|
Post by pirre on Jul 31, 2006 18:31:08 GMT 1
Då kanske det finns hopp efter jul då!! Har du sålt många motorer ? Jadu det kan jag lova att vi har gjort i år!! det kanske visar sig vart det lider mot nedsläpp!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 31, 2006 18:33:00 GMT 1
Har du sålt många motorer ? Jadu det kan jag lova att vi har gjort i år!! det kanske visar sig vart det lider mot nedsläpp!! Det gläder mig att det går bra för sponsorföretagen
|
|
|
Post by pirre on Jul 31, 2006 18:33:38 GMT 1
Jadu det kan jag lova att vi har gjort i år!! det kanske visar sig vart det lider mot nedsläpp!! Det gläder mig att det går bra för sponsorföretagen Vad jag kan minnas så var du oxå en sponsor??
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 31, 2006 18:34:23 GMT 1
Det gläder mig att det går bra för sponsorföretagen Vad jag kan minnas så var du oxå en sponsor?? Men för mig går det halvbra, Knappt det ...
|
|
|
Post by pirre on Jul 31, 2006 18:35:41 GMT 1
Vad jag kan minnas så var du oxå en sponsor?? Men för mig går det halvbra, Knappt det ... Jasså?? kanske borde satsa större!! har för mig att man kan satsa sig ur svackor likaväl som man kan satsa sig upp i seriespelet!
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 31, 2006 18:40:26 GMT 1
Men för mig går det halvbra, Knappt det ... Jasså?? kanske borde satsa större!! har för mig att man kan satsa sig ur svackor likaväl som man kan satsa sig upp i seriespelet! så du, jjb o callahan tycker KHK ska dra i bromsen när det går bra istället ? Det inlägget viöö jag se innan jag tror det ;D
|
|
|
Post by pirre on Jul 31, 2006 18:42:52 GMT 1
Jasså?? kanske borde satsa större!! har för mig att man kan satsa sig ur svackor likaväl som man kan satsa sig upp i seriespelet! så du, jjb o callahan tycker KHK ska dra i bromsen när det går bra istället ? Det inlägget viöö jag se innan jag tror det ;D När det går bra så satsar man och rustar till den dagen då det går dåligt så man kan satsa sig upp ur svackan så man kan satsa och rusta upp på nytt igen osv....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 31, 2006 19:03:50 GMT 1
Härlig attityd Pirre.... Hmm...kan väl hoppas att kontakten betyder att vi får se valko fler ggr....
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 31, 2006 20:47:09 GMT 1
Härlig attityd Pirre.... Hmm...kan väl hoppas att kontakten betyder att vi får se valko fler ggr.... positiv touch om KHK skumt. Callahans dator kapad ?
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 31, 2006 20:48:30 GMT 1
så du, jjb o callahan tycker KHK ska dra i bromsen när det går bra istället ? Det inlägget viöö jag se innan jag tror det ;D När det går bra så satsar man och rustar till den dagen då det går dåligt så man kan satsa sig upp ur svackan så man kan satsa och rusta upp på nytt igen osv.... Det där dår du förklara hur det funkar i en hockeyklubb. Om man bara bränner pengar på spelare när det går bra så har man ju inga pengar att satsa när det går dåligt o de behövs ändå mer ...
|
|
|
Post by pirre on Jul 31, 2006 20:52:17 GMT 1
När det går bra så satsar man och rustar till den dagen då det går dåligt så man kan satsa sig upp ur svackan så man kan satsa och rusta upp på nytt igen osv.... Det där dår du förklara hur det funkar i en hockeyklubb. Om man bara bränner pengar på spelare när det går bra så har man ju inga pengar att satsa när det går dåligt o de behövs ändå mer ... När det går bra för en hockeyklubb så satsas det på bra spelare och då kommer publiken och då kan det satsas ännu mera ala FRÖLUNDA tex!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 31, 2006 20:53:50 GMT 1
så du, jjb o callahan tycker KHK ska dra i bromsen när det går bra istället ? Det inlägget viöö jag se innan jag tror det ;D När det går bra så satsar man och rustar till den dagen då det går dåligt så man kan satsa sig upp ur svackan så man kan satsa och rusta upp på nytt igen osv.... Men det ar detta inlägg jag syftade på
|
|
|
Post by pirre on Jul 31, 2006 20:59:15 GMT 1
När det går bra så satsar man och rustar till den dagen då det går dåligt så man kan satsa sig upp ur svackan så man kan satsa och rusta upp på nytt igen osv.... Men det ar detta inlägg jag syftade på har du satsat på bra spelare så finns de ju kvar då när det blir dåliga tider med tex del Piero,Nedved i Juventus
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 1, 2006 18:25:52 GMT 1
Någon som kan översätta ? Tydligen ett reportage om Pavol efter hemkomsten från Karlskrona Lägg även märke till att artikeln diskuteras ganska livligt i ett forum www.hokej.sk/liga_swe/?clanok=41331
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 1, 2006 22:20:07 GMT 1
Någon som kan översätta ? Valko hráva v treťodivíznom švédskom tíme Karslkrona Beatles = Valko harvade i tredjedivisionen i sverige och Karlskrona Beetles. Notera att de tror vi är uppkallade efter det inte helt okända popbandet fån england.. ;D
|
|