|
Post by kraftwerk on Nov 5, 2008 21:15:55 GMT 1
Kan du inte hitta på ett vad till Callahans motpol också. Tänk då att Charlie bara skulle skriva det negativa om KHK. Här snackar vi cyberspace. ;D
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2008 22:09:47 GMT 1
Kan du inte hitta på ett vad till Callahans motpol också. Tänk då att Charlie bara skulle skriva det negativa om KHK. Här snackar vi cyberspace. Fast jag kan ju inte slå vad med Charlie då jag tror vi vinner. Det tror säkert han också. Callahan och Charlie skulle kunna ha det bettet mot varandra.
|
|
|
Post by aslog on Nov 6, 2008 1:26:41 GMT 1
well, det är ju iallafall ett effektivt sätt att döda ett forum på.
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 6, 2008 1:31:21 GMT 1
well, det är ju iallafall ett effektivt sätt att döda ett forum på. Det är väl tvärtom. Om Mr C tar vadet, då kommer alla att följa detsamma. Vinner han, då har han ju en diplomatroll. Vid förlust får han skriva positiva inlägg. Så jag förstår inte vad Du menar med Ditt påstående ?
|
|
|
Post by aslog on Nov 6, 2008 1:49:00 GMT 1
well, det är ju iallafall ett effektivt sätt att döda ett forum på. Det är väl tvärtom. Om Mr C tar vadet, då kommer alla att följa detsamma. Vinner han, då har han ju en diplomatroll. Vid förlust får han skriva positiva inlägg. Så jag förstår inte vad Du menar med Ditt påstående ? om ingen får kritisera c så blir det rätt jävla trist och om c bara får skriva positiva inlägg så blir det också rätt jävla trist.
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 6, 2008 1:58:02 GMT 1
Det är väl tvärtom. Om Mr C tar vadet, då kommer alla att följa detsamma. Vinner han, då har han ju en diplomatroll. Vid förlust får han skriva positiva inlägg. Så jag förstår inte vad Du menar med Ditt påstående ? om ingen får kritisera c så blir det rätt jävla trist och om c bara får skriva positiva inlägg så blir det också rätt jävla trist. Tar han vadet, då tror han inte att KHK tar poängen. Om han vinner vadet, då kan han ju kritisera mer än någonsinn. Vinner KHK matcherna och Mr C förlorar, då finns det väl inget att kritisera. Då har ju laget vunnit och det är ju det vi vill......
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 6, 2008 2:02:47 GMT 1
Det är väl tvärtom. Om Mr C tar vadet, då kommer alla att följa detsamma. Vinner han, då har han ju en diplomatroll. Vid förlust får han skriva positiva inlägg. Så jag förstår inte vad Du menar med Ditt påstående ? om ingen får kritisera c så blir det rätt jävla trist och om c bara får skriva positiva inlägg så blir det också rätt jävla trist. oroa dig inte....skulle inte falla mig in...sånt här trams...
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 6, 2008 2:17:44 GMT 1
om ingen får kritisera c så blir det rätt jävla trist och om c bara får skriva positiva inlägg så blir det också rätt jävla trist. oroa dig inte....skulle inte falla mig in...sånt här trams... Får jag bara fråga en sak Mr C: Vad har Du att förlora på vadet ? Jag menar: Om KHK vinner och tar mellan 10 - 12 poäng, då finns det ju inget att "såga" eller kritisera. Alltså har Du INGET att förlora på att ta vadet som jag ser det. Eller hur ?
|
|
|
Post by aslog on Nov 6, 2008 2:47:41 GMT 1
om ingen får kritisera c så blir det rätt jävla trist och om c bara får skriva positiva inlägg så blir det också rätt jävla trist. oroa dig inte....skulle inte falla mig in...sånt här trams... bra.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 6, 2008 11:05:29 GMT 1
Väx upp flickor...
|
|
nellie
Ungdomslirare
Hockeymamma
|
Post by nellie on Nov 6, 2008 12:39:19 GMT 1
Riktigt tramsigt om jag får säga min mening. Vissa ska då göra allt för att få igenom sin ståndpunkt.
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 6, 2008 15:29:39 GMT 1
Riktigt tramsigt om jag får säga min mening. Vissa ska då göra allt för att få igenom sin ståndpunkt. Jag såg inget trams med HF's vad ? Det får Du utveckla Nellie. Vad menar Du med att göra allt för att få igenom sin ståndpunkt ? Jag fattar inte Din replik (kanske är trög....) Tycker xdet var ett supervad. Tar Mr C det och vinner, då har han fria händer här + strips i arenan levererade. Förlorar han vadet, ja då har KHK gått riktigt bra och allt är frid och fröjd. Vem skulle inte vara glad då ?.....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 6, 2008 15:32:09 GMT 1
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 6, 2008 15:41:08 GMT 1
Vadan denna förvånande blick ? Vad var det som inte stämde i det jag skrev ? Du har ju alla "odds" på Din sida. Blir en vinnare oavsett utgång.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 6, 2008 15:48:35 GMT 1
Fria händer, Bli oemotsagd, Bli en vinnare. Vem vinner på det? Jag tror inte callahan vill vara oemotsagd. Känner jag honom rätt så brinner han för ett levande forum.
Nej, håller med om att det är trams.
|
|