|
Post by newman on Mar 27, 2006 7:45:22 GMT 1
Hur stor är chansen att han kommer tillbaka. Med tanke på att då måste familjen med så är nog de minimala... tyvärr. 20% chans alltså.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 27, 2006 8:34:14 GMT 1
Jag tror chansen är något större, kanske 23,7%, eller vad tror du ht..kraftwerk... ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 27, 2006 12:38:05 GMT 1
Hur stor är chansen att han kommer tillbaka. Med tanke på att då måste familjen med så är nog de minimala... tyvärr. 20% chans alltså. Måste familjen med ? Vad jag hört så vill han tillbaka. % styrs väl också av hur klubben prioriterar. Vilka som försvinner. Vilka andra nyförvärv man lyckas få hit etc etc Men jag får väl säga 25 % då
|
|
ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Mar 27, 2006 15:49:22 GMT 1
Jag tror att chanserna kan vara rätt goda. Grabben spelar ju ishockey i en av Slovakiens bästa ungdomsorganisationer, så ifall KHK lyckas knyta upp Pavol får kanske KHK en bra juniorspelare nästa säsong. Jag vet även att Pavol har ett stort nätverk och att han kanske kan få med sig ytterliggare en spelare (från Kosice) till nästa år. Hoppas att han kommer tillbaka!
|
|
|
Post by pirre on Apr 8, 2006 13:04:36 GMT 1
P.Valko kommer inte att ansluta till KHK nu till hösten av ekonomiska skäl. Dock så kan en liknande lösning(som årets) komma på tal vid årsskiftet om Pavol finns tillgängligg för spel.
Kommer att sakna denne spelare oerhört mycket och tror att han kommer bli svår att ersätta.
|
|
|
Post by Iceman on Apr 8, 2006 13:11:58 GMT 1
P.Valko kommer inte att ansluta till KHK nu till hösten av ekonomiska skäl. Dock så kan en liknande lösning(som årets) komma på tal vid årsskiftet om Pavol finns tillgängligg för spel. Kommer att sakna denne spelare oerhört mycket och tror att han kommer bli svår att ersätta. Ja frågan är om det går.....
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 8, 2006 15:11:49 GMT 1
P.Valko kommer inte att ansluta till KHK nu till hösten av ekonomiska skäl. Dock så kan en liknande lösning(som årets) komma på tal vid årsskiftet om Pavol finns tillgängligg för spel. Kommer att sakna denne spelare oerhört mycket och tror att han kommer bli svår att ersätta. Ja frågan är om det går..... Nej det gör det inte. Men jag tror och hoppas att de två backar som man pratar om ska förstärka håller hög klass. dvs div1-klass
|
|
|
Post by newman on Apr 8, 2006 18:42:13 GMT 1
Återigen är han här o svammlar.... att sen ha mage att spy på m-mannen o ultraz visar bara på hans luftslott...... och luftbubblor son´m han själv kallar det...... beklagligt....målisen
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 8, 2006 21:50:53 GMT 1
Återigen är han här o svammlar.... att sen ha mage att spy på m-mannen o ultraz visar bara på hans luftslott...... och luftbubblor son´m han själv kallar det...... beklagligt....målisen Vadå svamlar ? Vad i ovanstpående är svammel ? Var god precisera. !!!!!!! Om du kan ? Det är du som svamlar. Du sätter betyg efter VEM som säger nåt . Inte VAD man säger. LÅGT ! När DU säger nåt bra håller jag med. När JJB säger nåt bra håller jag med. När Callahan säger nåt bra håller jag med... Du håller med dina kompisar OAVSETT vad dom säger ... Tragiskt. ! Heder åt JJB han kan skilja på sak o person
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 8, 2006 22:23:24 GMT 1
Isses! Tack!
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 8, 2006 22:27:02 GMT 1
Isses! Tack! Ingen orsak JJB Men tycker det är trevligt att snacka hockey med dig även om vi ibland har olika åsikter. Men ganska ofta lika faktiskt. Hade gärna sett Pavol i laget redan i höst. Men om detta nu inte går hoppa jag på 2 nästan lika bra backar istället. Förstår inte att detta är svammel ...
|
|
|
Post by pirre on Apr 8, 2006 22:32:02 GMT 1
Isses! Tack! Fan kraftwerk se vad nu har gjort!! Nu kan man inte prata me JJB på flera veckor nu när du har gett han sådant beröm! ;D
|
|
|
Post by newman on Apr 10, 2006 8:42:32 GMT 1
Det liknar fan i mej ingen ting JJB.SKANDAL!!!
|
|
|
Post by newman on Apr 10, 2006 8:45:37 GMT 1
Vadå svamlar ? Vad i ovanstpående är svammel ?
Var god precisera. !!!!!!! Om du kan ?
Vem har sagt 2 backar av div l klass? Kom med man och inga dimmor..... Du är så snabb själv att "såga" så fort någon annan än du själv kommer med dimmor o "hört från säker käll" orden dyker upp. Det är poängen....
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 10, 2006 17:09:29 GMT 1
Vadå svamlar ? Vad i ovanstpående är svammel ? Var god precisera. !!!!!!! Om du kan ? Vem har sagt 2 backar av div l klass? Kom med man och inga dimmor..... Du är så snabb själv att "såga" så fort någon annan än du själv kommer med dimmor o "hört från säker käll" orden dyker upp. Det är poängen.... Tobbe sa ju i BLT att 2 backar och 3 forwards av bra klass skulle värvas. Bra klass för mig = div1-klass. Jag har ingen aning vilka som är aktuella. Svårare än så var det inte
|
|