|
Post by mace on Jan 20, 2009 10:42:38 GMT 1
Tobbe sitter minst 3 timmar per dag och pratar med spelare/agenter. Ok. Vi antecknar det... Det är riktigt bra spelare som han jobbar med vad jag hörde, men har inte hört några namn. Så han jobbar iallafall med att försöka få hit spelare som vissa här inte tror.
|
|
|
Post by mace on Jan 20, 2009 10:43:23 GMT 1
Tobbe sitter minst 3 timmar per dag och pratar med spelare/agenter. On vadå, vädret eller? Vad tror du?!
|
|
|
Post by HF on Jan 20, 2009 12:47:37 GMT 1
Ser fram emot att se div1:s bästa keeper på Onsdag! Avdet jag sett av Pontus på3 träningar så ser han riktigt bra ut i målet men det är en uppfattning som jag har och mina hockeykunskaper är kanske inte de bästa utan överlåter dem till de sm kan tex Tobbe K Så du menar på allvar om du inte ser om en målvakt är bra? Här ska du få ett litet tips...Om målvakten vänder sig om ofta och plockar ut pucken från målet så är han inte så bra.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 20, 2009 14:56:06 GMT 1
Tobbe sitter minst 3 timmar per dag och pratar med spelare/agenter. On vadå, vädret eller? ...ja, om de inte spelat i TAIF...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 20, 2009 14:58:41 GMT 1
Ok. Vi antecknar det... Det är riktigt bra spelare som han jobbar med vad jag hörde, men har inte hört några namn. Så han jobbar iallafall med att försöka få hit spelare som vissa här inte tror. Nej, tyvärr ser vi bara resultatet...och det brukar som bekant vara tips från Micke eller andra spelare...
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 21, 2009 8:36:03 GMT 1
Om inte pontus blir klar idag så får vi bara se han i två hemmamatcher.Tycker att klubben kan stå för denna kostnad och inte publiken som knappt får se han spela!
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 21, 2009 8:38:25 GMT 1
Om inte pontus blir klar idag så får vi bara se han i två hemmamatcher.Tycker att klubben kan stå för denna kostnad och inte publiken som knappt får se han spela! HELT RÄTT!!!!
|
|
|
Post by mace on Jan 21, 2009 9:06:35 GMT 1
Om inte pontus blir klar idag så får vi bara se han i två hemmamatcher.Tycker att klubben kan stå för denna kostnad och inte publiken som knappt får se han spela! HELT RÄTT!!!! Håller också med! BB kan väl ta detta med klubben?
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 21, 2009 9:08:45 GMT 1
PONTUS ÄR KLAR FÖR SPEL I KHK!!!
Men det är upp till Micke N om han ska stå ikv!!!
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 21, 2009 9:16:42 GMT 1
PONTUS ÄR KLAR FÖR SPEL I KHK!!!Men det är upp till Micke N om han ska stå ikv!!! HÄRLIGT, MEN VI SKA VÄL BESTÄMMA
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 21, 2009 9:21:22 GMT 1
Om inte pontus blir klar idag så får vi bara se han i två hemmamatcher.Tycker att klubben kan stå för denna kostnad och inte publiken som knappt får se han spela! Det kanske återstår totalt 25 matcher av säsongen.
Har du redan gett upp förstaplatsen i serien ?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 21, 2009 9:30:00 GMT 1
Om inte pontus blir klar idag så får vi bara se han i två hemmamatcher.Tycker att klubben kan stå för denna kostnad och inte publiken som knappt får se han spela! Det kanske återstår totalt 25 matcher av säsongen.
Har du redan gett upp förstaplatsen i serien ? Om det nu inte blir så då? Har FL pengarna gått till en bänkvärmare?......
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 21, 2009 10:03:14 GMT 1
Det kanske återstår totalt 25 matcher av säsongen.
Har du redan gett upp förstaplatsen i serien ? Om det nu inte blir så då? Har FL pengarna gått till en bänkvärmare?...... Nej Men kan inte förstå hur någon idag kan utgå från att vi INTE går till playoff
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 21, 2009 10:13:29 GMT 1
Om det nu inte blir så då? Har FL pengarna gått till en bänkvärmare?...... Nej Men kan inte förstå hur någon idag kan utgå från att vi INTE går till playoff Självklart går vi till PO och väl där kan det gå hur som helst
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 21, 2009 10:15:50 GMT 1
Om det nu inte blir så då? Har FL pengarna gått till en bänkvärmare?...... Nej Men kan inte förstå hur någon idag kan utgå från att vi INTE går till playoff Jag säger inget förens efter kvällens match hur jag tror det kommer gå..
|
|