|
Post by anticonnie on Oct 25, 2008 9:15:25 GMT 1
Tycker ni kan ge fan i E-sektionen också Jag sa till Krister Issall att det hade varit nice att få B-sektionen som ståplats men han bara glodde på mig och trodde jag inte var riktigt klok ;D
|
|
|
Post by mace on Oct 25, 2008 9:33:49 GMT 1
Tycker ni kan ge fan i E-sektionen också Jag sa till Krister Issall att det hade varit nice att få B-sektionen som ståplats men han bara glodde på mig och trodde jag inte var riktigt klok ;D Haha . Det hade faktiskt inte varit fel .
|
|
|
Post by fight on Oct 25, 2008 22:24:23 GMT 1
Hehe det kan vi bara drömma om. Hoppas något händer och att det inte bara pratas om det... =)
|
|
|
Post by mindriot on Oct 26, 2008 1:34:23 GMT 1
Flytta ståplats... mja... norra e ju klassiskt... ser inte att det försvinner...
Det gäller bara att alla ger gärnet... på stå...
Att vi skulle få spö i klackkampen denna säsongen var lika säkert som att KHK inte skulle vinna alla matcher med 13-2 denna säsong.
Om vi tar ett steg upp till.. dvs allsvenskan som ett gäng trodde ev skulle vara ens möjligt denna säsong... då kommer vi som vi ser ut idag få spö varje match...
Vi har varit klack sedan 2007 under namnet Black Bugs... Men när vi flyttade till nya arenan... så försvann apberget... men med hjälp av YB och bland annat de fantastiska Sune o Bergdahl... så har vi haft en klack som har tagit och styrt div2... nu dock i div 1 så kommer vi att möta motstånd... så väl på hemmaplan som på borta.. tror dock att vi har ägt i de flesta bortamatcher denna säsong...
Kungälv var dom förvånade och vi satte historia i deras hall (tack meklers föräldar)... I h-borg (dom satan packen, säger jag bara som mff supporter) vann vi oxå... i gislaved o ulricehamn så vet jag inte men jag kan tänka mig att vi ägde dessa hallar... Sedan när OIK kommer eller TAIF kommer hit på en söndag så skall jag berätta sanningen... även om den är svår att ta... Om man ett gäng på 100 pers åker i två bussar och ta en eller 6 öl på vägen upp så kommer man röja så fan så mycket mer än hemmaklacken... har vi inte märkt det själva föregående säsong... man slappnar av och vågar mer än när man e spik nykter,,, man vill visa OIK, TAIF, Kungälv osv att man är o räkna med... Så är det...
Vi behöver inte flytta stå... bara få de 450 som står där att sjunga...
|
|
|
Post by Jonas74 on Oct 26, 2008 12:06:37 GMT 1
... har vi inte märkt det själva föregående säsong... man slappnar av och vågar mer än när man e spik nykter,,, man vill visa OIK, TAIF, Kungälv osv att man är o räkna med... Så är det... Vi behöver inte flytta stå... bara få de 450 som står där att sjunga... Och det lär ju hända ungefär när grisar lär sig flyga.
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 26, 2008 15:35:51 GMT 1
NNÖ är redan ett klassiskt uttryck. Vore synd att ändra på det. Dessutom är den närmast huvudingången och cafeterian och således ett givet hemmastå.
Att man inte vinner klackkamperna beror på att det är så satans mycket roligare att sjunga på bortamatcher, oavsett var man kommer ifrån. Vilka var det som röjde i Tingsryd i premiären t.ex.?
|
|
|
Post by Timsan on Oct 26, 2008 20:09:48 GMT 1
NNÖ är redan ett klassiskt uttryck. Vore synd att ändra på det. Dessutom är den närmast huvudingången och cafeterian och således ett givet hemmastå. Att man inte vinner klackkamperna beror på att det är så satans mycket roligare att sjunga på bortamatcher, oavsett var man kommer ifrån. Vilka var det som röjde i Tingsryd i premiären t.ex.? Varför är det roligare och sjunga på bortamatcherna? Dricker du på bortamatcherna eller ?
|
|
|
Post by kex on Oct 27, 2008 17:09:54 GMT 1
Vann även mot kik på bortplan och på onsdag vinner vi lätt på läktaren!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 27, 2008 17:10:48 GMT 1
NNÖ är redan ett klassiskt uttryck. Vore synd att ändra på det. Dessutom är den närmast huvudingången och cafeterian och således ett givet hemmastå. Att man inte vinner klackkamperna beror på att det är så satans mycket roligare att sjunga på bortamatcher, oavsett var man kommer ifrån. Vilka var det som röjde i Tingsryd i premiären t.ex.? Varför är det roligare och sjunga på bortamatcherna? Dricker du på bortamatcherna eller ? För att på bortamatcherna så tar nästan alla ståplats, alla är bättre samlade och då blir det mer tryck, logiskt för mig.
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 4, 2008 21:04:39 GMT 1
Precis så...
|
|
|
Post by HF on Nov 4, 2008 21:30:13 GMT 1
Flytta ståplats? Är det inte publiken man flyttar?
|
|
|
Post by charlie on Nov 4, 2008 22:36:16 GMT 1
Tycker ni kan ge fan i E-sektionen också Jag sa till Krister Issall att det hade varit nice att få B-sektionen som ståplats men han bara glodde på mig och trodde jag inte var riktigt klok ;D Han är en fena på människor den där Ishall... Allvarligt talat: går det inte att köra en line-out med mickar. Jag vet att det kan uppstå fördröjningar och ekon men sånt måste gå att kompensera med all teknik som finns? Har ni kollat det spåret (FBK gör det - tror jag).
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 4, 2008 23:11:08 GMT 1
nej.. nej.. nej.. mikrofoner? Jisses <<
|
|
|
Post by aslog on Nov 5, 2008 2:07:18 GMT 1
nej. bara nej.
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2008 7:35:59 GMT 1
Jag sa till Krister Issall att det hade varit nice att få B-sektionen som ståplats men han bara glodde på mig och trodde jag inte var riktigt klok ;D Han är en fena på människor den där Ishall... Allvarligt talat: går det inte att köra en line-out med mickar. Jag vet att det kan uppstå fördröjningar och ekon men sånt måste gå att kompensera med all teknik som finns? Har ni kollat det spåret (FBK gör det - tror jag). Nej nej nej det får inte hända!!
|
|