMT 1
Med tanke på att det är så få som vill stå av KHk´s supportrar så varför protesterar ni?? Jag står gärna med lede fi bara vi fyller NNÖ!! Ja IP kanske inte är rätt man att protestera Men jag vill inte stå på samma läktare som krifare och goisare Kommer du att stå där då? Du kommer väl inte att åka på alla hemmamatcher?
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 5, 2006 16:14:49 GMT 1
Ja IP kanske inte är rätt man att protestera Men jag vill inte stå på samma läktare som krifare och goisare Kommer du att stå där då? Du kommer väl inte att åka på alla hemmamatcher? Nej, men de jag går på.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Aug 5, 2006 21:10:29 GMT 1
Saknar en resultat tavla där man kan se hur det går för de andra lagen ...
|
|
|
Post by pirre on Aug 5, 2006 21:27:24 GMT 1
Saknar en resultat tavla där man kan se hur det går för de andra lagen ... Kommer att finnas till hösten!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 6, 2006 0:00:55 GMT 1
Jösses....får de sätta upp en nu???
|
|
|
Post by wilhelmiii on Aug 6, 2006 0:45:59 GMT 1
Varför kan inte hela den här onda drömmen bara ta slut snart, så kan man vakna upp och gå och sätta sig i kära Wämöhallen igen.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Aug 6, 2006 16:41:44 GMT 1
Saknar en resultat tavla där man kan se hur det går för de andra lagen ... Kommer att finnas till hösten! GUTT GUTT
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 6, 2006 19:22:08 GMT 1
Varför kan inte hela den här onda drömmen bara ta slut snart, så kan man vakna upp och gå och sätta sig i kära Wämöhallen igen. ;D ja, där fanns t o m resultattavla.....OCH hockeydekorationer...som hör hemma i en hockeyarena...
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Aug 6, 2006 19:23:36 GMT 1
Varför kan inte hela den här onda drömmen bara ta slut snart, så kan man vakna upp och gå och sätta sig i kära Wämöhallen igen. ;D ja, där fanns t o m resultattavla.....OCH hockeydekorationer...som hör hemma i en hockeyarena... Ja men nu är all den känslan i Åseda
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 6, 2006 19:25:53 GMT 1
Haha....ska vi börja hålla på dom...??
|
|
|
Post by pirre on Aug 6, 2006 21:37:26 GMT 1
Varför kan inte hela den här onda drömmen bara ta slut snart, så kan man vakna upp och gå och sätta sig i kära Wämöhallen igen. ;D ja, där fanns t o m resultattavla.....OCH hockeydekorationer...som hör hemma i en hockeyarena... så som mögel,fukt och illaluktande pissoarer!!!
|
|
|
Post by fun on Aug 8, 2006 8:20:29 GMT 1
;D ja, där fanns t o m resultattavla.....OCH hockeydekorationer...som hör hemma i en hockeyarena... så som mögel,fukt och illaluktande pissoarer!!! Är pissrännan flyttad till Åseda också ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 9, 2006 8:07:54 GMT 1
Den har Pirre i vardagsrummet...
|
|
|
Post by pirre on Aug 9, 2006 8:34:32 GMT 1
Det kan du lita på!!!
|
|