|
Post by Medgångssupportern on Dec 16, 2008 7:16:21 GMT 1
1970 VI VAR FÖRST MED SÅNG PÅ LÄKTAREN ! Är vi lite bittra för att vi inte tog SM-guld detta året? Och håller med .. det är rätt så pinsamt att vi associeras med hammarby.. för vem fan vill bli associerad med ett gäng knarkar brats?
|
|
|
Post by ultras99 on Dec 16, 2008 8:23:50 GMT 1
Jag har iallfall ett hjärta till min klubb jämfört med er i BB som går på match om det går bra för laget (Y) Ja du verkar ha ett hjärta för DIN klubb och kan inte ha varit på speciellt många av KHK´s matcher för vad jag vet så har KHK haft ett ganska stort publikstöd ända sen början. Men ska vi snacka DIN klubb så vart var ni när Hammarby hockey spelade? Vart vi är när bajen spelar hockey ? www.youtube.com/watch?v=_hDpOmdYLHI om du frågar mig så slår detta många lag i elitserien. Om du vill veta sanningen så fanns det ALDRIG någon publik i hockeyn inom Hammarby, Sen är det ju tråkigt att ni förstör våran ramsor när ni tillsammans 50 pers klappar sönder det är vi som e khk ? va fan ska de föreställa ?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 16, 2008 8:39:20 GMT 1
Ja du verkar ha ett hjärta för DIN klubb och kan inte ha varit på speciellt många av KHK´s matcher för vad jag vet så har KHK haft ett ganska stort publikstöd ända sen början. Men ska vi snacka DIN klubb så vart var ni när Hammarby hockey spelade? Vart vi är när bajen spelar hockey ? www.youtube.com/watch?v=_hDpOmdYLHI om du frågar mig så slår detta många lag i elitserien. Woooow grattis.. med en bra publik vinner man inga matcher... Så göra vi när vi krossa Hammarby Krossa Hammarby Krossa Hammarby Så göra vi när vi krossa Hammarby Sent en måndagsafton Nej.. som jag sa så är det PINSAMT att bli associerad med Hammarby.. AIKare som jag är
|
|
|
Post by brodeurandme on Dec 16, 2008 10:46:23 GMT 1
typ 70% av blackbugs ramsor man står och sjunger är bara bajenramsor... satt och kollade på videoklipp när bajen lirade och lyssnade på deras fans... blev ju skrattretande till slut. Ta ifrån andra lag håller inte. Kom på egna grejer för fan, så jävla svårt är det inte att kludda ner ramsor med 5-6 ord. och varför ett så fjolligt namn som blackbugs, egentligen? Jo ag tycker det är ganska svårt att hitta på nya ramsor för jag saknar takt och ton så det förslår! Men du verkar vara expert på området så varför inte hjälpa till om du inte är nöjd! Blackbugs valdes av de första medlemmarna och det funkar enl mig. Fjolligt eller ej det vet jag inte men det passar tillsammans med KHK´s klubbmärke om du inte har sett det! Nej i sanningens namn så har jag inte sett klubbmärket så mycket... av den orsaken att vi har en jävligt ful telenorlogga som täcker hela bröstet. Men visst hjälper jag gärna till lite Piere och hittar på nya sånger, för det håller som sagt inte att tjuva andra lags ramsor och bara trycka in ett khk istället. En övrig notis är att trumslagaren behöver inte ALLTID stå och trumma, därför trummorna dränker rösterna ibland och gör det svårt att höras vad som egentligen sjungs.
|
|
|
Post by ultras99 on Dec 16, 2008 15:32:51 GMT 1
Woooow grattis.. med en bra publik vinner man inga matcher... Så göra vi när vi krossa Hammarby Krossa Hammarby Krossa Hammarby Så göra vi när vi krossa Hammarby Sent en måndagsafton Nej.. som jag sa så är det PINSAMT att bli associerad med Hammarby.. AIKare som jag är Haha då är du ju ännu mer pinsammare xD först snor AJK vår tillsammans ramsa , xD phahahahha tattare xD sen ställer du dig på stå plats åh sjunger massa kopior av bajen ramsa , TUMMEN UPP
|
|
|
Post by ultras99 on Dec 16, 2008 15:39:45 GMT 1
När e nästa hemma match `?
