|
Post by chilipulver on Jan 6, 2009 20:47:10 GMT 1
Eftersom den andra omröstningen som någon annan startade blev lite väl komplicerad och svåröverskådlig så hoppas jag att den här blir mer tydlig.
Personligen tror jag Tobbe är kanon för laget och klubben i nuläget och har varit ryggraden i KHKs uppbyggnad.
Men jag är inte säker på att han räcker till för högre sammanhang. Men det har jag ju egentligen inte en aning om, bara en magkänsla.
|
|
|
Post by Back to Front on Jan 6, 2009 20:51:57 GMT 1
Visst är han det.. Men här kan man gömma sig OCH inte våga står för sin åsikt! Där av att man skulle skriv "NY" eller "Forts." Men tydligen för svårt för vissa.....
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 6, 2009 20:54:58 GMT 1
Vad spelar det för roll när i stort sett ingen änd å skriver under med sitt riktiga namn. Här blir det dessutom mer överskådligt. Men jag köper att du inte gillar det. Alla tycker vi olika, eller hur.
|
|
|
Post by Back to Front on Jan 6, 2009 20:59:00 GMT 1
jodå.. många vet vem många är. Visst köper jag att det är mer överskådligt, funderade på att göra en "poll" men då blir det bara 2 rader... Enligt vissa så vill ju nästan alla att Tobbe o Micke ska avgå/sluta efter denna säsong.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Jan 6, 2009 21:00:04 GMT 1
Absolut Tobbe även i fortsättningen. Tobbe vet hur man använder både broms och gas, till skillnad från så många andra vars satsningar har havererat eller gått i stå för att man bara begriper sig på att gasa tills man har "övervarvat" föreningen. Utan Tobbe skulle jag inte ha så mycket hopp om att varaktigt kunna ta oss någonstans alls (annat än hoppa jenka mellan den här och divisionerna under oss).
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 6, 2009 21:07:08 GMT 1
Back to front: Jo, men vissa är ju inte hela massan. Jag tycker bara det är intressant att se vad folk verkligen tycker oavsett om man "vågar stå för det" eller inte. Vissa kanske inte gör det, men det spelar väl egentligen ingen roll i såna här populärvetenskapliga frågor? En intressant diskussion bara. Alla vill vi ju ändå bara vårt KHKs bästa oavsett HUR man för fram sina åsikter. Vissa tror att Tobbe/Micke är rätt killar att leda KHK mot Allsvenskan och vissa tror det inte. Vi får nog bara acceptera att det finns olikheter i tänkandet. För mig är iallafall ingen enskild individ viktigare än klubbens totala framgångar. Vi ska självklart ha det bästa vi kan få för rimliga pengar. Varje gång. Gäller spelare, ledare, tränare, sportchef, publik mm. Vi måste få klubben att utvecklas på olika plan varje år, annars sjunker intresset hos publik och sponsorer, garanterat! Håller du inte med mig?
|
|
|
Post by Back to Front on Jan 6, 2009 21:08:05 GMT 1
Tydliga skräckexempel är väl K-stad och senast Nyköping.... Massor av stjärnor, men pannkaka av alltihop som följd.
|
|
|
Post by Joewson on Jan 6, 2009 21:10:32 GMT 1
Om man kan se att det behövs lite rutin på målvaktssidan, så visst är han rätt man!
/Daniel
|
|
|
Post by Back to Front on Jan 6, 2009 21:12:02 GMT 1
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 6, 2009 21:58:56 GMT 1
Självklart ska tobbe vara kvar!!!! Anledning är att han är kanon för klubben, o vi ska tacka han för alla framsteg.. O självklart skriver jag med mitt namn.. Varför gömma sig med massa olika smeknamn på ett forum..
Underskrift: Linus Karlsson!!!!
|
|
|
Post by mace on Jan 6, 2009 22:49:07 GMT 1
Röstade: Ja, självklart!
Max till allsvenskan ser så räcker han tyvärr inte till tror jag.
Men han får gärna bevisa det!
/Richard
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 7, 2009 8:35:42 GMT 1
Eftersom den andra omröstningen som någon annan startade blev lite väl komplicerad och svåröverskådlig så hoppas jag att den här blir mer tydlig. Personligen tror jag Tobbe är kanon för laget och klubben i nuläget och har varit ryggraden i KHKs uppbyggnad. Men jag är inte säker på att han räcker till för högre sammanhang. Men det har jag ju egentligen inte en aning om, bara en magkänsla. Svåröverskådlig? Bara att summera antalet forts resp ny ! 37-5 just nu Eller var du missnöjd med resultatet ? Tycker det är bra att det blir ändå fler undersökningar som visar att stödet för Tobbe o Micke är större i detta forum än vad tom jag vågat hoppas. Man luras nog av totalsågarnas utfall i detta forum mot dessa herrar. Känns skönt att se att den grå massan är mer sansad
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 7, 2009 15:13:53 GMT 1
Eftersom den andra omröstningen som någon annan startade blev lite väl komplicerad och svåröverskådlig så hoppas jag att den här blir mer tydlig. Personligen tror jag Tobbe är kanon för laget och klubben i nuläget och har varit ryggraden i KHKs uppbyggnad. Men jag är inte säker på att han räcker till för högre sammanhang. Men det har jag ju egentligen inte en aning om, bara en magkänsla. Svåröverskådlig? Bara att summera antalet forts resp ny ! 37-5 just nu Eller var du missnöjd med resultatet ? Varför skulle jag vara missnöjd? Har du fått läsproblem nu också? Jag tycker ju han ska vara kvar tills vidare så hur tänker du nu egentligen?
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 7, 2009 23:49:47 GMT 1
Ja då kan man se att ca 70% av de 50 röstande tror Tobbe är rätt man att ta KHK till Allsvenskan.
|
|
wob
Ungdomslirare
|
Post by wob on Jan 8, 2009 0:07:33 GMT 1
Jag ska inte kommentera hur Tobbe sköter sitt jobb för det har jag ingen aning om hur han använder sina resuser. Men jag vill gärna se någon med mer "go" i sig. Som vågar stiicka ut hakan. Förstår inte varför vi inte har en sniper ännu?!
|
|