|
Post by redondo on Dec 8, 2008 20:40:01 GMT 1
Att någon säger vad han eller hon tycker kan väl aldrig vara fel? Ska man bara berätta om något är bra? Vad lär man sig av det? Jag tyckte att BB var kanonbra igår, gjorde en klart bättre match än laget man stöttade. Sen håller jag med om att de sista 10 minutrarna när man gav sig på domarn som gjorde ett misstag (domare får inte det, bara forwards) förstörde det hela. fast det sista behöver ni inte läsa. Kontenta: Ni var bra igår! Hur kul hade hockeyn varit utan BB? DET ÄR NI SOM GÖR KHK
|
|
|
Post by redondo on Dec 8, 2008 20:41:19 GMT 1
Och här har vi ett STORT bevis på att folk verkligen SKITER i om man skriver positivt .. det är det NEGATIVA alla läser .. Så fort man slickar röv är allt frid och fröjd.. när man inte håller med så kommer det... POÄNG
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 8, 2008 20:43:35 GMT 1
Men BB gör ett BRA (Ja, jag kan vara positiv, bara det att jag inte har haft någon anledning att vara det på senaste tiden) jobb!
|
|
|
Post by redondo on Dec 8, 2008 21:18:06 GMT 1
Men BB gör ett BRA (Ja, jag kan vara positiv, bara det att jag inte har haft någon anledning att vara det på senaste tiden) jobb! Du är nyanserad!
|
|
|
Post by HF on Dec 9, 2008 7:42:58 GMT 1
Samma melodi, annan text. Jävligt smidigt att bara ha en melodi och göra om texten....not Kom med något bra förslag på roliga ramsor BB kan köra istället! Det går bra att leka vuxen och duktig, men när alla i telefonkiosken uppskattar det BB under matcherna så sitter du och fryser fast din betongröv på plaststolarna din gamla surpuppa... Jag tackar så mycket för pussen, den värmde i vintermörkret. Du gnällde ju rätt friskt på vissa av KHK´s värvningar i somras, var det ok? Eller är det bara BB som är skyddad verkstad. Gamla?? Tack för den din lilla hobbit...
|
|
|
Post by HF on Dec 9, 2008 9:33:08 GMT 1
Och här har vi ett STORT bevis på att folk verkligen SKITER i om man skriver positivt .. det är det NEGATIVA alla läser .. Så fort man slickar röv är allt frid och fröjd.. när man inte håller med så kommer det... Visst är det märkligt, här skriver man sitt första negativa inlägg på månader och då jävlar får man för det...
|
|
nellie
Ungdomslirare
Hockeymamma
|
Post by nellie on Dec 9, 2008 12:21:51 GMT 1
Jag tycker oxå att BB gör ett kanonbra jobb. All heder åt dom som lägger sin tid på att stå och sjunga och skrika på matcherna och allt övrigt dom gör oxå. Men jag vill inte få skit för att jag inte är medlem i BB. Jag bidrar till klubben på andra sätt. Även fast det inte syns på a-lags matcherna.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Dec 9, 2008 13:29:58 GMT 1
Jag tycker oxå att BB gör ett kanonbra jobb. All heder åt dom som lägger sin tid på att stå och sjunga och skrika på matcherna och allt övrigt dom gör oxå. Men jag vill inte få skit för att jag inte är medlem i BB. Jag bidrar till klubben på andra sätt. Även fast det inte syns på a-lags matcherna. vem är det som get dig skit?
|
|
nellie
Ungdomslirare
Hockeymamma
|
Post by nellie on Dec 9, 2008 13:34:00 GMT 1
Jag tycker oxå att BB gör ett kanonbra jobb. All heder åt dom som lägger sin tid på att stå och sjunga och skrika på matcherna och allt övrigt dom gör oxå. Men jag vill inte få skit för att jag inte är medlem i BB. Jag bidrar till klubben på andra sätt. Även fast det inte syns på a-lags matcherna. vem är det som get dig skit? Tvärr finns det en del som verkar anse att man inte är "god nog" att vara supporter om man inte är medlem i BB. Och när man kritiserar så blir man gärna ihopbuntad och "halshuggen" tillsammans med andra som oxå kristiserar. Men nu är det väl slut på detta förhoppningsvis.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Dec 9, 2008 13:44:51 GMT 1
vem är det som get dig skit? Tvärr finns det en del som verkar anse att man inte är "god nog" att vara supporter om man inte är medlem i BB. Och när man kritiserar så blir man gärna ihopbuntad och "halshuggen" tillsammans med andra som oxå kristiserar. Men nu är det väl slut på detta förhoppningsvis. det finns många här inne som tycker att man e dum i huvudet om man inte sågar allt och alla och kastar skit på dom som redan ligger. vi får hoppas att det också får ett slut
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 9, 2008 13:48:11 GMT 1
Tvärr finns det en del som verkar anse att man inte är "god nog" att vara supporter om man inte är medlem i BB. Och när man kritiserar så blir man gärna ihopbuntad och "halshuggen" tillsammans med andra som oxå kristiserar. Men nu är det väl slut på detta förhoppningsvis. det finns många här inne som tycker att man e dum i huvudet om man inte sågar allt och alla och kastar skit på dom som redan ligger. vi får hoppas att det också får ett slut Och vilka är det då?
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Dec 9, 2008 13:52:48 GMT 1
det finns många här inne som tycker att man e dum i huvudet om man inte sågar allt och alla och kastar skit på dom som redan ligger. vi får hoppas att det också får ett slut Och vilka är det då? jag gör inte som många andra och hänger ut folk i parti och minut
|
|
|
Post by scarpino on Dec 9, 2008 14:31:02 GMT 1
senaste veckorna här inne har bara blett värre o värre med klagomål, tycker många tar förlusterna ganska dåligt! man måste ju räkna med att det går upp o ner för ett lag! visst kan man ha olika åsikter men bara alla håller ihop! blir mycke roligare då!!! kom igen nu med lite mer possitiv anda alla jävla gnällrövar.....
|
|
|
Post by HF on Dec 9, 2008 20:41:58 GMT 1
Tillbaka till ramsorna nu!
|
|
|
Post by redondo on Dec 9, 2008 20:50:12 GMT 1
senaste veckorna här inne har bara blett värre o värre med klagomål, tycker många tar förlusterna ganska dåligt! man måste ju räkna med att det går upp o ner för ett lag! visst kan man ha olika åsikter men bara alla håller ihop! blir mycke roligare då!!! kom igen nu med lite mer possitiv anda alla jävla gnällrövar..... Vi håller ihop vi går ju på matcherna och hejar på vårt KHK i medgång och motgång. Jag gillar ditt possitiva avslut på inlägget!
|
|