|
Post by Timsan on Nov 23, 2008 20:09:18 GMT 1
Jaap, och jag trivdes inte alls där, och dem jag ha pratat me sa att vi hade mer tryck på NNÖ
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 23, 2008 20:11:44 GMT 1
Jag tyckte att vi hade ett sämre drag än vi brukar ha men dom som sitter i mitten av arenan som jag pratade med tyckte att vi lätt mycket mer än vanligt
|
|
|
Post by Timsan on Nov 23, 2008 20:14:26 GMT 1
Jag pratade med Henrik "sibbe" sirbäck. han sa att vi hördes mycket mycket mindre
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 23, 2008 20:21:41 GMT 1
Jag tyckte att vi hade ett sämre drag än vi brukar ha men dom som sitter i mitten av arenan som jag pratade med tyckte att vi lätt mycket mer än vanligt Då måste dom höra bättre på det örat då.. För det hörs mycket mer när ni står på andra sidan..
|
|
|
Post by Timsan on Nov 23, 2008 20:25:49 GMT 1
Jag tyckte att vi hade ett sämre drag än vi brukar ha men dom som sitter i mitten av arenan som jag pratade med tyckte att vi lätt mycket mer än vanligt Då måste dom höra bättre på det örat då.. För det hörs mycket mer när ni står på andra sidan.. Vilken sida mena du ?den vi bruka stå på "NNÖ" eller ståplats 2 ?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 23, 2008 20:43:17 GMT 1
De flesta man har talat med säger att klacken lät ungefär lika högt som den brukar.
|
|
|
Post by mace on Nov 23, 2008 20:49:43 GMT 1
Mycket åsikter här. Men jag kommer nästa match att ställa mig på NNÖ kan jag redan säga redan nu!
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 23, 2008 20:52:34 GMT 1
Mycket åsikter här. Men jag kommer nästa match att ställa mig på NNÖ kan jag redan säga redan nu! Ja det ända du skriker på är ju domaren ändå Tycker du att det är sexigt med män i randigt?
|
|
|
Post by mace on Nov 23, 2008 20:54:50 GMT 1
Mycket åsikter här. Men jag kommer nästa match att ställa mig på NNÖ kan jag redan säga redan nu! Ja det ända du skriker på är ju domaren ändå Tycker du att det är sexigt med män i randigt? Jag skriker ju inte bara på domaren. Jag hejar på KHK också . Inte sexigt med män i randigt.
|
|
|
Post by Timsan on Nov 23, 2008 20:56:11 GMT 1
Mycket åsikter här. Men jag kommer nästa match att ställa mig på NNÖ kan jag redan säga redan nu! Jag håller me =)
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 23, 2008 21:02:59 GMT 1
Då måste dom höra bättre på det örat då.. För det hörs mycket mer när ni står på andra sidan.. Vilken sida mena du ?den vi bruka stå på "NNÖ" eller ståplats 2 ? nnö..
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 23, 2008 21:10:24 GMT 1
Tyckte klacken hördes ungefär lika mycket.
Dock sitter jag betydligt närmare NNÖ. Allstå borde ljudnivån ha varit bättre idag
|
|
|
Post by Timsan on Nov 23, 2008 21:15:18 GMT 1
Du kanske sitter nära den ventilationen
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 23, 2008 21:16:08 GMT 1
Tyckte klacken hördes ungefär lika mycket. Dock sitter jag betydligt närmare NNÖ. Allstå borde ljudnivån ha varit bättre idag Jag resonerade på samma sätt idag... Lät ungefär lika trots att jag satt längre ifrån... NNÖ eller SSV det är frågan...
|
|
|
Post by Timsan on Nov 23, 2008 21:23:00 GMT 1
Tyckte klacken hördes ungefär lika mycket. Dock sitter jag betydligt närmare NNÖ. Allstå borde ljudnivån ha varit bättre idag Jag resonerade på samma sätt idag... Lät ungefär lika trots att jag satt längre ifrån... NNÖ eller SSV det är frågan... Jag rösta lätt på NNÖ =)
|
|