|
Post by ultras99 on Dec 15, 2008 17:06:37 GMT 1
khk gick inte till allettan i år för man har köpt ett lag, i många spelare finns det inte hjärta för klubben, pinsamt måste jag säga, så varför ändrar vi inte köpelags ramsan ?
Köpelag! Ja vi är ett köpelag, Inget hjärta alls, men de betyder ingeting, för vi har gott om pengar. ?
|
|
|
Post by mace on Dec 15, 2008 17:20:35 GMT 1
khk gick inte till allettan i år för man har köpt ett lag, i många spelare finns det inte hjärta för klubben, pinsamt måste jag säga, så varför ändrar vi inte köpelags ramsan ? Köpelag! Ja vi är ett köpelag, Inget hjärta alls, men de betyder ingeting, för vi har gott om pengar. ? Moget inlägg.
|
|
|
Post by fight on Dec 15, 2008 18:15:40 GMT 1
khk gick inte till allettan i år för man har köpt ett lag, i många spelare finns det inte hjärta för klubben, pinsamt måste jag säga, så varför ändrar vi inte köpelags ramsan ? Köpelag! Ja vi är ett köpelag, Inget hjärta alls, men de betyder ingeting, för vi har gott om pengar. ? Hehe ja det är nog lite så här det känns. Men på onsdag tar vi nya tag allihopa och kör över OIK. Då visar alla vilket hjärta vi har!
|
|
|
Post by ultras99 on Dec 15, 2008 18:34:53 GMT 1
khk gick inte till allettan i år för man har köpt ett lag, i många spelare finns det inte hjärta för klubben, pinsamt måste jag säga, så varför ändrar vi inte köpelags ramsan ? Köpelag! Ja vi är ett köpelag, Inget hjärta alls, men de betyder ingeting, för vi har gott om pengar. ? Moget inlägg. Håller med dig, de verkar ju som du kanske insåg att ja har rätt ?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 15, 2008 19:42:41 GMT 1
khk gick inte till allettan i år för man har köpt ett lag, i många spelare finns det inte hjärta för klubben, pinsamt måste jag säga, så varför ändrar vi inte köpelags ramsan ? Köpelag! Ja vi är ett köpelag, Inget hjärta alls, men de betyder ingeting, för vi har gott om pengar. ? Varför heter du ultras99? Är det för att det är året du föddes?
|
|
|
Post by ultras99 on Dec 15, 2008 20:07:05 GMT 1
khk gick inte till allettan i år för man har köpt ett lag, i många spelare finns det inte hjärta för klubben, pinsamt måste jag säga, så varför ändrar vi inte köpelags ramsan ? Köpelag! Ja vi är ett köpelag, Inget hjärta alls, men de betyder ingeting, för vi har gott om pengar. ? Varför heter du ultras99? Är det för att det är året du föddes? Nej de borde väll ni i BB känna till vad det är det är en gruppering Ultra Boys 1999 . Ja den är inom hammarby, Så du borde ju se upp till mig vi var ju först med DET ÄR VI SOM ÄR HAMMARBY , som ni sedan kom åh taddade ? och om ja inte minns fel så är eran flesta ramsor insperarde från hammarbys surppoterkultur ?
|
|
|
Post by redondo on Dec 15, 2008 20:14:27 GMT 1
Varför heter du ultras99? Är det för att det är året du föddes? Nej de borde väll ni i BB känna till vad det är det är en gruppering Ultra Boys 1999 . Ja den är inom hammarby, Så du borde ju se upp till mig vi var ju först med DET ÄR VI SOM ÄR HAMMARBY , som ni sedan kom åh taddade ? och om ja inte minns fel så är eran flesta ramsor insperarde från hammarbys surppoterkultur ? Tror nog att den ramsan kommer från Engelska ligan,rätta mig gärna om jag har fel!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 15, 2008 20:18:15 GMT 1
Varför heter du ultras99? Är det för att det är året du föddes? Nej de borde väll ni i BB känna till vad det är det är en gruppering Ultra Boys 1999 . Ja den är inom hammarby, Så du borde ju se upp till mig vi var ju först med DET ÄR VI SOM ÄR HAMMARBY , som ni sedan kom åh taddade ? och om ja inte minns fel så är eran flesta ramsor insperarde från hammarbys surppoterkultur ? Och var är "era" ramsor inspirerade från, för inte har ni hittat på alla själva?
