|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 6, 2008 18:21:40 GMT 1
Då skulle inte bara hela övriga sverige skratta utan många av oss KHKare också! Micka en klack, du kan inte mena allvar Charlie? Ska ni sätta dit pappdockor på de tomma stolarna också, och köra jubel och klapp i högtalarna?
|
|
|
Post by happygilmore on Nov 6, 2008 21:15:10 GMT 1
Då skulle inte bara hela övriga sverige skratta utan många av oss KHKare också! Micka en klack, du kan inte mena allvar Charlie? Ska ni sätta dit pappdockor på de tomma stolarna också, och köra jubel och klapp i högtalarna? Finns flera arenor där man micka klacken. LHC kör det om jag inte har fel och FBK har provat.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 6, 2008 21:40:13 GMT 1
löjligt, löjligt och löjligt..
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 6, 2008 21:40:59 GMT 1
Då skulle inte bara hela övriga sverige skratta utan många av oss KHKare också! Micka en klack, du kan inte mena allvar Charlie? Ska ni sätta dit pappdockor på de tomma stolarna också, och köra jubel och klapp i högtalarna? Finns flera arenor där man micka klacken. LHC kör det om jag inte har fel och FBK har provat. Annars brukar det ju låta såhär; "Vi är INTE FBK. Vi är INTE LHC. Vi är INTE bla bla bla alla klubbar gör på olika sätt bla bla"
|
|
|
Post by Mäki on Nov 7, 2008 0:08:19 GMT 1
Det bästa och enklaste är väl ändå att täcka över isoleringen med något material där ljudet studsar, t.ex lättare plåt?
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Nov 7, 2008 4:49:18 GMT 1
Det bästa och enklaste är väl ändå att täcka över isoleringen med något material där ljudet studsar, t.ex lättare plåt? Frågan är om Fransson vill börja bygga om arenan för att klacken inte låter. Enklaste måste väl vara att byta ståplats bara?
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 7, 2008 5:43:53 GMT 1
Många ideer och tankar om NNÖ!
Finns ett enkelt sätt att fart på ljudet och det är att de som står på NNÖ som "sjunger ställer sig i samlad trupp och inte utspridda som de gör idag. Ska ni hänga med oss i sång så ställ er i mitten och inte ute vid kanterna så har vi kommit en lång bit på väg.
|
|
|
Post by Supertramp on Nov 7, 2008 11:48:44 GMT 1
Då skulle inte bara hela övriga sverige skratta utan många av oss KHKare också! Micka en klack, du kan inte mena allvar Charlie? Ska ni sätta dit pappdockor på de tomma stolarna också, och köra jubel och klapp i högtalarna? Finns flera arenor där man micka klacken. LHC kör det om jag inte har fel och FBK har provat. Nej de använder sig av PA-system istället för megafon vi större matcher för att starta sångarna. Men visst, sjukt pinsamt.
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 12, 2008 22:53:50 GMT 1
Något säger mig att vi inte behöver byta plats eller micka oss eller något annat hjälpmedel för att bli bättre.
Fan va jag är glad över alla er som stått på NNÖ de 2 senaste matcherna och ser fram emot näst kommande matcher att stå där med er.
DET ÄR VI SOM ÄR KHK!!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 13, 2008 19:49:13 GMT 1
Något säger mig att vi inte behöver byta plats eller micka oss eller något annat hjälpmedel för att bli bättre. Fan va jag är glad över alla er som stått på NNÖ de 2 senaste matcherna och ser fram emot näst kommande matcher att stå där med er. DET ÄR VI SOM ÄR KHK!! Ja fortsätter ni såhär så behövs ingen flytt! Bra tryck även på oss betonghäckar för tillfället!
|
|
|
Post by happygilmore on Nov 15, 2008 21:32:36 GMT 1
Något säger mig att vi inte behöver byta plats eller micka oss eller något annat hjälpmedel för att bli bättre. Fan va jag är glad över alla er som stått på NNÖ de 2 senaste matcherna och ser fram emot näst kommande matcher att stå där med er. DET ÄR VI SOM ÄR KHK!! Ni har varit grymma! Men som jag sagt innan det räcker att det står 20-30 pers på bortastå så låter det mer. Ta tex OIK, skövde de lät väldigt mycket och jag har svårt att tänka mig att de skriker högre än er. Bortastå ser ut att vara högre och brantare kanske det som gör det.
|
|
|
Post by Back to Front on Nov 15, 2008 22:21:04 GMT 1
Glöm inte Panterns 10 manna klack....
|
|
|
Post by mace on Nov 15, 2008 22:36:57 GMT 1
Glöm inte Panterns 10 manna klack.... Dom var väl inte ens 10 stycken.
|
|
|
Post by Timsan on Nov 23, 2008 19:53:16 GMT 1
Tillbaka till NNÖ!?
|
|
|
Post by mace on Nov 23, 2008 19:57:18 GMT 1
Håller med. Lättare att få igång sittplats där också.
|
|