|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 18, 2008 8:23:10 GMT 1
Som jag ser det så har hemmastå en dålig placering. Klacken står för "lågt" och bakom plexit vilket tar bort mycket av de som skriks!
Kunde man inte förlägga stå till den del av E sektionen som är till vänster om trappen på E? Det skulle innebära att klacken kom högre upp och hörs mer, då den platsen är spetsig nertill skulle det alltid gå att få tryck även om det inte är fullt!
Då kunde det byggas en restaurang ut över "gamla" hemmastå så att klubben kunde sälja restaurangplatser till matcherna också! Som det ser ut på flera elitseriearenor i landet!
Detta skulle både klubben och klacken vinna på! Hoppas ni fattar vad jag menar?
|
|
|
Post by Jonas74 on Oct 19, 2008 17:52:51 GMT 1
Problemet är väl bara att det är en massa säsongskort sålda där.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 19, 2008 18:56:51 GMT 1
Problemet är väl bara att det är en massa säsongskort sålda där. Inget som ska göras nu kanske men till nästa säsong!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 21, 2008 18:34:50 GMT 1
Problemet är väl bara att det är en massa säsongskort sålda där. Inget som ska göras nu kanske men till nästa säsong! Och dom som har köpt säsongskort där, vart ska då dom sitta nästa säsong?
|
|
|
Post by mace on Oct 21, 2008 18:44:22 GMT 1
Nej, det räcker med att lägga upp ett förslag om att ta bort ljudisoleringen.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 21, 2008 21:59:02 GMT 1
Nej, det räcker med att lägga upp ett förslag om att ta bort ljudisoleringen. ... och sätt upp den på bortastå. Samt glasa in denna sektion. Låt den bli en jättelik pensionärskuvös
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Oct 24, 2008 12:17:14 GMT 1
Vi behöver ju inte göra några ombyggnationer det vi lätt kan göra är att vi nästa säsong köper säskorten på e istället och meddelar kanslit så dom kan varna folk som vill köpa platser där att vi kommer att vara där och föra liv och hålla låda. sen kan barnen (som av någon anledning inte räknas som personer när man räknar hur många som får vara i hallen) stå och bråka, sms:a och leka utan att vi behöver ta hand om dom.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 24, 2008 13:33:18 GMT 1
Vi behöver ju inte göra några ombyggnationer det vi lätt kan göra är att vi nästa säsong köper säskorten på e istället och meddelar kanslit så dom kan varna folk som vill köpa platser där att vi kommer att vara där och föra liv och hålla låda. sen kan barnen (som av någon anledning inte räknas som personer när man räknar hur många som får vara i hallen) stå och bråka, sms:a och leka utan att vi behöver ta hand om dom. Bra tänkt Mongo! Blir väl lite dyrare säsonskort för er men de kan det väl vara värt? Behövs det varna folk? Det är hockey folk är på och inte golf!!!!
|
|
|
Post by mace on Oct 24, 2008 14:43:16 GMT 1
Så ska dom ta bort stolarna på Sektion E då eller?
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Oct 24, 2008 16:27:03 GMT 1
Så ska dom ta bort stolarna på Sektion E då eller? nej det behöver dom inte jag får plats att stå så det borde du också få, utan att dom tar bort stolarna som säkert behövs för andra saker som Fransson tänker köra i arenan
|
|
|
Post by Sudden on Oct 24, 2008 20:05:29 GMT 1
Som jag ser det så har hemmastå en dålig placering. Klacken står för "lågt" och bakom plexit vilket tar bort mycket av de som skriks! Kunde man inte förlägga stå till den del av E sektionen som är till vänster om trappen på E? Det skulle innebära att klacken kom högre upp och hörs mer, då den platsen är spetsig nertill skulle det alltid gå att få tryck även om det inte är fullt! Då kunde det byggas en restaurang ut över "gamla" hemmastå så att klubben kunde sälja restaurangplatser till matcherna också! Som det ser ut på flera elitseriearenor i landet! Detta skulle både klubben och klacken vinna på! Hoppas ni fattar vad jag menar? Varför inte sektion-D?
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Oct 24, 2008 21:07:22 GMT 1
Som jag ser det så har hemmastå en dålig placering. Klacken står för "lågt" och bakom plexit vilket tar bort mycket av de som skriks! Kunde man inte förlägga stå till den del av E sektionen som är till vänster om trappen på E? Det skulle innebära att klacken kom högre upp och hörs mer, då den platsen är spetsig nertill skulle det alltid gå att få tryck även om det inte är fullt! Då kunde det byggas en restaurang ut över "gamla" hemmastå så att klubben kunde sälja restaurangplatser till matcherna också! Som det ser ut på flera elitseriearenor i landet! Detta skulle både klubben och klacken vinna på! Hoppas ni fattar vad jag menar? Varför inte sektion-D? Där sitter ljusfolket och folk som har svårt att gå i trappor och lätt kan komma dit ifrån cafeterian, känns lite meningslöst att ta deras platser
|
|
|
Post by Sudden on Oct 24, 2008 23:14:33 GMT 1
Där sitter ljusfolket och folk som har svårt att gå i trappor och lätt kan komma dit ifrån cafeterian, känns lite meningslöst att ta deras platser C-sektionen Då? ;D
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 25, 2008 8:14:21 GMT 1
Där sitter ljusfolket och folk som har svårt att gå i trappor och lätt kan komma dit ifrån cafeterian, känns lite meningslöst att ta deras platser C-sektionen Då? ;D Den ger ni fan i
|
|
|
Post by fight on Oct 25, 2008 9:10:43 GMT 1
Tycker ni kan ge fan i E-sektionen också
|
|