|
|
|
Post by ultras99 on Dec 15, 2008 21:28:09 GMT 1
1970 VI VAR FÖRST MED SÅNG PÅ LÄKTAREN !
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 15, 2008 21:51:10 GMT 1
I Sverige kanske, men visst har ni lånat friskt från klubbar i Europa, försök inte inbilla mig något annat.
ps. Var du verkligen med på den tiden, du är ju bara 14 år?
|
|
|
Post by brodeurandme on Dec 15, 2008 22:22:41 GMT 1
1970 VI VAR FÖRST MED SÅNG PÅ LÄKTAREN ! typ 70% av blackbugs ramsor man står och sjunger är bara bajenramsor... satt och kollade på videoklipp när bajen lirade och lyssnade på deras fans... blev ju skrattretande till slut. Ta ifrån andra lag håller inte. Kom på egna grejer för fan, så jävla svårt är det inte att kludda ner ramsor med 5-6 ord. och varför ett så fjolligt namn som blackbugs, egentligen?
|
|
|
Post by ultras99 on Dec 15, 2008 22:37:38 GMT 1
I Sverige kanske, men visst har ni lånat friskt från klubbar i Europa, försök inte inbilla mig något annat. ps. Var du verkligen med på den tiden, du är ju bara 14 år? Jag har iallfall ett hjärta till min klubb jämfört med er i BB som går på match om det går bra för laget (Y)
|
|
|
Post by anticonnie on Dec 16, 2008 5:53:58 GMT 1
1970 VI VAR FÖRST MED SÅNG PÅ LÄKTAREN ! typ 70% av blackbugs ramsor man står och sjunger är bara bajenramsor... satt och kollade på videoklipp när bajen lirade och lyssnade på deras fans... blev ju skrattretande till slut. Ta ifrån andra lag håller inte. Kom på egna grejer för fan, så jävla svårt är det inte att kludda ner ramsor med 5-6 ord. och varför ett så fjolligt namn som blackbugs, egentligen? Jo ag tycker det är ganska svårt att hitta på nya ramsor för jag saknar takt och ton så det förslår! Men du verkar vara expert på området så varför inte hjälpa till om du inte är nöjd! Blackbugs valdes av de första medlemmarna och det funkar enl mig. Fjolligt eller ej det vet jag inte men det passar tillsammans med KHK´s klubbmärke om du inte har sett det!
|
|
|
Post by anticonnie on Dec 16, 2008 5:57:35 GMT 1
I Sverige kanske, men visst har ni lånat friskt från klubbar i Europa, försök inte inbilla mig något annat. ps. Var du verkligen med på den tiden, du är ju bara 14 år? Jag har iallfall ett hjärta till min klubb jämfört med er i BB som går på match om det går bra för laget (Y) Ja du verkar ha ett hjärta för DIN klubb och kan inte ha varit på speciellt många av KHK´s matcher för vad jag vet så har KHK haft ett ganska stort publikstöd ända sen början. Men ska vi snacka DIN klubb så vart var ni när Hammarby hockey spelade?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 16, 2008 7:14:26 GMT 1
Varför heter du ultras99? Är det för att det är året du föddes? Nej de borde väll ni i BB känna till vad det är det är en gruppering Ultra Boys 1999 . Ja den är inom hammarby, Så du borde ju se upp till mig vi var ju först med DET ÄR VI SOM ÄR HAMMARBY , som ni sedan kom åh taddade ? och om ja inte minns fel så är eran flesta ramsor insperarde från hammarbys surppoterkultur ? Vad är surppoterkultur? Är det ett gäng sura supportrar?
|
|