|
Post by HF on Nov 4, 2008 15:13:06 GMT 1
Detta förslaget fick Callahan. "Tjena Callahan du forumguru Ska vi ha ett litet vad? Om du vinner får du skriva oemotsagd här på forumet fram tills jul. Quotar någon dig och tjabbar mot dig så raderar jag inlägget. Du får skriva precis vad du vill om tränare, spelare, sportchef och övriga klubben. Tjabbar någon emot så raderar jag. Du blir som en diplomat, orörbar. Vinner jag så är du positiv i dina inlägg fram till jul, inte överdrivet och ironiskt men det du skriver om KHK och spelet ska vara positivt. Givetvis behöver du inte skriva, men skriver du ska du hitta det positiva. Vadet då? Jag påstår att KHK minst tar 9 poäng på de nästa 4 matcherna. Då du verkar tro att khk inte vinner mot dessa och tycker att de borde ha en del nya spelare borde detta vara ett säkert vad för dig. Vad säger du?"
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 4, 2008 15:21:34 GMT 1
callahan detta vad måste du anta, i alla fall för underhållningsvärdet på forumet i fall du skulle förlora. ;D
|
|
|
Post by Joewson on Nov 4, 2008 15:44:38 GMT 1
Haha, det hade varit lite roligt ;D
|
|
|
Post by HF on Nov 4, 2008 15:50:02 GMT 1
callahan detta vad måste du anta, i alla fall för underhållningsvärdet på forumet i fall du skulle förlora. ;D Tar han det inte så faller ju hans trovädighet fullständigt för då visar det sig ju att han tror på det laget, tränare och sportchefen. Jag lovar att även leverara en strips upp till honom på översta raden om han vinner vadet, för att visa Callahan hans storhet som vis vetare. Jag underkastar mig Callahan om han vinner.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 4, 2008 16:32:26 GMT 1
Svarade HF på mess... Jag har aldrig trott något om poängskörden....jag är bara orolig... Och att slå t ex HHC, som knappast har ett lag, BÖR inte vara någon större merit.... Har UIF satsat nämnvärt....har GSK det? De har nog samtliga varit inställda på bottenkrig...
|
|
|
Post by HF on Nov 4, 2008 16:40:39 GMT 1
Svarade HF på mess... Jag har aldrig trott något om poängskörden....jag är bara orolig... Och att slå t ex HHC, som knappast har ett lag, BÖR inte vara någon större merit.... Har UIF satsat nämnvärt....har GSK det? De har nog samtliga varit inställda på bottenkrig... Men varför oroar du dig för att vi ska åka ur då? Nu skriver du i stort sätt att dessa lagen kan man inte förlora mot och ändå snackar du om div 2. Är det inte nog att vi slår dessa lagen och klarar oss kvar? Måste vi fjäska hela tiden för att behålla publiken, kan de inte gå för att de gillar hockey? Ingen har sagt att det inte kommer komma spelare.. Förövrigt.. FEGIS, vadet gäller inte pengar bara en kul grej. När du väl ska stå för dina åsikter vågar du inte...
|
|
|
Post by HF on Nov 4, 2008 16:42:21 GMT 1
Jag kan t o m slänga in en pinne till om det gör dig mer säker. Jag tror de minst grejar en pinne mot KIK.
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 4, 2008 17:03:44 GMT 1
Underbart vad !
|
|
|
Post by HF on Nov 4, 2008 18:25:52 GMT 1
Det har nu visat sig att Mr C inte är den gnällis han vill göra sken av. Han tror precis som jag att det vänder nu...Kan inte tolka det på något annat sätt.
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 4, 2008 21:15:09 GMT 1
Hehe...snacka om ägd ;D
|
|
|
Post by charlie on Nov 4, 2008 22:28:29 GMT 1
Hörrudu HF - har du också sålt dammsugare i din ungdom?
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 4, 2008 22:55:25 GMT 1
Hörrudu HF - har du också sålt dammsugare i din ungdom? ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2008 7:33:46 GMT 1
Hörrudu HF - har du också sålt dammsugare i din ungdom? ;D
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2008 19:58:45 GMT 1
Callahan det gick ju åt helvete nu när Tobbe snackade på hemsidan. Du pratar om noll poäng. Dags att ta vadet då!! För inte kan du i din vildaste tro kunna ens hoppas på att khk tar 10 av 12 poäng på de nästa fyra matcherna.
|
|
|
Post by Les Paul on Nov 5, 2008 21:05:25 GMT 1
Kan du inte hitta på ett vad till Callahans motpol också. Tänk då att Charlie bara skulle skriva det negativa om KHK. Här snackar vi cyberspace.
|
|