|
Post by chilipulver on Jan 23, 2009 15:52:01 GMT 1
Ska vi betala 100.000 och se han bara 2-3 hemmamatcher?
Lite konstigt
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 23, 2009 15:55:01 GMT 1
Ska vi betala 100.000 och se han bara 2-3 hemmamatcher? Lite konstigt Om du läser vad YB o co skrev så kostade han inte 100000
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 24, 2009 0:32:14 GMT 1
Nu har jag missat något? Om han inte kostade 100 000, var tog pengarna FL vägen då?
Han är värd vartenda öre om han stannar nästa säsong för bättre målvakt har vi aldrig haft.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 24, 2009 2:25:32 GMT 1
Nu har jag missat något? Om han inte kostade 100 000, var tog pengarna FL vägen då? Han är värd vartenda öre om han stannar nästa säsong för bättre målvakt har vi aldrig haft. Leta lite! Ingen vet hur mycket Pontus får, förutom han själv YB, oao och KHK. Men för att det inte ska bli för uppenbart så nollade man hela räknaren för att sedan sucksesivt fylla på staplen ^^
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 27, 2009 14:32:17 GMT 1
Nu råkar jag veta exakt hur mycket Pontus tjänar och det är inte i närheten av några 90 000. Finns ett par spelare i dagens trupp som tjänar bättre.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 27, 2009 16:24:03 GMT 1
Nu råkar veta exakt hur mycket Pontus tjänar och det är inte i närheten av några 90 000. Finns ett par spelare i dagens trupp som tjänar bättre. Valli, Lindfors, Höök tex!
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 27, 2009 16:49:40 GMT 1
Nu har jag missat något? Om han inte kostade 100 000, var tog pengarna FL vägen då? Han är värd vartenda öre om han stannar nästa säsong för bättre målvakt har vi aldrig haft. Leta lite! Ingen vet hur mycket Pontus får, förutom han själv YB, oao och KHK. Men för att det inte ska bli för uppenbart så nollade man hela räknaren för att sedan sucksesivt fylla på staplen ^^ Nej medgångarn, nu blir ja besviken på dig. Trodde inte du också va en sån som snackar i gåtor. Var är resten av de 90.000:- om nu inte allt gått till Pontus?? Dags för KHK/BB att börja leverera svar nu innan allt förtroendet för den här insamlingen är kört i botten. Jag tycker det är dags att börja redovisa in och utposter på FL kontot på hemsidan. Trav Spannar BG-Insättningar (Varför finns inte numret på hemsidan?) Uttag
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 27, 2009 17:26:53 GMT 1
Nu råkar veta exakt hur mycket Pontus tjänar och det är inte i närheten av några 90 000. Finns ett par spelare i dagens trupp som tjänar bättre. Valli, Lindfors, Höök tex! Har Höök bättre betalt så är det skandal. Dock så är det i så fall en lönepost som KHK borde änvända till något bättre nästa säsong.
|
|
|
Post by mace on Jan 27, 2009 22:50:31 GMT 1
Nu råkar jag veta exakt hur mycket Pontus tjänar och det är inte i närheten av några 90 000. Finns ett par spelare i dagens trupp som tjänar bättre. Ifall du nu vet det så kan du väl säga det så alla intresserade får reda på det?
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 28, 2009 1:04:18 GMT 1
Nu råkar jag veta exakt hur mycket Pontus tjänar och det är inte i närheten av några 90 000. Finns ett par spelare i dagens trupp som tjänar bättre. Ifall du nu vet det så kan du väl säga det så alla intresserade får reda på det? Det tror jag tyvärr inte att mannen i fråga uppskattar. Uttöver det så känns det ganska oväsentligt. Det är långt ifrån några 90 000 iaf.
|
|
|
Post by mace on Jan 28, 2009 12:59:00 GMT 1
Ifall du nu vet det så kan du väl säga det så alla intresserade får reda på det? Det tror jag tyvärr inte att mannen i fråga uppskattar. Uttöver det så känns det ganska oväsentligt. Det är långt ifrån några 90 000 iaf. Det är sant. Hörde någon om 15000 i månaden, men jag vet inte direkt.
|
|
|
Post by tof on Jan 31, 2009 20:13:57 GMT 1
Jag tycker oxå att en bättre redovisning är att kräva och jag är övertygad om att det skulle ge mer pengar oxå då tror jag på över 100 000 fram till jul.
|
|
|
Post by dragkrok on Feb 28, 2009 10:10:22 GMT 1
Nu har jag missat något? Om han inte kostade 100 000, var tog pengarna FL vägen då? Han är värd vartenda öre om han stannar nästa säsong för bättre målvakt har vi aldrig haft. Leta lite! Ingen vet hur mycket Pontus får, förutom han själv YB, oao och KHK. Men för att det inte ska bli för uppenbart så nollade man hela räknaren för att sedan sucksesivt fylla på staplen ^^ Är det inte dags att succesivt börja redovisa FL-pengarna som blev över efter Pontus
|
|
|
Post by happygilmore on Feb 28, 2009 10:35:25 GMT 1
Leta lite! Ingen vet hur mycket Pontus får, förutom han själv YB, oao och KHK. Men för att det inte ska bli för uppenbart så nollade man hela räknaren för att sedan sucksesivt fylla på staplen ^^ Är det inte dags att succesivt börja redovisa FL-pengarna som blev över efter Pontus Ge pontus alla pengar som blev över så vi får behålla han.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 28, 2009 12:52:42 GMT 1
Leta lite! Ingen vet hur mycket Pontus får, förutom han själv YB, oao och KHK. Men för att det inte ska bli för uppenbart så nollade man hela räknaren för att sedan sucksesivt fylla på staplen ^^ Är det inte dags att succesivt börja redovisa FL-pengarna som blev över efter Pontus Jo, nu tycker jag det.. för dåligt BB!
|
|