|
Post by HF on Sept 29, 2010 14:46:25 GMT 1
hepp du kan få en av mej.. gratis.. tellme så tar jag med den på fredag.. CYA Dos Slaktos Ha ha är det gummibandet som jag testade i Söndags??? Den går nog inte av i alla fall, snarare böjer/slingrar sig runt puck/ben/målbur!! Na HF nog inget för dig, IOFS så kan det ju se ut som om du har kraft i skotten då klubban nog böjer/sviktar hur du än gör! Skjuter ju på andra hållet..skjuter och skjuter kanske var att ta i men... Självklart hade jag tagit den annars för vad är en ny fin blänkade klubba mot en gammal sliten och knappt halvstyv...
|
|
|
Post by brasson on Sept 30, 2010 9:14:18 GMT 1
Ha ha är det gummibandet som jag testade i Söndags??? Den går nog inte av i alla fall, snarare böjer/slingrar sig runt puck/ben/målbur!! Na HF nog inget för dig, IOFS så kan det ju se ut som om du har kraft i skotten då klubban nog böjer/sviktar hur du än gör! Skjuter ju på andra hållet..skjuter och skjuter kanske var att ta i men... Självklart hade jag tagit den annars för vad är en ny fin blänkade klubba mot en gammal sliten och knappt halvstyv... Hepp...nepp..tänkte inte på slangbellan..hehe.. Men jag tror att jag skulle kunna fixa en sticka som är på rätt håll för dej iaf. så påminn mej på fredag.. jag måste tyvärr säga att jag inte haft några framgångar gällande målvaktssidan.. CYA
|
|
|
Post by Sir Wankalot on Oct 2, 2010 8:46:11 GMT 1
Det är synd inte Kempe var där igår och såg all den talang som lyste...........................................................Trots folk åkte på knäna i slutet så var det mycket bättre spel än sist. En eloge till den lille målisen, han var ju riktigt duktig och typ bara 11-12 år ;D Då hade han ju ändå kört ett pass innan oss
|
|
|
Post by HF on Oct 2, 2010 12:18:15 GMT 1
mäktigast av allt var när Morgan inte kunde knyta skridskorna...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 2, 2010 18:03:35 GMT 1
Alternativet att köra dit med dom på, tycker jag inte var så bra...
|
|
|
Post by brodeurandme on Oct 23, 2010 17:48:25 GMT 1
Men GÖBBAR, GÖBBAR, GÖBBAR. Vad har hänt här egentligen? Det är ju knappt någon som skriver här längre. Jag hade i alla fall förväntat mig lite elaka skämt om mig. Men inte ens något sådant i syne. Bröderna, vart höll dom hus igår? Det ryktas att dom satt kvar ute i bilen på parkeringen under hela träningen iklädda fotbollsbenskydd och inte vågade delta när dom hörde att jag skulle medverka. Varför är vi bara tre stycken som vet. Ja eller fyra, om man räknar gubben jag sparkade ner såklart ;D
|
|
|
Post by minst2meter on Oct 26, 2010 22:31:43 GMT 1
Tyckte det var en bra commeback, kul med målvakt!! Varit lite lugnt här men beror mest på att det kan slumpa sig så att det är farligt att komma med hot!! :-) Hoppas HF är på g!! Eller han kanske fikar efter en Oscarstatyett? Ja ja Krya på dig HF vi saknar en rapp back!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 26, 2010 23:17:39 GMT 1
Verkligen underbart att ha någon mellan stolparna igen! Och det gick inte alls illa!
|
|
|
Post by HF on Oct 27, 2010 7:12:38 GMT 1
Siktar på efter jul.
|
|
|
Post by le rondeur on Oct 27, 2010 8:23:32 GMT 1
Efter Jul va fan blev det så illa?
|
|
|
Post by HF on Oct 27, 2010 11:37:13 GMT 1
Kosta bodas tredjesortering.. :-D
|
|
|
Post by brodeurandme on Oct 27, 2010 15:27:14 GMT 1
Verkligen underbart att ha någon mellan stolparna igen! Och det gick inte alls illa! Det kändes oförskämt bra för att ha varit borta från is i ca ett halvår. Jag tror jag var mer förvånad än er över min insats. Trodde det skulle kännas mycket tyngre. Men det är klart jag har gått ner 6kilo sen förra säsongen och börjat löpträna, så lite nytta har det säkert gjort med lite annan träning. Man kände sig ganska stel i benen dock, märks att man inte stretchat på evigheter
|
|
|
Post by HF on Oct 27, 2010 16:08:46 GMT 1
Det där fina ordet du använder i sista meningen, vad är det?
|
|
|
Post by brodeurandme on Oct 27, 2010 20:49:14 GMT 1
Det där fina ordet du använder i sista meningen, vad är det? Här kommer en närmare förklaring "in its most basic form, stretching is a natural and instinctive activity; it is performed by humans and many animals. It can be accompanied by yawning. Stretching often occurs instinctively after waking from sleep, after long periods of inactivity, or after exiting confined spaces and areas. Increasing flexibility through stretching is one of the basic tenets of physical fitness. It is common for athletes to stretch before and after exercise in order to reduce injury and increase performance." ;D
|
|
|
Post by Sir Wankalot on Dec 18, 2010 1:20:30 GMT 1
|
|