|
Post by offe1988 on Mar 27, 2008 11:27:25 GMT 1
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 27, 2008 11:33:27 GMT 1
Hmm, kollade också upp Hv:s site. Skit också Han är riktigt bra, såg honom i Troja och Rögle ett antal matcher.
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 27, 2008 12:03:44 GMT 1
|
|
Kalle
Nybörjare
|
Post by Kalle on Mar 27, 2008 12:39:31 GMT 1
Kanske enstaka matcher håller han klass men det krävs många kvällar och hårt arbete att hålla sig på topp. Att träna upp sig har inte alltid med fysik och tempo att göra, utan uppoffringar som kostar på sin familj. Det är ett val han och hans familj får göra. Har du egen familj så förstår du. Nu förstår jag inte vad du menar? Skall man träna upp familjen på att man själv kommer att vara borta?? Skumt! Jag kan uttrycka mig otydligt ibland och ber om ursäkt för det. Nåja jag gör ett nytt försök. Petter Henning har meriter som få i KHK. Därför vet han också vad det kommer att kosta på i tid med träning, resor, läger mm. Efter några år kanske inte Ishockeyn är det viktigaste i livet längre. Sambo, arbete och livet efter ishockeyn kan betyda mer och man väljer då att spela i lägre divisioner för att dra ner på mängden träning och matcher. Det är nu ett par år sedan han spelade i div.1, men hoppas som du att han är villig att offra sig och följa KHK till ETTAN (om vi går dit ).
|
|
|
Post by Scouten on Mar 27, 2008 13:23:08 GMT 1
|
|
|
Post by offe1988 on Mar 27, 2008 14:25:48 GMT 1
Men vi har ju redan en första målvakt i Oskar
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 27, 2008 15:03:34 GMT 1
Men vi har ju redan en första målvakt i Oskar Men ingen stabil backup.
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 27, 2008 15:12:48 GMT 1
Men vi har ju redan en första målvakt i Oskar Men ingen stabil backup. Nä, ska KHK ligga över mitten i tabellen nästa säsong om det blir ettan så måste det till en målvakt till. Som jag sa tidigare tror jag inte Johan stannar och det måste till en klass målis.
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Mar 27, 2008 15:19:04 GMT 1
Nä, ska KHK ligga över mitten i tabellen nästa säsong om det blir ettan så måste det till en målvakt till. Som jag sa tidigare tror jag inte Johan stannar och det måste till en klass målis. Jag kan stå ;D
|
|
|
Post by sverker on Mar 27, 2008 15:31:36 GMT 1
Men vi har ju redan en första målvakt i Oskar Han håller inte i ettan!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 27, 2008 15:37:02 GMT 1
Men vi har ju redan en första målvakt i Oskar Han håller inte i ettan! VA? Jag pratade med en kille i Mörrum igår...han tyckte att Oskar var grym! Och han har ju sett lite div 1-hockey....
|
|
|
Post by offe1988 on Mar 27, 2008 15:47:20 GMT 1
Men vi har ju redan en första målvakt i Oskar Han håller inte i ettan! Klart han gör!!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 27, 2008 15:51:33 GMT 1
Även om han gör det, så gör inte Svensson det. Så en ny målvakt måste hit (dit) ändå.
|
|
|
Post by sverker on Mar 27, 2008 16:00:28 GMT 1
VA? Jag pratade med en kille i Mörrum igår...han tyckte att Oskar var grym! Och han har ju sett lite div 1-hockey.... Var han inte tredje mv i TAIF? Om så var fallet varför skulle han hålla nu???
|
|
|
Post by ringcar on Mar 27, 2008 16:10:37 GMT 1
Är det inte dax att Melker får chansen?? man har ju hört länge nu att han är en stor talang.. Om han inte får chansen så lär ju den talangen oxå försvinna. Tror inte han vill spela j-20 hela sin kärriar. Ser han som ett backup alternativ.
Måste komentera denna tråden!! Måste säga att det känns väldigt oseriöst när man ser vissa förslag på denna tråden.. visst man får skriva vad man vill men hallå!! Kolla upp ordet hybris!!
|
|