|
Post by dejan on Jan 8, 2009 18:02:57 GMT 1
eh...jösses...vi har alltså bättre sportchef än alla lag i hela världen.. Förmodligen den enda sportchef som inte hittar en anfallare som passar in, av hundratals som vill spela här..som han själv uttrycker det.. Undrar om någon annan haft sånt urval.... ;D Du missförstår mig jag tycker att man ska ersätta honom om det finns ett bättre alternativ.Det värsta jag vet är det här kompistänkandet i en "Elit"klubb.Slå gärna upp ordet elit,vad jag vet så betyder det iaf inte kompis.Jag tror inte det finns någon klubb i världen där det viktigaste är att man ska fira jul tillsammans.(kanske Halmstad Bollklubb) Men vem skulle vara intreserad?
|
|
|
Post by Back to Front on Jan 8, 2009 18:10:12 GMT 1
F Bk går ju under namnet Familjen.. Elit.?
|
|
|
Post by Back to Front on Jan 8, 2009 18:11:16 GMT 1
Gissa...ironin flödar... ;D Du skulle säkert passa på den posten Det hade brunnit i lädret, ingen risk för något saaamlande iaf!
|
|
|
Post by dejan on Jan 8, 2009 18:12:05 GMT 1
F Bk går ju under namnet Familjen.. Elit.? Det gör Maffian på sicilien med.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Jan 8, 2009 18:14:38 GMT 1
"K" i IFK står i de flesta fall för "Kamraterna", finns en ymnig flod av goda exempel på elitklubbar som håller kamratskapen högt. Har ni inte börjat spåra ur nu?
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 8, 2009 18:20:30 GMT 1
Du skulle säkert passa på den posten Det hade brunnit i lädret, ingen risk för något saaamlande iaf! hehe jaa det är väll risk för det
|
|
|
Post by Basbatten on Jan 8, 2009 18:27:05 GMT 1
Denna tråden är en veritabel höjdare. ;D. Maken till patetiska och uselt underbyggda inlägg får man leta efter i hela sydöstra Sverige. Ja ja ja jag vet att detta är ett diskussionsforum där alla skall ha rätt att skriva vad de tycker och att denna rätt skall respekteras. Självklart skall det vara så. Yttrandefrihet och hela den biten. Det är just därför som jag tar mig rätten att inneha uppfattning enligt första stycket. Det är så himla lätt att skriva att sportchefen skall avgå. Sedan kan man slå sig för bröstet för att man minsann vågade yttra detta som om det förverkligades skulle frälsa KHK. En undersökning visade ett fötroende för Tobbe. Sedan strulade det sig en smula uppe i Gislaved och vips så valde kappvändarna att byta sida. Men men länge leve friheten att tycka vad som helst. Nu vill jag poängtera att detta inlägg inte var ett påhopp på någon individ eftersom jag rent principiellt anser att sådant ej hör hemma någonstans. Har tyvärr gjort ett övertramp tidigare vilket jag beklagar. Återstår att se om jag slipper undan.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 8, 2009 18:38:31 GMT 1
Denna tråden är en veritabel höjdare. ;D. Maken till patetiska och uselt underbyggda inlägg får man leta efter i hela sydöstra Sverige. Ja ja ja jag vet att detta är ett diskussionsforum där alla skall ha rätt att skriva vad de tycker och att denna rätt skall respekteras. Självklart skall det vara så. Yttrandefrihet och hela den biten. Det är just därför som jag tar mig rätten att inneha uppfattning enligt första stycket. Det är så himla lätt att skriva att sportchefen skall avgå. Sedan kan man slå sig för bröstet för att man minsann vågade yttra detta som om det förverkligades skulle frälsa KHK. En undersökning visade ett fötroende för Tobbe. Sedan strulade det sig en smula uppe i Gislaved och vips så valde kappvändarna att byta sida. Men men länge leve friheten att tycka vad som helst. Nu vill jag poängtera att detta inlägg inte var ett påhopp på någon individ eftersom jag rent principiellt anser att sådant ej hör hemma någonstans. Har tyvärr gjort ett övertramp tidigare vilket jag beklagar. Återstår att se om jag slipper undan. Nejdå basbatten ingen som tar illa upp, högt i tak! Tog dock inte många sekunder att hitta det du sökte i ditt första stycke. Och de på detta eminenta forum, snacka om inbördes beundran;) Kolla under fliken, Ryggdunkarna!
