|
Post by chilipulver on Jan 2, 2009 21:32:03 GMT 1
Jag ställer bara upp på det första. Klubben och laget stöttar jag i alla väder. Skulle det nu vara så att det finns någon i laget som inte ger 100 % så kommer jag att såga vederbörande efter anklarna. Detta gäller även ledare som Micke och Tobbe eller Miro. Så det gör mig väl till en halv ryggdunkare. Håller helt med dig, kan man få vara en halv? ;D Då är ni inte ryggdunkare. Då är ni realister, precis som jag!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 2, 2009 21:39:42 GMT 1
Håller helt med dig, kan man få vara en halv? ;D Då är ni inte ryggdunkare. Då är ni realister, precis som jag! ^^
|
|
|
Post by icebreaker on Jan 2, 2009 21:54:30 GMT 1
Ni börjar ju bli många i eran lilla klubb nu. Men börjar det inte bli många halvingar här som inte godkänner alla kraven. Trodde bara att det va dom med lång tunga och som är riktigt bruna om munen som fick va mä
|
|
|
Post by kik67 on Jan 2, 2009 21:57:06 GMT 1
Ni börjar ju bli många i eran lilla klubb nu. Men börjar det inte bli många halvingar här som inte godkänner alla kraven. Trodde bara att det va dom med lång tunga och som är riktigt bruna om munen som fick va mä I så fall borde du vara hedersmedlem
|
|
|
Post by icebreaker on Jan 2, 2009 22:00:03 GMT 1
Ni börjar ju bli många i eran lilla klubb nu. Men börjar det inte bli många halvingar här som inte godkänner alla kraven. Trodde bara att det va dom med lång tunga och som är riktigt bruna om munen som fick va mä I så fall borde du vara hedersmedlem
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 2, 2009 22:15:52 GMT 1
Ni börjar ju bli många i eran lilla klubb nu. Men börjar det inte bli många halvingar här som inte godkänner alla kraven. Trodde bara att det va dom med lång tunga och som är riktigt bruna om munen som fick va mä I så fall borde du vara hedersmedlem Det har jag väldigt svårt att tro. Det är bara 3-4st här som kan bli.
|
|
|
Post by oneandonly on Jan 2, 2009 22:49:14 GMT 1
Genom att skriva i denna tråd erkänner du att du är en ryggdunkare. En supporter som alltid vill laget och klubben väl. Men inte spyr galla på ledare och spelare Välkomna ni som känner er träffade Jag joinar ! Någon som är förvånad ?...
|
|
|
Post by kik67 on Jan 2, 2009 22:54:36 GMT 1
Genom att skriva i denna tråd erkänner du att du är en ryggdunkare. En supporter som alltid vill laget och klubben väl. Men inte spyr galla på ledare och spelare Välkomna ni som känner er träffade Jag joinar ! Någon som är förvånad ?... Nejdå, men att Chili och Icebreaker skulle göra oss den äran är överraskande;)
|
|
|
Post by kik67 on Jan 2, 2009 22:55:26 GMT 1
I så fall borde du vara hedersmedlem Det har jag väldigt svårt att tro. Det är bara 3-4st här som kan bli. Uppvigling som vanlig........
|
|
|
Post by icebreaker on Jan 3, 2009 0:21:00 GMT 1
Jag joinar ! Någon som är förvånad ?... Nejdå, men att Chili och Icebreaker skulle göra oss den äran är överraskande;) Man slutar aldrig att förvånas
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 3, 2009 0:22:25 GMT 1
Det har jag väldigt svårt att tro. Det är bara 3-4st här som kan bli. Uppvigling som vanlig........ Jaha och det vet du. Jo, du har ju vart med länge.....
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 3, 2009 8:57:54 GMT 1
21 st om jag räknat rätt. Men nu när Chili anslutit sig så kan ju nästan vem som helst vara med
|
|
|
Post by kik67 on Jan 3, 2009 10:26:48 GMT 1
Uppvigling som vanlig........ Jaha och det vet du. Jo, du har ju vart med länge..... Ja, sedan 1967 Eller tyckte du att ditt inlägg tillförde något annat. Fan det glömde jag, Du ville ju bara framföra din ÅSIKT, då är det väl ok.
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 3, 2009 12:00:16 GMT 1
21 st om jag räknat rätt. Men nu när Chili anslutit sig så kan ju nästan vem som helst vara med Ja just det
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 3, 2009 12:01:50 GMT 1
Jaha och det vet du. Jo, du har ju vart med länge..... Ja, sedan 1967 Eller tyckte du att ditt inlägg tillförde något annat. Fan det glömde jag, Du ville ju bara framföra din ÅSIKT, då är det väl ok. Är du ute efter att provocera så säg bara till så att jag vet.
|
|