|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 6, 2008 16:29:16 GMT 1
det känns inte helt genomtänkt att censurera folk på ett öppet forum för att KHK förlorar
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 6, 2008 17:21:42 GMT 1
Fria händer, Bli oemotsagd, Bli en vinnare. Vem vinner på det? Jag tror inte callahan vill vara oemotsagd. Känner jag honom rätt så brinner han för ett levande forum. Nej, håller med om att det är trams. GENERALTRAMS!
|
|
honken
Ungdomslirare
|
Post by honken on Nov 6, 2008 18:26:00 GMT 1
Gamblar ni om rätten att få bli censurerad??? hmmm
|
|
|
Post by #72 Foppa on Nov 6, 2008 18:34:06 GMT 1
Gamblar ni om rätten att få bli censurerad??? hmmm Letar du ännu ett uppslag till din KHK blogg? ;D Vilken guldgruva av sanning du har här då!! ;D När ska folk lära sig att älska sitt lag/människor/företeelser/whatever mer än de hatar andra dito?? Märklig företeelse.....OBS! Inte enbart riktat till dig.... Ni är många....tyvärr!!
|
|
honken
Ungdomslirare
|
Post by honken on Nov 6, 2008 21:41:43 GMT 1
Gamblar ni om rätten att få bli censurerad??? hmmm Letar du ännu ett uppslag till din KHK blogg? ;D Vilken guldgruva av sanning du har här då!! ;D När ska folk lära sig att älska sitt lag/människor/företeelser/whatever mer än de hatar andra dito?? Märklig företeelse.....OBS! Inte enbart riktat till dig.... Ni är många....tyvärr!! Hela den här företelsen är en guldgruva för alla bloggare! Det där med att hata eller vara avundsjuka är erat eget påhitt...bara för att man inte håller med är man avundsjuk eller så hatar man. Det är bara och välja för dagen ;D
|
|
|
Post by Jason on Nov 7, 2008 7:13:24 GMT 1
Men det är ändå intressant att du lägger så pass mycket tid på KHK... smygsupporter är vad du är! ;D
|
|
|
Post by HF on Nov 7, 2008 7:38:09 GMT 1
Nu var jag ju rätt säker på att C aldrig skulle ta vadet.
|
|
nellie
Ungdomslirare
Hockeymamma
|
Post by nellie on Nov 7, 2008 10:08:10 GMT 1
Så varför skrev du då om vadet till att börja med???
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 7, 2008 10:13:58 GMT 1
Jag är seriös med saker jag säger och har inget intresse av att göra komedi av det...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 7, 2008 10:26:19 GMT 1
Nu var jag ju rätt säker på att C aldrig skulle ta vadet. Du beter dig som om du vore 12 år..
|
|
honken
Ungdomslirare
|
Post by honken on Nov 7, 2008 13:17:46 GMT 1
Men det är ändå intressant att du lägger så pass mycket tid på KHK... smygsupporter är vad du är! ;D Ja lite smygsupporter är jag nog alltid, jag vill ju också ligga i omkörningsfilen! ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 7, 2008 14:14:10 GMT 1
Haha... ;D
|
|
|
Post by Les Paul on Nov 7, 2008 14:34:36 GMT 1
Gamblar ni om rätten att få bli censurerad??? hmmm Letar du ännu ett uppslag till din KHK blogg? ;D Vilken guldgruva av sanning du har här då!! ;D När ska folk lära sig att älska sitt lag/människor/företeelser/whatever mer än de hatar andra dito?? Märklig företeelse.....OBS! Inte enbart riktat till dig.... Ni är många....tyvärr!! Honken har humor, det är inte många som har det här. Det skulle vara JJB då men han verka vara i samma svacka som laget. Det vänder ikväll både för JJB och laget.
|
|
|
Post by HF on Nov 7, 2008 15:49:44 GMT 1
Nu var jag ju rätt säker på att C aldrig skulle ta vadet. Du beter dig som om du vore 12 år.. Och du ska yttra dig efter det du skrivit senaste månaden....
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 7, 2008 15:50:40 GMT 1
Du beter dig som om du vore 12 år.. Och du ska yttra dig efter det du skrivit senaste månaden.... Verkar som om man kan bli moderator/admin på detta forumet hur lätt somhelst.. "Men duuu dååååå"
|
|