|
Post by Sardaukar on Mar 20, 2006 14:34:02 GMT 1
Tack. Var den jag menade. Tydligen bytt adress bara
|
|
|
Post by pirre on Mar 21, 2006 12:59:33 GMT 1
Såg en OIK-are i stan igår. Men han kanske bara kollade om våren kommit lika långt som i Holje Vem av dom??
|
|
|
Post by HF on Mar 21, 2006 15:57:07 GMT 1
Lönqvist antar jag...
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 21, 2006 16:35:16 GMT 1
Nix det var en forward. Mer säger jag inte. han kanske var här i helt andra ärenden än hockey.
|
|
|
Post by newman on Mar 21, 2006 21:23:57 GMT 1
Löjligt tyst. Typiskt HTS! Fram med källan o namn. Göm de ej bakom dimridåer!
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Mar 21, 2006 21:54:26 GMT 1
Om alla hjälps åt att vaska fram jobb till KHK,s spelare så är det ingen konst att fixa flera duktiga spelare till höstens laget.
Det är där som vi supportrar och hockey älskare kan göra en riktig insats för hockeyn.
Runt med er på stan och fråga alla ni känner med egna firmor om de kan ordna en plats till en eller flera hockeyspelare till hösten.
Be dem att de meddelar möjligheterna till klubben så fort som möjligt.
|
|
ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Mar 21, 2006 22:09:47 GMT 1
Kan OIK;aren varit David Nilsson som bara har varit och hälsat på svärföräldrarna?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 21, 2006 22:40:16 GMT 1
Såg en OIK-are i stan igår. Men han kanske bara kollade om våren kommit lika långt som i Holje Har man sagt A ska man enligt gängse regler också klart deklarera B. I annat fall, tiga helt och hållet!
|
|
|
Post by pirre on Mar 22, 2006 7:09:21 GMT 1
Sydöstran skriver idag att KHK har fått påringningar av 3-4 div1 spelare
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 22, 2006 8:48:15 GMT 1
Löjligt tyst. Typiskt HTS! Fram med källan o namn. Göm de ej bakom dimridåer! Källan är jag själv .
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 22, 2006 8:50:53 GMT 1
Såg en OIK-are i stan igår. Men han kanske bara kollade om våren kommit lika långt som i Holje Har man sagt A ska man enligt gängse regler också klart deklarera B. I annat fall, tiga helt och hållet! Håller med. Dumt av mig. Ångrar att jag skrev något iom att jag inte ville namnge o på så sätt skapa ev falska förhoppningar. Ber om ursäkt och deletar samtidigt mitt tidigare inlägg.
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 22, 2006 8:54:32 GMT 1
Sydöstran skriver idag att KHK har fått påringningar av 3-4 div1 spelare Är ganska säker på att KHK också ringer div1-spelare själva ... Men visst är det bra att div1-spelare själva hör av sig
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 22, 2006 10:23:23 GMT 1
Klipp från: www.svenskafans.com/hockeyzon/aik/forum.asp?prv=9"Av vad jag har hört så kommer Svensson kanske att lägga av på den här nivån, flytta hem till Skåne och lira typ korphockey. Trist om så vore fallet, ser honom gärna kvar nästa år." Vågar vi hoppas att med "korphockey" menas div. 2 med KHK?
|
|
|
Post by pirre on Mar 22, 2006 10:25:44 GMT 1
Klipp från: www.svenskafans.com/hockeyzon/aik/forum.asp?prv=9"Av vad jag har hört så kommer Svensson kanske att lägga av på den här nivån, flytta hem till Skåne och lira typ korphockey. Trist om så vore fallet, ser honom gärna kvar nästa år." Vågar vi hoppas att med "korphockey" menas div. 2 med KHK? Hem till skåne?? Herr Svensson är hjärtligt välkommen
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 22, 2006 11:50:03 GMT 1
Klipp från: www.svenskafans.com/hockeyzon/aik/forum.asp?prv=9"Av vad jag har hört så kommer Svensson kanske att lägga av på den här nivån, flytta hem till Skåne och lira typ korphockey. Trist om så vore fallet, ser honom gärna kvar nästa år." Vågar vi hoppas att med "korphockey" menas div. 2 med KHK? Låter intressant, kanske finns en möjlighet ändå!
|
|