|
Post by kik67 on Jan 3, 2009 12:46:44 GMT 1
Ja, sedan 1967 Eller tyckte du att ditt inlägg tillförde något annat. Fan det glömde jag, Du ville ju bara framföra din ÅSIKT, då är det väl ok. Är du ute efter att provocera så säg bara till så att jag vet. I så fall så säger jag TILL, Jag är inte ute efter att provocera, min ståndpunkt är att jag tycker det är orätvist att förespråka spekulationer som kan göra klubben illa. Om du tycker att denna åsikt är att provocera så har du inte uppfattat mig rätt. Varför skulle jag vara en som vill provocera för att jag inte håller med om att Micke är en seriefigur eller att Tobbe har en taskig dialekt. Eller kanske för att Vägrade släppa in Oskar i båset bara för inte Melker skulle få spela, (Vi vet ju inte om det var så). Vi skulle ju istället diskutera om vissa påstående är sanna i stället för att bara köpa det som sägs och hänga på korståget. Har någon i klubben sag rent ut, Vissa spelare kan vi inte ta in i lager för att de är för BRA, de skapar oreda??? Jag diskuterar gärna saker med dig och andra, och jag kan garantera dig att jag inte är här för att provocera utan för att stödja mitt lag.
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 3, 2009 13:00:10 GMT 1
Nu pratar du med fel person. Jag har aldrig påstått något av det du skriver ovan. Påstår du att jag kallat Micke för seriefigur eller snackat om Tobbes dialekt så ser jag det som en direkt provokation.
|
|
|
Post by kik67 on Jan 3, 2009 14:11:10 GMT 1
Nu pratar du med fel person. Jag har aldrig påstått något av det du skriver ovan. Påstår du att jag kallat Micke för seriefigur eller snackat om Tobbes dialekt så ser jag det som en direkt provokation. Nej det har jag inte, Men det är detta jag påpekat hela tiden och det är det jag är motståndare till. Du har ju inte läst mina inlägg från början utan du har förutsatt jag jag vill provocera. Vem är det som provocerar ?
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 5, 2009 9:49:49 GMT 1
Kanske läge att bilda en officiell RD-klubb. Ett par av dem som skrivit här tror jag dock inte kommer att hålla måttet. De viker ned sig efter en förlustmatch
|
|
|
Post by icebreaker on Jan 6, 2009 8:17:22 GMT 1
Kanske läge att bilda en officiell RD-klubb. Ett par av dem som skrivit här tror jag dock inte kommer att hålla måttet. De viker ned sig efter en förlustmatch Kom igen nu. Låt KIK67 vara med, han vill ju så gärna.
|
|
|
Post by TOMTEN on Jan 8, 2009 10:01:35 GMT 1
Jag är än så länge en ryggdunkare, då detta är vår första säsong i ettan tycker jag att vi har markerat att vi är att räkna med även nästa år. Jag tror m.a.o. att det kommer att gå bra i fortsättningsserien.
|
|
honken
Ungdomslirare
|
Post by honken on Jan 8, 2009 22:51:39 GMT 1
En liten fråga bara. Vart har Kik67 tagit vägen? Det står guest på honom! Mysig klubb ni har btw.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 9, 2009 8:16:34 GMT 1
En liten fråga bara. Vart har Kik67 tagit vägen? Det står guest på honom! Mysig klubb ni har btw. honken ? Men OK du är ju ryggdunkare i OIK
|
|
honken
Ungdomslirare
|
Post by honken on Jan 9, 2009 9:35:20 GMT 1
En liten fråga bara. Vart har Kik67 tagit vägen? Det står guest på honom! Mysig klubb ni har btw. honken ? Men OK du är ju ryggdunkare i OIK Alltid ryggdunkare...men finns det någon som har svaret på frågan?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 9, 2009 13:37:20 GMT 1
honken ? Men OK du är ju ryggdunkare i OIK Alltid ryggdunkare...men finns det någon som har svaret på frågan? kik67 har väl lämnat forumet igen, antar jag.
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 9, 2009 15:07:11 GMT 1
Måste säga att det är en kort, koncis och intensiv man han kik67. Är han på forumet ,så gör han det helhjärtat eller inte alls. Allt eller inget
|
|
|
Post by icebreaker on Jan 9, 2009 17:57:59 GMT 1
Han uppfyllde ju inte kriterierna för att vara med ryggdunkarna så han blev ledsen och gick hem
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 11, 2009 19:08:08 GMT 1
Får nog ge dem rätt som hävdat som sagt att fortsserien skulle bli jämn.
Ser ju ut så efter 2 omg i alla fall. GSK's vinst i Kristianstad tycker jag är ännu mer uppsendeväckande än UIF's vinst
|
|
|
Post by pILLY on Jan 11, 2009 19:10:20 GMT 1
Får nog ge dem rätt som hävdat som sagt att fortsserien skulle bli jämn. Ser ju ut så efter 2 omg i alla fall. GSK's vinst i Kristianstad tycker jag är ännu mer uppsendeväckande än UIF's vinst haha blir man förvånad ? du ska fan försöka hitta nåt värre än KHKs förlust ikväll. sannslöst !
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 11, 2009 19:37:52 GMT 1
Får nog ge dem rätt som hävdat som sagt att fortsserien skulle bli jämn. Ser ju ut så efter 2 omg i alla fall. GSK's vinst i Kristianstad tycker jag är ännu mer uppsendeväckande än UIF's vinst haha blir man förvånad ? du ska fan försöka hitta nåt värre än KHKs förlust ikväll. sannslöst ! Välkommen i gänget pilly
|
|