|
|
|
Post by dejan on Jan 8, 2009 19:39:28 GMT 1
"K" i IFK står i de flesta fall för "Kamraterna", finns en ymnig flod av goda exempel på elitklubbar som håller kamratskapen högt. Har ni inte börjat spåra ur nu? Utåt sett ja! Nämn en klubb som avstår från värvningar och riskerar att flyttas ned bara för att Dom inte passar in. Om Tobbe har haft Hundra alternativ då kan man ju undra vem som passar in. Och är det inte så att dom största artisterna har svårast att passa in?
|
|
|
Post by dejan on Jan 8, 2009 19:52:16 GMT 1
Denna tråden är en veritabel höjdare. ;D. Maken till patetiska och uselt underbyggda inlägg får man leta efter i hela sydöstra Sverige. Ja ja ja jag vet att detta är ett diskussionsforum där alla skall ha rätt att skriva vad de tycker och att denna rätt skall respekteras. Självklart skall det vara så. Yttrandefrihet och hela den biten. Det är just därför som jag tar mig rätten att inneha uppfattning enligt första stycket. Det är så himla lätt att skriva att sportchefen skall avgå. Sedan kan man slå sig för bröstet för att man minsann vågade yttra detta som om det förverkligades skulle frälsa KHK. En undersökning visade ett fötroende för Tobbe. Sedan strulade det sig en smula uppe i Gislaved och vips så valde kappvändarna att byta sida. Men men länge leve friheten att tycka vad som helst. Nu vill jag poängtera att detta inlägg inte var ett påhopp på någon individ eftersom jag rent principiellt anser att sådant ej hör hemma någonstans. Har tyvärr gjort ett övertramp tidigare vilket jag beklagar. Återstår att se om jag slipper undan. Självgodhet är också en sak som jag har svårt för.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 8, 2009 19:53:21 GMT 1
"K" i IFK står i de flesta fall för "Kamraterna", finns en ymnig flod av goda exempel på elitklubbar som håller kamratskapen högt. Har ni inte börjat spåra ur nu? Utåt sett ja! Nämn en klubb som avstår från värvningar och riskerar att flyttas ned bara för att Dom inte passar in. Om Tobbe har haft Hundra alternativ då kan man ju undra vem som passar in. Och är det inte så att dom största artisterna har svårast att passa in? Det är bra att han är kräsen.
|
|
|
Post by benderman on Jan 8, 2009 20:07:57 GMT 1
Utåt sett ja! Nämn en klubb som avstår från värvningar och riskerar att flyttas ned bara för att Dom inte passar in. Om Tobbe har haft Hundra alternativ då kan man ju undra vem som passar in. Och är det inte så att dom största artisterna har svårast att passa in? Det är bra att han är kräsen. inte i alla lägen....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 8, 2009 22:26:47 GMT 1
"K" i IFK står i de flesta fall för "Kamraterna", finns en ymnig flod av goda exempel på elitklubbar som håller kamratskapen högt. Har ni inte börjat spåra ur nu? Utåt sett ja! Nämn en klubb som avstår från värvningar och riskerar att flyttas ned bara för att Dom inte passar in. Om Tobbe har haft Hundra alternativ då kan man ju undra vem som passar in. Och är det inte så att dom största artisterna har svårast att passa in? Så sjukt, så det finns inte....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 8, 2009 22:29:11 GMT 1
eh...jösses...vi har alltså bättre sportchef än alla lag i hela världen.. Förmodligen den enda sportchef som inte hittar en anfallare som passar in, av hundratals som vill spela här..som han själv uttrycker det.. Undrar om någon annan haft sånt urval.... ;D Du missförstår mig jag tycker att man ska ersätta honom om det finns ett bättre alternativ.Det värsta jag vet är det här kompistänkandet i en "Elit"klubb.Slå gärna upp ordet elit,vad jag vet så betyder det iaf inte kompis.Jag tror inte det finns någon klubb i världen där det viktigaste är att man ska fira jul tillsammans.(kanske Halmstad Bollklubb) Men vem skulle vara intreserad? Tror säkert många skulle vara intresserade! I alla fall om man kollar bortom 10 mil norrut.... Måste väl vara härlig utmaning. Kan väl inte bara vara spelare som lockas!?
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 8, 2009 22:29:58 GMT 1
Utåt sett ja! Nämn en klubb som avstår från värvningar och riskerar att flyttas ned bara för att Dom inte passar in. Om Tobbe har haft Hundra alternativ då kan man ju undra vem som passar in. Och är det inte så att dom största artisterna har svårast att passa in? Så sjukt, så det finns inte.... ditt betyg på Tobbe är nu sjukt. När han föryngrade truppen 2006 var det sinnesjuktSnart är det väl bara en förkylning
|
|