|
Post by medecienmannen on Aug 24, 2006 14:22:15 GMT 1
Skulle vilja säga att min rykte har varit 100%, men era på 2-3 %är väl ungefär så mycket som ni kan om hockey här inne tillsammans ;D Du har bra rykte hos newman nån mer. Undrar hur det är annars ... Tala om vad som har varit fel. väntar förgäves....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 24, 2006 14:41:04 GMT 1
Jag tror inte heller jag har något att klaga på... m-mannen synar saker kritiskt precis som man ska...
|
|
|
Post by fun on Aug 24, 2006 14:45:40 GMT 1
Jag tror inte heller jag har något att klaga på... m-mannen synar saker kritiskt precis som man ska... Precis som en journalis ska göra. Men inte läcka till forumet innan det publiceras i den tidning han tar betalt av . ;D
|
|
|
Post by fun on Aug 24, 2006 14:48:01 GMT 1
En kommentar om André Sandberg: Kanske 4-5 forward i Vikings säsongen 05-06. Inte på något vis dålig men endast 3:e bäste poängplockare föregående säsong. Då jag vet vad han hade betalt i Vikings föregående säsong, och vad det ryktas vad han hade för lönekrav i KHK, så önskar jag han lycka till. Vi kan, vill inte,- matcha detta bud. För de pengarna kan man får betydligt bättre lirare i vårt område. Får även skicka en hälsning till M-mannen som såg till att vår klubbkassa blev 3000:- större. Stöld av bilder från vår hemsida är ett brott ;D Slutligen kan det väl nämnas att André Jönsson på inget vis är klar för KHK. Däremot har han varit i Karlskrona (och Mörrum också fö).
|
|
|
Post by medecienmannen on Aug 24, 2006 17:02:26 GMT 1
Jag tror inte heller jag har något att klaga på... m-mannen synar saker kritiskt precis som man ska... Men oj, att någon är vettig här rinne och inte så trångsynt. ...som dagisbarnet i trådarna som springer omkring o hotar. Få nog ta det med högre instanser...
|
|
|
Post by medecienmannen on Aug 24, 2006 17:06:19 GMT 1
Jag tror inte heller jag har något att klaga på... m-mannen synar saker kritiskt precis som man ska... Precis som en journalis ska göra. Men inte läcka till forumet innan det publiceras i den tidning han tar betalt av . ;D Vad har jag med detta att göra...?
|
|
|
Post by medecienmannen on Aug 24, 2006 17:08:08 GMT 1
Mr 100% var det vi pratade om!!!!
|
|
|
Post by telenor on Aug 24, 2006 17:14:28 GMT 1
Du har bra rykte hos newman nån mer. Undrar hur det är annars ... Tala om vad som har varit fel. väntar förgäves.... M-mannen kommer med fakta tillskillnad mot många andra här. En del inlägg är riktigt sorgliga att se. Fakta o analyser håller till det. Mer youngblod på sidan. MVH, jag som bestämmer
|
|
|
Post by pirre on Aug 24, 2006 17:23:20 GMT 1
Tala om vad som har varit fel. väntar förgäves.... M-mannen kommer med fakta tillskillnad mot många andra här. En del inlägg är riktigt sorgliga att se. Fakta o analyser håller till det. Mer youngblod på sidan. MVH, jag som bestämmer Va???
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 24, 2006 19:25:58 GMT 1
Jag tror inte heller jag har något att klaga på... m-mannen synar saker kritiskt precis som man ska... Men oj, att någon är vettig här rinne och inte så trångsynt. ...som dagisbarnet i trådarna som springer omkring o hotar. Få nog ta det med högre instanser... Kan du ge ett exempelpå ett hot ?
|
|
|
Post by HF on Aug 24, 2006 19:58:21 GMT 1
Tala om vad som har varit fel. väntar förgäves.... M-mannen kommer med fakta tillskillnad mot många andra här. En del inlägg är riktigt sorgliga att se. Fakta o analyser håller till det. Mer youngblod på sidan. MVH, jag som bestämmer Fun/hts har batalj med M-mannen/Telenor....
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 24, 2006 20:01:30 GMT 1
M-mannen kommer med fakta tillskillnad mot många andra här. En del inlägg är riktigt sorgliga att se. Fakta o analyser håller till det. Mer youngblod på sidan. MVH, jag som bestämmer Fun/hts har batalj med M-mannen/Telenor.... Ja eftersom inte du var byxad att ta den fighten i våras så fick nån annan göra det .... Men de flesta såg ju vad som hände här i våras .... med info kvällen innan publicering i SÖ Men ska försöka skita i det nu. M-mannen har ju inte kvar sin koppling till SÖ längre
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 25, 2006 0:03:17 GMT 1
Fattar inte vad du eller VI har med det att göra....var eller hur han får tag i uppgifter...vet inget om SSD...och om det är något så är det väl HANS problem???
|
|
|
Post by HF on Aug 25, 2006 11:41:44 GMT 1
Fun/hts har batalj med M-mannen/Telenor.... Ja eftersom inte du var byxad att ta den fighten i våras så fick nån annan göra det .... Men de flesta såg ju vad som hände här i våras .... med info kvällen innan publicering i SÖ Men ska försöka skita i det nu. M-mannen har ju inte kvar sin koppling till SÖ längre Vad skulle jag har gjort menar du? Raderat han för att han spred ryckten i ss?
|
|