|
Post by Sir Ironpants on Aug 3, 2006 13:27:24 GMT 1
Det enda vi kan göra är att hoppas och be till hockeygudarna att Valko skall dyka upp någon gång under säsongen (helst hela säsongen). Misstänker att han skulle få stående ovationer från hela hallen.
|
|
|
Post by fun on Aug 3, 2006 13:27:29 GMT 1
Enligt inlägg Vimmerbys gästbok så skall någon Alexander (målvakt) tydligen göra lumpen i Karlskrona. Verkar vara nåt för J20 (om det går att kombinera med lumpen)
|
|
|
Post by Sardaukar on Aug 3, 2006 14:03:42 GMT 1
Enligt inlägg Vimmerbys gästbok så skall någon Alexander (målvakt) tydligen göra lumpen i Karlskrona. Man har inte tid att spela hockey när man gör lumpen i Karlskrona. Det säger jag av egna erfarenheter
|
|
|
Post by pirre on Aug 3, 2006 20:27:29 GMT 1
Japp då har vi etgt div1-lag nästa säsong OM pengarna flyter in. Men som sagts tidigare ´kommer Pirre o co med en kista guldmynt så tror jag truppen förstärks under säsongen OK! Om jag å brossan mfl ska komma med en kista me guldmynt så krävs det lite av en motprestation oxå!! Kom å köp!! Billiga båtar och utombordare!! Kom å köp!!
|
|
|
Post by Teddybear on Aug 3, 2006 22:44:27 GMT 1
Tja..som Pirre också säger...medgång förder medgång...och har man sålt 600-700 säsongskort så.... Man kan väl säga att man har förutsättningar...som jag sagt..man ska inte chansa vilt, men som det är nu är det snudd på feghet i stället...trots att man känner till det hysteriska intresset... Jaja..tänker inte starta en ny tjatdebatt...detta ämne är uttjatat....och vi tycker inte lika...detta är bara t ex min o Pirres åsikt... Måste erkänna att du har en poäng där . Men tycker att KHK ser riktikgt intressant ut i dagsläget! Tror att det kan komma förstärkningar under säsongen.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 3, 2006 23:06:32 GMT 1
Jösses vad många kompisar jag fått nu...! ;D
|
|
|
Post by Teddybear on Aug 3, 2006 23:09:58 GMT 1
Jösses vad många kompisar jag fått nu...! ;D Vi har väl alltid varit kompisar? Eller?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 3, 2006 23:13:08 GMT 1
Hmm....trodde du var kompis med hts..? Och han älskar inte mig.... ;D
|
|
|
Post by fun on Aug 4, 2006 7:45:42 GMT 1
Japp då har vi etgt div1-lag nästa säsong OM pengarna flyter in. Men som sagts tidigare ´kommer Pirre o co med en kista guldmynt så tror jag truppen förstärks under säsongen OK! Om jag å brossan mfl ska komma med en kista me guldmynt så krävs det lite av en motprestation oxå!! Kom å köp!! Billiga båtar och utombordare!! Kom å köp!! Vad är vitsen med detta ? Du och några sponsorer skramlar in pengar som KHK ska köpa båtar av dig för ;D Trodde det var en meriterad spelare som skulle skaffas ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 4, 2006 7:48:04 GMT 1
Han är väl som andra kapitalister.....måste roffa åt sig pengar själv!!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 4, 2006 9:05:52 GMT 1
Senaste ryktet på TIF´s forum gör gällande att någon av André skulle ha ångrat sig och vill stanna hemma och spela för Limeburners istället.
Låter helt otroligt !
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 4, 2006 9:20:24 GMT 1
Ja, jösses....
|
|
|
Post by fun on Aug 4, 2006 9:26:31 GMT 1
Om jag är rätt inform är André x 2 på plats o tränar med KHK
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 4, 2006 9:32:28 GMT 1
Om jag är rätt inform är André x 2 på plats o tränar med KHK Men det kanske inte är det dom vill?
|
|
|
Post by fun on Aug 4, 2006 9:38:09 GMT 1
Om jag är rätt inform är André x 2 på plats o tränar med KHK Men det kanske inte är det dom vill? Jag är inte det minsta orolig. De jar ju båda fått jobb här
|
|