|
Post by chilipulver on Jan 15, 2009 8:20:57 GMT 1
Enligt vissa källor igår så ska det ansluta en målvakt och en forward inom Kort, kanske redan på fredag! Hoppas, hoppas !
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Jan 15, 2009 8:23:10 GMT 1
Enligt vissa källor igår så ska det ansluta en målvakt och en forward inom Kort, kanske redan på fredag! Mmm, jag hörde från två helt skilda håll, också igår, att en målvakt är på väg in nu. Tyvärr har jag två namn på den målvakten nu: Ett riktigt roligt och ett ... "jaså". Hoppas på "det roliga".
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 15, 2009 9:24:32 GMT 1
Vad är det för rykten som cirkulerar?
Är det både forward och målis som gäller?
Namn?
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 15, 2009 9:26:32 GMT 1
Sluta snacka gåtor. Ut me namn om ni har några.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 15, 2009 9:29:43 GMT 1
Har ni några namn så ut med språket som vi alla vet så är detta silly season och inte ens 20% av det som skrivs stämmer. Så än en gång har ni några namn skriva ut dem eller antyd i alla fall vilken klubb spelarena kommer ifrån.
Är det ketchup som är på väg hit eller?
|
|
|
Post by happygilmore on Jan 15, 2009 9:31:05 GMT 1
Självklart vet vi, lär ju inte skriva det här
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 15, 2009 9:37:29 GMT 1
skicka ett pm då.
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 15, 2009 9:40:46 GMT 1
Har ni några namn så ut med språket som vi alla vet så är detta silly season och inte ens 20% av det som skrivs stämmer. Så än en gång har ni några namn skriva ut dem eller antyd i alla fall vilken klubb spelarena kommer ifrån. Är det ketchup som är på väg hit eller? Ja, ut med språket gubbar!
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 15, 2009 9:43:05 GMT 1
Enligt vissa källor igår så ska det ansluta en målvakt och en forward inom Kort, kanske redan på fredag! Mmm, jag hörde från två helt skilda håll, också igår, att en målvakt är på väg in nu. Tyvärr har jag två namn på den målvakten nu: Ett riktigt roligt och ett ... "jaså". Hoppas på "det roliga". Så du fick både för- och efternamn?
|
|
|
Post by sollet on Jan 15, 2009 9:44:24 GMT 1
Har ni några namn så ut med språket som vi alla vet så är detta silly season och inte ens 20% av det som skrivs stämmer. Så än en gång har ni några namn skriva ut dem eller antyd i alla fall vilken klubb spelarena kommer ifrån. Är det ketchup som är på väg hit eller? För det första vore dett oerhört konstigt om Mörrum släpper denna idioten mitt i säsongen, han gör sig riktigt bra där. Så hatad som han är i Karlskrona gör klubben mer skada än nytta med att plocka in en sån idiot. Och ska vi värva ska vi då ta hit en div.2 målis som ligger på samma nivå som Fransson? Men å andra sidan har vi ju sett andra värvningar där Homer låter dom sitta på bänken, Melker kanske är trött på att ständigt agera dörröppnare, men vad vet jag citat Mikael Homer Nilsson "alla världsmästare sitter på läktaren"
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 15, 2009 10:04:43 GMT 1
Hur går det med namnen!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 15, 2009 10:35:57 GMT 1
Jag hatar inte Heinz...varför skulle jag? Han gör väl sitt för att reta motståndarna, precis som klacken gör det...
|
|
|
Post by Chuck Bass on Jan 15, 2009 12:54:47 GMT 1
Hört att det är en div.1 målvakt från denna seriens sämre lag .. Hoppas ej
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 15, 2009 13:01:36 GMT 1
Hört att det är en div.1 målvakt från denna seriens sämre lag .. Hoppas ej Känns inget vidare, det måste vara en stark post!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 15, 2009 13:23:46 GMT 1
Hört att det är en div.1 målvakt från denna seriens sämre lag .. Hoppas ej Känns inget vidare, det måste vara en stark post!! Tobbe har ju hittills aldrig brytt sig om att satsa något på målvakt...tror du han ändrat sig?
|
|