|
Post by Sardaukar on Nov 14, 2005 15:05:43 GMT 1
framför allt skulle putte börjat spela de 4 sista matcherna med khk innan kvalet så han hade nog blivit en bra förstärkning. hanhade väl inte flåset upp då ? Nä...han tränade väl med Mörrum då?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 15, 2005 7:48:02 GMT 1
Undrar om KHK har hört vad Oskar Räihä skall göra efter att han lämnar Mörrum ? - han går till KHK!
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 15, 2005 13:07:03 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 15, 2005 14:13:03 GMT 1
Att den gubben (44) fortfarande kan tvivlar jag inte på det minsta.
|
|
|
Post by chriande on Nov 23, 2005 17:28:45 GMT 1
2005-11-10 Nytt om spelarövergångar Ny skrivning av tävlingsbestämmelserna.
Ny skrivning av Svenska Ishockeyförbundets tävlingsbestämmelser Svenska Ishockeyförbundet har gjort en ny skrivning av tävlingsbestämmelserna (§ 4:4 SPELARÖVERGÅNG/AVKORTNING AV SPELARREGISTRERING) avseende så kallade transferfönster den 1 november 2005 och den nya skrivningen gäller från och med nämnda datum. I den nya skrivningen fastställs att seniorspelare kan göra övergång från förening i förbundsserie (Elitserien, HockeyAllsvenskan och Division 1) även utanför perioderna för transferfönster till förening utomlands eller till svensk förening i Division 2 eller lägre. Dock gäller fortfarande att seniorspelare endast kan gå till förening i förbundsserie inom perioderna för transferfönster. Liksom tidigare är 31 januari säsongens sista datum för spelarövergång från eller till förening i förbundsserie
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Dec 1, 2005 13:34:55 GMT 1
Va jag har hört så är det en center och en back på gång. Endast ett ryckte men från en vanligtvis pålitlig kontakt. Skriv nu inte nåt holding för detta är silly tråden!!!
|
|
|
Post by pILLY on Dec 1, 2005 13:44:21 GMT 1
Va jag har hört så är det en center och en back på gång. Endast ett ryckte men från en vanligtvis pålitlig kontakt. Skriv nu inte nåt holding för detta är silly tråden!!! Det låter trevligt! Alltid spännande med nya spelare!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 1, 2005 15:34:13 GMT 1
Alltid roligt med Silly season-tråden där man kan hoppas, längta, tråna, drömma och tro. Om inte, , tar en ner på jorden med en duns...
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 1, 2005 15:48:25 GMT 1
och bli besviken...
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 1, 2005 23:35:54 GMT 1
Va jag har hört så är det en center och en back på gång. Endast ett ryckte men från en vanligtvis pålitlig kontakt. Skriv nu inte nåt holding för detta är silly tråden!!! Hade inte varit fel, hoppas det stämmer!
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 2, 2005 18:59:18 GMT 1
Va jag har hört så är det en center och en back på gång. Endast ett ryckte men från en vanligtvis pålitlig kontakt. Skriv nu inte nåt holding för detta är silly tråden!!! newman hade en SÄKER käla som visade sig vara ytterst osäker Nu har man hitta en PÅLITLIG källa Vem är mest trovärdig en SÄKER eller TROVÄRDIG Men då KHK inte gjort nån hemlighet av att man letar efter en back (sedan Fuhrmans avhopp) så är det väl inte så otroligt om en back skulle vara på G ....
|
|
|
Post by HF on Dec 5, 2005 13:01:48 GMT 1
jag vill se en ny back och en ny center i nästa transfer fönster.
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 5, 2005 14:17:45 GMT 1
jag vill se en ny back och en ny center i nästa transfer fönster. Läs chriandes inlägg ovan
|
|
ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Dec 5, 2005 15:30:35 GMT 1
Det är bara att instämma! Enligt mina källor (som hade även rätt med Oskar R) så är det spelare på väg in! Lite intressant att det kommer från flera håll (polle). Jag vet hur nära klubben var vid förra fönstret och vad dessa har presterat sedan dess. Vi lär inte bli besvikna!
Klubben kommer (till 99%´s säkerhet) att pressentera minst ett namnkunningt nyförvärv inom en vecka? Våran uppgift är att gå på matcherna och att se till att snittet blir upp emot 1500 personer så klubben inte gör någon förlustaffär, även div två spel kommer bli nödvändigt!
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 5, 2005 18:26:11 GMT 1
Det är bara att instämma! Enligt mina källor (som hade även rätt med Oskar R) så är det spelare på väg in! Lite intressant att det kommer från flera håll (polle). Jag vet hur nära klubben var vid förra fönstret och vad dessa har presterat sedan dess. Vi lär inte bli besvikna! Klubben kommer (till 99%´s säkerhet) att pressentera minst ett namnkunningt nyförvärv inom en vecka? Våran uppgift är att gå på matcherna och att se till att snittet blir upp emot 1500 personer så klubben inte gör någon förlustaffär, även div två spel kommer bli nödvändigt! Du verkar ju vara väldigt säker på din sak, hoppas nu verkligen du har rätt, inom en vecka var det! ;D
|
|