|
Post by qALLAHAN on Nov 4, 2009 22:53:33 GMT 1
;D Sämre än småmålen som "står"? hm men man måste säga att de är rätt kompakta i sin spelstil Och svårt att hitta "femte hålet"! ;D ;D
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2009 6:59:45 GMT 1
Vi väntar på att få tider bekräftade. Som jag sagt innan, ingen av oss på forumet håller i detta. Vi är inte ens nära att göra det. Just nu känns det som att det inte behövs mer utespelare utan det vi söker är ett par målvakter.
|
|
|
Post by sheriff on Nov 5, 2009 17:23:03 GMT 1
Vi väntar på att få tider bekräftade. Som jag sagt innan, ingen av oss på forumet håller i detta. Vi är inte ens nära att göra det. Just nu känns det som att det inte behövs mer utespelare utan det vi söker är ett par målvakter. Jag har råkat ut för en "Frozen Shoulder" men kan stå när jag är frisk. Inom 1-3 ÅR! Jag är ingen hockeymålvakt i grunden men kan meddela att jag inte släppt in något sedan jag besökte Qallahan senast och han bad mig plocka upp tvålen.
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2009 19:45:20 GMT 1
Vi väntar på att få tider bekräftade. Som jag sagt innan, ingen av oss på forumet håller i detta. Vi är inte ens nära att göra det. Just nu känns det som att det inte behövs mer utespelare utan det vi söker är ett par målvakter. Jag har råkat ut för en "Frozen Shoulder" men kan stå när jag är frisk. Inom 1-3 ÅR! Jag är ingen hockeymålvakt i grunden men kan meddela att jag inte släppt in något sedan jag besökte Qallahan senast och han bad mig plocka upp tvålen. ;D dagens skratt...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 5, 2009 22:51:25 GMT 1
Vi väntar på att få tider bekräftade. Som jag sagt innan, ingen av oss på forumet håller i detta. Vi är inte ens nära att göra det. Just nu känns det som att det inte behövs mer utespelare utan det vi söker är ett par målvakter. Jag har råkat ut för en "Frozen Shoulder" men kan stå när jag är frisk. Inom 1-3 ÅR! Jag är ingen hockeymålvakt i grunden men kan meddela att jag inte släppt in något sedan jag besökte Qallahan senast och han bad mig plocka upp tvålen. Nu har du ju aldrig besökt mig. Måste varit en dröm när du fått för många klass II:or....
|
|
|
Post by HF on Nov 6, 2009 7:41:33 GMT 1
...fantasi..rullar vi runt bland mjuka kuddar...
|
|
KYD2
Ungdomslirare
|
Post by KYD2 on Nov 6, 2009 8:34:44 GMT 1
Vi väntar på att få tider bekräftade. Som jag sagt innan, ingen av oss på forumet håller i detta. Vi är inte ens nära att göra det. Just nu känns det som att det inte behövs mer utespelare utan det vi söker är ett par målvakter. Nej men det jag menar är att Ni kanske kan informera när ni får reda på tider?
|
|
KYD2
Ungdomslirare
|
Post by KYD2 on Nov 6, 2009 9:32:47 GMT 1
vi lirar en del med jobbet och brukar alltid ha 2 målvakter, så jag kan ju isåfall höra med dem om dem är sugna.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 6, 2009 10:21:39 GMT 1
...fantasi..rullar vi runt bland mjuka kuddar... Du kan din Freestyle. Men inte med sheriff tack...
|
|
|
Post by sheriff on Nov 6, 2009 12:39:30 GMT 1
...fantasi..rullar vi runt bland mjuka kuddar... Du kan din Freestyle. Men inte med sheriff tack...
|
|
|
Post by Les Paul on Nov 6, 2009 17:26:27 GMT 1
...fantasi..rullar vi runt bland mjuka kuddar... Du kan din Freestyle. Men inte med sheriff tack... Jag trodde sheriff var van att parkera bussen i........
|
|
|
Post by Back to Front on Nov 7, 2009 20:31:51 GMT 1
Sheriffen bruka zappa!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 7, 2009 20:47:27 GMT 1
Vi väntar på att få tider bekräftade. Som jag sagt innan, ingen av oss på forumet håller i detta. Vi är inte ens nära att göra det. Just nu känns det som att det inte behövs mer utespelare utan det vi söker är ett par målvakter. Nu blev man lite sugen på att ta upp karriären som målvakt igen. Några säs i björnligan plus landhockey i yngre tonåren borde väl räcka som meriter för att bli värvad Kunde kanske få låna sollets utrustning om det inte krockar med U-lagets träningar!!
|
|
|
Post by HF on Nov 7, 2009 21:34:40 GMT 1
Vi väntar på att få tider bekräftade. Som jag sagt innan, ingen av oss på forumet håller i detta. Vi är inte ens nära att göra det. Just nu känns det som att det inte behövs mer utespelare utan det vi söker är ett par målvakter. Nu blev man lite sugen på att ta upp karriären som målvakt igen. Några säs i björnligan plus landhockey i yngre tonåren borde väl räcka som meriter för att bli värvad Kunde kanske få låna sollets utrustning om det inte krockar med U-lagets träningar!! Gör det!!
|
|
|
Post by Sir Wankalot on Nov 7, 2009 21:56:01 GMT 1
Nu blev man lite sugen på att ta upp karriären som målvakt igen. Några säs i björnligan plus landhockey i yngre tonåren borde väl räcka som meriter för att bli värvad Kunde kanske få låna sollets utrustning om det inte krockar med U-lagets träningar!! Gör det!! Hade varit kul med en målvakt eller två. Risken är stor att det inte blir några mål gjorda bara ;D ;D
|
|