|
|
|
Post by Joewson on Dec 16, 2008 15:44:26 GMT 1
När e nästa hemma match `? Det vet vi när sista omgången är spelad :-)
|
|
|
Post by staun on Dec 16, 2008 16:25:54 GMT 1
1970 VI VAR FÖRST MED SÅNG PÅ LÄKTAREN ! Var inte Arsenal något före ?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 16, 2008 17:08:01 GMT 1
Woooow grattis.. med en bra publik vinner man inga matcher... Så göra vi när vi krossa Hammarby Krossa Hammarby Krossa Hammarby Så göra vi när vi krossa Hammarby Sent en måndagsafton Nej.. som jag sa så är det PINSAMT att bli associerad med Hammarby.. AIKare som jag är Haha då är du ju ännu mer pinsammare xD först snor AJK vår tillsammans ramsa , xD phahahahha tattare xD sen ställer du dig på stå plats åh sjunger massa kopior av bajen ramsa , TUMMEN UPP Gör jag det? Den enda gången jag är på ståplats är när AIK lirar .. ni kanske har "bättre publik" men kolla bara hur många gånger AIK vunnit SM-guld .. i både hockey och fotboll. Hur går det för brajen bajen? Och hur det nu är med vem som gjorde vad först.. visst brajen bajen var kanske först med ramsor i SVERIGE.. Efter att ha snott ramsor utomlands
|
|
|
Post by HF on Dec 16, 2008 19:51:51 GMT 1
I Sverige kanske, men visst har ni lånat friskt från klubbar i Europa, försök inte inbilla mig något annat. ps. Var du verkligen med på den tiden, du är ju bara 14 år? Jag har iallfall ett hjärta till min klubb jämfört med er i BB som går på match om det går bra för laget (Y) Kom inte med den skiten för Bajensupportrarna går på det laget som går bra för tillfället. Hur mycket folk har Hammarby Bandy nu för tiden? Hur mycket folk hade handbollen för 6-7 år sedan. Speedway?
|
|
|
Post by redondo on Dec 16, 2008 20:12:11 GMT 1
Jag har iallfall ett hjärta till min klubb jämfört med er i BB som går på match om det går bra för laget (Y) Kom inte med den skiten för Bajensupportrarna går på det laget som går bra för tillfället. Hur mycket folk har Hammarby Bandy nu för tiden? Hur mycket folk hade handbollen för 6-7 år sedan. Speedway? Poäng
|
|
|
Post by ultras99 on Dec 16, 2008 20:54:53 GMT 1
Om det är nån i eran "klack" som har hjärta så är det väll youngblood. många av er så kallade suppotrar som alltid är trogna (ironi) som alltid sjunger även fast ní ligger under , (Y)
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 16, 2008 20:55:30 GMT 1
Kom inte med den skiten för Bajensupportrarna går på det laget som går bra för tillfället. Hur mycket folk har Hammarby Bandy nu för tiden? Hur mycket folk hade handbollen för 6-7 år sedan. Speedway? HAHAHAH XD ja tror jag dör xD , Hur stor är sporten Speedway får jag fråga ? , Det är likadant med Handbollen som med hockeyn Publiken har aldrig funnits åh kommer aldrig göra , det är skillnaden på er förbannade idioter som försöker knäcka mig, ni vet ju för helvete inte vad ni pratar om. ´Matchen mot Helsingborg var i helvete var du då din fjolla stod du på läktaren åh stöttade ditt "kära" khk , nej hur många var ni tio pers ? ni sjöng fan inte ens en kvart av matchen så jävla fjoll pinsamt asså ja skäms otroligt mycket över eran så kallade klack ni är fan ta med det mest pinsammast som hänt. Mina ögon började blöda efter jag läst detta.. Och vad är sensmoralen av detta pojkar och flickor? Joo.. bajare ser inte bara dumma ut .. dom ÄR det också.
|
|
|
Post by Supertramp on Dec 17, 2008 0:19:19 GMT 1
Om det är nån i eran "klack" som har hjärta så är det väll youngblood. många av er så kallade suppotrar som alltid är trogna (ironi) som alltid sjunger även fast ní ligger under , (Y) ...och du reser upp till sthlm för att se varenda hemmamatch?
|
|
|
Post by Supertramp on Dec 17, 2008 0:30:28 GMT 1
Haha då är du ju ännu mer pinsammare xD först snor AJK vår tillsammans ramsa , xD phahahahha tattare xD sen ställer du dig på stå plats åh sjunger massa kopior av bajen ramsa , TUMMEN UPP Gör jag det? Den enda gången jag är på ståplats är när AIK lirar .. ni kanske har "bättre publik" men kolla bara hur många gånger AIK vunnit SM-guld .. i både hockey och fotboll. quote] Du menar alla de 2(!) gulden ni tagit de senaste 71 åren i fotbollsallsvenskan? Alltid lika roligt när AIK ska försöka framställa sig själva som en storklubb efter era resultat. Malmö FF hann med att ta 14 guld och vinna Allsvenskan 19 gånger, under er 55 år långa "formsvacka" utan ett enda guld.
|
|