|
Post by qALLAHAN on Nov 7, 2008 15:57:37 GMT 1
Visst har honken humor...det tycker jag också...
|
|
|
Post by HF on Nov 7, 2008 16:01:50 GMT 1
Och du ska yttra dig efter det du skrivit senaste månaden.... Verkar som om man kan bli moderator/admin på detta forumet hur lätt somhelst.. "Men duuu dååååå" Ja admin är inte svårt att bli, startar du upp ett forum så blir du automatiskt det.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 7, 2008 16:06:19 GMT 1
Verkar som om man kan bli moderator/admin på detta forumet hur lätt somhelst.. "Men duuu dååååå" Ja admin är inte svårt att bli, startar du upp ett forum så blir du automatiskt det. Nej, menar du det? ...
|
|
|
Post by Les Paul on Nov 7, 2008 16:43:51 GMT 1
Verkar som om man kan bli moderator/admin på detta forumet hur lätt somhelst.. "Men duuu dååååå" Ja admin är inte svårt att bli, startar du upp ett forum så blir du automatiskt det. Det där med svårt och lätt har inte med ålder att göra.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 7, 2008 16:50:33 GMT 1
Letar du ännu ett uppslag till din KHK blogg? ;D Vilken guldgruva av sanning du har här då!! ;D När ska folk lära sig att älska sitt lag/människor/företeelser/whatever mer än de hatar andra dito?? Märklig företeelse.....OBS! Inte enbart riktat till dig.... Ni är många....tyvärr!! Honken har humor, det är inte många som har det här. Det skulle vara JJB då men han verka vara i samma svacka som laget. Det vänder ikväll både för JJB och laget. Du får ursäkta, men jag har fortfarande skrattkramp sen jag såg dig och HF i bollhavet...
|
|
|
Post by Les Paul on Nov 7, 2008 17:22:24 GMT 1
Honken har humor, det är inte många som har det här. Det skulle vara JJB då men han verka vara i samma svacka som laget. Det vänder ikväll både för JJB och laget. Du får ursäkta, men jag har fortfarande skrattkramp sen jag såg dig och HF i bollhavet... Den bilden har du väl på förstoring. Synd att man inte hade kameran framme när du försökte ta dig igenom rullarna, men all kred att du försökte. ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 8, 2008 1:17:57 GMT 1
Du får ursäkta, men jag har fortfarande skrattkramp sen jag såg dig och HF i bollhavet... Den bilden har du väl på förstoring. Synd att man inte hade kameran framme när du försökte ta dig igenom rullarna, men all kred att du försökte. ;D Det försöket gjorde mig till en ny människa! -16kg (jag ljuger inte) ;D
|
|
|
Post by HF on Nov 8, 2008 14:28:37 GMT 1
Den bilden har du väl på förstoring. Synd att man inte hade kameran framme när du försökte ta dig igenom rullarna, men all kred att du försökte. ;D Det försöket gjorde mig till en ny människa! -16kg (jag ljuger inte) ;D Fan man kanske ska ta sig en sväng till leklandet igen då, för bantningens skull... Måste bara fråga dig, du satt och "polerade" skulten efter 3-2 målet igår ett bra tag, varför? Såg nästan ut som du tänkte att "jag orkar inte mer med spänning nu"
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 8, 2008 15:42:59 GMT 1
HF...du vill inte veta varför....och jag vågar inte tala om det...
|
|
|
Post by HF on Nov 9, 2008 10:47:48 GMT 1
HF...du vill inte veta varför....och jag vågar inte tala om det... löss ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 9, 2008 14:35:57 GMT 1
på en flint?? haha... JJB...berätta nu!
|
|
|
Post by Les Paul on Nov 9, 2008 20:07:26 GMT 1
Den bilden har du väl på förstoring. Synd att man inte hade kameran framme när du försökte ta dig igenom rullarna, men all kred att du försökte. ;D Det försöket gjorde mig till en ny människa! -16kg (jag ljuger inte) ;D Har du varit och testat om du klarar rullarna nu?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 9, 2008 20:29:21 GMT 1
Det försöket gjorde mig till en ny människa! -16kg (jag ljuger inte) ;D Har du varit och testat om du klarar rullarna nu? Nä, jag vågar inte... Kanske blir en runda till helgen ändå...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 10, 2008 0:13:21 GMT 1
JJB..fegis....berätta nu!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 10, 2008 9:32:35 GMT 1
JJB..fegis....berätta nu!
|
|