|
Post by qALLAHAN on Apr 20, 2010 10:08:01 GMT 1
ska du vara med?
|
|
|
Post by elmartini on Apr 20, 2010 11:38:07 GMT 1
Skulle inte förvåna mig, Lance Ward är väl fortfarande skadad? De vill väl ha in sydsveriges största och värsta Goon!
|
|
|
Post by brasson on Apr 20, 2010 14:36:26 GMT 1
Skulle inte förvåna mig, Lance Ward är väl fortfarande skadad? De vill väl ha in sydsveriges största och värsta Goon! Hmm nu blir jag ledsen i ögat.. vilken dålig koll.. Lance e ju inte skadad.. men hade jag fått vara med så hade jag ställt upp.. Hellre med och utskrattad än avstå och hånad för feghet.. ;D ;D
|
|
|
Post by brodeurandme on Apr 20, 2010 17:59:20 GMT 1
Hahaha ;D Ja det var en evig tur att du missade mig. 100kg inbrakandes rakt i nacken hade känts lagom skönt. Jag vet att jag hållt på att träffa dig några gånger med klubban i ansiktet också. Jag får be om ursäkt för det, det har inte varit av vårdslöshet. En målvaktsklubba väger så pass så får man den i rörelse vid en dragrörelse så går det inte att få stopp på den. Har varit uppe i ansiktet på dig någon gång när jag lägger iväg dom på backhand vid sargkanten, och Olof höll jag visst på att träffa i fejan när jag viftade med klubban på målramen efter ett insläppt mål. Haha, det gäller att hålla sig på behörigt avstånd när jag viftar omkring. Fan vad man saknar att redan. Det blir en lång sommar detta. Hmm nu vet jag inte hur relervant och nödvändig denna infon är ..men Vikten i naket tillstånd är ca 105-106 kilo.. så den dövikt som kom brakande var nog närmare 110-115 kilo.. Med fart..hmm den jag kan få upp iaf.. Och ja.. jag har tuggat på din skyffel några gånger.. röd läppglans.. vi har ju varit på samma lag varje gång.. och jag bör ju inte åka så nära kanske, så jag kan ju inte gärna lipa om det.. ;D Hockey Abstinens är bara förnamnet.. Tur man skall till Kinnarps arena för lite HV - DIF på torsdag.. ;D ;D ;D Lite sm-final är aldrig fel. Kan du ta lite bilder åt mig på målvakterna? Gärna inzoomingar på utrustningsdetaljer så går jag igång ordentligt. Det är den absolut bästa porren som finns. Kanske en autograf från vesslan också? Men det verkar som om Ridderwall har fått stå i finalen en del, varför kan man undra då jag missat matcherna och inte sett eller hört något.
|
|
|
Post by HF on Apr 20, 2010 19:13:22 GMT 1
Jag lämnade min plats till annan, tyvärr får jag inte ihop tiden just nu.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 22, 2010 20:23:46 GMT 1
Då har man öst en liten 15 km runda på cykel ikväll...gissa vilket som är roligast; cykel eller hockey..?
|
|
|
Post by HF on Apr 23, 2010 8:03:39 GMT 1
Då har man öst en liten 15 km runda på cykel ikväll...gissa vilket som är roligast; cykel eller hockey..? Det beror på...hade du sadel på?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 23, 2010 8:10:34 GMT 1
sadel....?
|
|
|
Post by Sir Wankalot on Apr 23, 2010 18:28:47 GMT 1
|
|
|
Post by HF on May 17, 2010 11:22:06 GMT 1
Fredag..det borde vara lugnt med tacklingar från slaktarna då
|
|
|
Post by le rondeur on May 17, 2010 12:08:50 GMT 1
Man kan aldrig lita på Slaktarn... fan vet om han inte blir så där stökig och otäck när spriten rinner in.
Eller vänta lite han är ju alltid sån när vi tränar så antingen har han varit onykter varje gång eller så blir det ännu värre........
|
|
|
Post by HF on May 17, 2010 12:40:46 GMT 1
Tänk om han blir sådär kramig. Som en liten nallebjörn.
|
|
|
Post by le rondeur on May 17, 2010 12:55:37 GMT 1
SLUTA prata så där HF nu vill man ju knappt gå dit längre.....
|
|
|
Post by Sir Wankalot on May 17, 2010 17:41:16 GMT 1
Tyvärr så missar jag avslutningen..har hela tiden trott det var på lördag. Jag jobbar natt på fredag så det skiter sig tyvärr
|
|
|
Post by Les Paul on May 17, 2010 17:47:06 GMT 1
Jag kommer att vara rund under fötterna så jag rullar dit. Ja,ja, jag vet att jag kan rulla i även utan sprit.
|
|