|
Post by Les Paul on May 17, 2010 17:55:09 GMT 1
Tyvärr så missar jag avslutningen..har hela tiden trott det var på lördag. Jag jobbar natt på fredag så det skiter sig tyvärr Kan inte järnbyxan ta ditt pass? ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 17, 2010 18:59:42 GMT 1
Tyvärr inte, då Wankalot är oersättlig. Hans kompetens kan inte ersättas, ingen kan sitta och slappa på en stol på samma graciösa sätt som denne man. Jag har försökt men jag lyckas helt enkelt inte.
|
|
|
Post by HF on May 17, 2010 19:35:28 GMT 1
Tyvärr så missar jag avslutningen..har hela tiden trott det var på lördag. Jag jobbar natt på fredag så det skiter sig tyvärr Men du börjar väl inte förrän 22
|
|
|
Post by Les Paul on May 17, 2010 21:56:53 GMT 1
Tyvärr inte, då Wankalot är oersättlig. Hans kompetens kan inte ersättas, ingen kan sitta och slappa på en stol på samma graciösa sätt som denne man. Jag har försökt men jag lyckas helt enkelt inte. Jag förstår att han är helt oersättlig, men det känns som att man skulle behöva ha med sig hans visdom och mognad på fredag.
|
|
|
Post by Sir Wankalot on May 19, 2010 11:25:44 GMT 1
Tyvärr så missar jag avslutningen..har hela tiden trott det var på lördag. Jag jobbar natt på fredag så det skiter sig tyvärr Men du börjar väl inte förrän 22 Tyvärr inte vi kör 19-07 mån-fre...dryga pass faktiskt....har jag tur är lastningen klar på fredag runt kl 16 då hinner jag. men vi får se Ja järnbyxan jag håller OS-klass på att slappa på en stol ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 19, 2010 11:43:59 GMT 1
Slappa? Sköter du inte barmarksträningen??
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 19, 2010 11:49:08 GMT 1
Men du börjar väl inte förrän 22 Tyvärr inte vi kör 19-07 mån-fre...dryga pass faktiskt....har jag tur är lastningen klar på fredag runt kl 16 då hinner jag. men vi får se Ja järnbyxan jag håller OS-klass på att slappa på en stol ;D Se bara till att du inte har El-björn bakom dig, han kan var jobbig på nätterna. ;D
|
|
|
Post by Sir Wankalot on May 19, 2010 16:14:45 GMT 1
Tyvärr inte vi kör 19-07 mån-fre...dryga pass faktiskt....har jag tur är lastningen klar på fredag runt kl 16 då hinner jag. men vi får se Ja järnbyxan jag håller OS-klass på att slappa på en stol ;D Se bara till att du inte har El-björn bakom dig, han kan var jobbig på nätterna. ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by elmartini on May 19, 2010 17:21:10 GMT 1
Någon som hört någon om tid eller liknande vad som gäller på fredag?
|
|
|
Post by Back to Front on May 19, 2010 20:17:17 GMT 1
Håll Callahan borta från spriten, då han inte ser sina begränsningar i tid!
|
|
|
Post by elmartini on May 19, 2010 20:52:16 GMT 1
Tycker aldrig han vet sina begränsningar:)
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 19, 2010 23:26:01 GMT 1
Nu är det ju så att jag nästan inte dricker alls...plus att jag alltid kör! Stod väl tid i utskicket!? Minns det dock inte nu...
|
|
|
Post by le rondeur on May 20, 2010 9:02:10 GMT 1
Hej hopp
Vi hade lite snack sista onsdagen vi lirade hockey. Vi bestämde att den 21 maj för en hockeyn pilsner och matträff vore lämpligt datum..
Platsen är Stars and stripes vid 17:30..
Från Slaktarns utskick
|
|
|
Post by le rondeur on May 20, 2010 9:21:20 GMT 1
Jaha det är väl typiskt nu kommer han ut med en annan tid 19.30 är som gäller
|
|
|
Post by brasson on May 20, 2010 12:39:40 GMT 1
Hej hopp.. ja som våran lilla sockertopp Le rond nämner..=o) ... så är det 19:30 som gäller, så för att inte bli för rund under fötterna så får man flytta fram "värmningen" lite den oxå.. Anledningen är att några st hade svårt att hinna med allt som skall göras innan med lock som skall läggas på brunnen mm.. sen har jag hört rykten om "plunte tömning innan bortamatch entré" aktivieter. Dessa har ju en tendens till att alltid dra ut på tiden, med en försen ankomst som resultat. så på där av uppkommen anledning så är det FREDAGEN kl 19:30 som gäller.. Man får ju gå dit tidigare om man vill, och naturligtvis, kan man inte närvara förrän ännu senare så är man ju välkommen när man kan. Dom stänger dock kl 03:00 så efter det är det inte lönt.. =o)
Glöm inte skydden..krogen är min verkliga hemmaplan.. =o) Väl mött i kväll.. Slaktarn
|
|