|
Post by kraftwerk on Dec 30, 2008 15:49:41 GMT 1
Genom att skriva i denna tråd erkänner du att du är en ryggdunkare. En supporter som alltid vill laget och klubben väl. Men inte spyr galla på ledare och spelare Välkomna ni som känner er träffade
|
|
|
Post by Pitbull on Dec 30, 2008 18:31:03 GMT 1
Genom att skriva i denna tråd erkänner du att du är en ryggdunkare. En supporter som alltid vill laget och klubben väl. Men inte spyr galla på ledare och spelare Välkomna ni som känner er träffade Var skriver man under ?
|
|
tobias
Ungdomslirare
|
Post by tobias on Dec 30, 2008 21:19:29 GMT 1
Om det är vad en ryggdunkare är, räkna med mig.
|
|
|
Post by Compa on Dec 30, 2008 22:08:50 GMT 1
Genom att skriva i denna tråd erkänner du att du är en ryggdunkare. En supporter som alltid vill laget och klubben väl. Men inte spyr galla på ledare och spelare Välkomna ni som känner er träffade Får räkna mig som ryggdunkare!
|
|
|
Post by kik67 on Dec 30, 2008 22:38:35 GMT 1
Hej, Jag heter Patrik och jag är ryggdunkare
|
|
|
Post by Basbatten on Dec 30, 2008 22:44:30 GMT 1
Hurra!! ;D Jag har fått en hemhörighet!! Sist var det scouterna och det var på den gamle kungens tid
|
|
|
Post by kik67 on Dec 30, 2008 22:46:47 GMT 1
Hurra!! ;D Jag har fått en hemhörighet!! Sist var det scouterna och det var på den gamle kungens tid Ja, och nu samlas åter trupperna för nya slag. Behåll KHK Possitivt!
|
|
|
Post by Sverker on Dec 31, 2008 12:52:52 GMT 1
Här är en till som vill KHKs bästa, dvs inga värvningar för resten av denna säsongen.
|
|
|
Post by Basbatten on Dec 31, 2008 13:03:40 GMT 1
Här är en till som vill KHKs bästa, dvs inga värvningar för resten av denna säsongen. Nu får du ge dig! Ditt budskap är mottaget och till och med en avliden har fattat det Förresten borde du inte befläcka denna eminenta tråd med slika budskap. Hör hemma någon annanstans
|
|
|
Post by Sverker on Dec 31, 2008 13:10:06 GMT 1
Här är en till som vill KHKs bästa, dvs inga värvningar för resten av denna säsongen. Förresten borde du inte befläcka denna eminenta tråd med slika budskap. Hör hemma någon annanstans Vad i mitt inlägg gör att jag befläckar denna eminenta tråd? Jag är ju en Ryggdunkare, eller?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Dec 31, 2008 13:26:21 GMT 1
Ursäkta om jag stör i eran förening, men ska ni inte hålla sams i ett dygn iaf?
|
|
|
Post by Sverker on Dec 31, 2008 13:37:09 GMT 1
Ursäkta om jag stör i eran förening, men ska ni inte hålla sams i ett dygn iaf? Visste inte att du var Ryggdunkare, men känn dig välkommen.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 31, 2008 13:38:12 GMT 1
Här är en till som vill KHKs bästa, dvs inga värvningar för resten av denna säsongen. Medelandet nog nått fram till de flesta på forumet nu, börjar bli riktigt tjatigt faktiskt.
|
|
|
Post by Sverker on Dec 31, 2008 13:46:28 GMT 1
Här är en till som vill KHKs bästa, dvs inga värvningar för resten av denna säsongen. Medelandet nog nått fram till de flesta på forumet nu, börjar bli riktigt tjatigt faktiskt. Att du också var Ryggdunkare hade jag ingen aning om, välkommen. Är det inte lika tjatigt att kräva nyförvärv, ny tränare, ny sportchef som vissa gör hela tiden? Om ej: Vad består skillnaden i? Dom som gör det får aldrig såna svar som du ger mig här, eller?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 31, 2008 14:01:27 GMT 1
o fan missade att detta var ryggdunkaretråden, så jag får väl håller mig borta då.
Visst är det lika tjatigt att tjata om nyförvärv men de flesta anger ju faktiskt en anledning till varför de vill se nya spelare i truppen och vilka spelare de skulle vilja se förstärka KHK.
Du har där emot en stående fras som snart kultstatus (nästan som mr C´s "Spaaaaaraaaaaaa....") på detta forum att konstant upprepa denna blir ganska tjatigt. Motivera gärna varför du inte vill se några nyförvärv.
|
|