|
Post by dragkrok on Apr 6, 2009 19:27:58 GMT 1
Leta lite! Ingen vet hur mycket Pontus får, förutom han själv YB, oao och KHK. Men för att det inte ska bli för uppenbart så nollade man hela räknaren för att sedan sucksesivt fylla på staplen ^^ Är det inte dags att succesivt börja redovisa FL-pengarna som blev över efter Pontus Nu har det faan i mig blivit hög tid att börja återredovisa FL-pengarna...........inte ett knyst från någon ansvarig sen mitt förra inlägg
|
|
|
Post by chilipulver on Apr 6, 2009 21:34:30 GMT 1
Är det inte dags att succesivt börja redovisa FL-pengarna som blev över efter Pontus Nu har det faan i mig blivit hög tid att börja återredovisa FL-pengarna...........inte ett knyst från någon ansvarig sen mitt förra inlägg Förvänta dej inga underverk. Du vet Rom byggdes inte över en natt....
|
|
|
Post by oneandonly on Apr 6, 2009 22:57:39 GMT 1
Nu har det faan i mig blivit hög tid att börja återredovisa FL-pengarna...........inte ett knyst från någon ansvarig sen mitt förra inlägg Förvänta dej inga underverk. Du vet Rom byggdes inte över en natt.... Det kommer ´Mats att göra på hemsidan. Han blir nog glad över att få hjälp med många saker så blir uppdateringen oftare. Han har ju ett vanligt jobb också och gör det ideellt. Bara att ta kontakt. Lovar att det uppskattas !
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 7, 2009 8:58:17 GMT 1
Tja inte för att jag vet så mycket om att jobba med hemsidor men att uppdatera FL-stapeln lär ju inte ta mycket längre än 5 min.
|
|
|
Post by dragkrok on Apr 7, 2009 11:52:46 GMT 1
Förvänta dej inga underverk. Du vet Rom byggdes inte över en natt.... Det kommer ´Mats att göra på hemsidan. Han blir nog glad över att få hjälp med många saker så blir uppdateringen oftare. Han har ju ett vanligt jobb också och gör det ideellt. Bara att ta kontakt. Lovar att det uppskattas ! Men du, som enligt uppgift sitter på den informationen jag efterfrågar, kan väl delge oss undrande själar svaret här på forumet istället så slipper Mats ha oss flåsande i nacken.... Kort sagt lägg ut FL-summan här och uppdatera på hemsidan senare så blir alla glada...(nåja, kanske inte mrC)
|
|
|
Post by icebreaker on Apr 7, 2009 11:55:19 GMT 1
Det kommer ´Mats att göra på hemsidan. Han blir nog glad över att få hjälp med många saker så blir uppdateringen oftare. Han har ju ett vanligt jobb också och gör det ideellt. Bara att ta kontakt. Lovar att det uppskattas ! Men du, som enligt uppgift sitter på den informationen jag efterfrågar, kan väl delge oss undrande själar svaret här på forumet istället så slipper Mats ha oss flåsande i nacken.... Kort sagt lägg ut FL-summan här och uppdatera på hemsidan senare så blir alla glada...(nåja, kanske inte mrC) Instämmer, j-la hysch hysch om dom där pengarna
|
|
|
Post by oneandonly on Apr 7, 2009 12:33:20 GMT 1
Det kommer ´Mats att göra på hemsidan. Han blir nog glad över att få hjälp med många saker så blir uppdateringen oftare. Han har ju ett vanligt jobb också och gör det ideellt. Bara att ta kontakt. Lovar att det uppskattas ! Men du, som enligt uppgift sitter på den informationen jag efterfrågar, kan väl delge oss undrande själar svaret här på forumet istället så slipper Mats ha oss flåsande i nacken.... Kort sagt lägg ut FL-summan här och uppdatera på hemsidan senare så blir alla glada...(nåja, kanske inte mrC) Hade jag kunnat summan hade jag skrivit den.Tyvärrkan jag inte den i huvudet. Vet bara att Pontus är betald och att alla "Travpengar" till FL är överlämnade. Ring YB så får Du svar på Din fråga. Han skriver också så lite som möjligt härinne numera, precis som jag ämnar göra. Det finns ju skäl till det...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 7, 2009 12:59:54 GMT 1
Jag kan inte förstå varför det skall vara så svårt att skriva om Pontus fick alla FL-pengarna eller inte. Man får ju känslan att det finns sågon som man vil dölja. Sådan här hysch hysch skadar bara nästa insamling till FL.
Personligen tycker jag hatt han var värd vartenda insamlat öre till FL, för det var tack var honom att KHK gick så långt som man gjorde. Tror inte att de finns någon som är missnöjd om det skulle visa sig att Pontus fick alla FL-pengarna.
|
|
|
Post by Ragulin on Apr 7, 2009 13:03:05 GMT 1
Nä, Pontus var en fantastisk förstärkning.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 7, 2009 13:12:22 GMT 1
FICK PONTUS ALLA PENGARNA, JA ELLER NEJ!? Är det så JÄVLA svårt att säga?!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 7, 2009 14:09:16 GMT 1
FICK PONTUS ALLA PENGARNA, JA ELLER NEJ!? Är det så JÄVLA svårt att säga?! Det har väl redan sagts att han inte fick alla pengarna? Sen för att inte avslöja vad han fick ska pengarna läggas in hand för hand. Så har jag fattat det som iaf. Det har ju aldrig hänt dock.. har inte updaterats någonting alls.. Hur svårt kan det vara? Fan man kan väll inte lova något som aldrig kommer hända ändå? Det är samma som med när tobbe önskar gott nytt år.. "del ett kommer vid nyår" johodu, nästa år?
|
|
|
Post by mindriot on Apr 7, 2009 23:57:49 GMT 1
Så nu har jag lagt upp den aktuella summan som jag har fått av YB. Folkets Lirare summan är för nuvarande: 36606:- 2009-04-08 kl: 00:55 Fråga inte mig om någon redovisning. Men en ca summa av vad Pontus fick kan ni med enkel matematik räkna ut själva...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 8, 2009 0:02:42 GMT 1
Tackar... bättre sent än aldrig?
|
|
|
Post by mace on Apr 8, 2009 0:18:15 GMT 1
60 000 för hur många månader?
|
|