|
Post by HF on Jan 8, 2009 9:08:42 GMT 1
Jag ska inte kommentera hur Tobbe sköter sitt jobb för det har jag ingen aning om hur han använder sina resuser. Men jag vill gärna se någon med mer "go" i sig. Som vågar stiicka ut hakan. Förstår inte varför vi inte har en sniper ännu?! Sticker ut hakan har han väl gjort under åren. Han har ju bl a sagt att vi ska upp, både när vi gick upp från trean och tvåan.
|
|
|
Post by happygilmore on Jan 8, 2009 9:58:25 GMT 1
Jag ska inte kommentera hur Tobbe sköter sitt jobb för det har jag ingen aning om hur han använder sina resuser. Men jag vill gärna se någon med mer "go" i sig. Som vågar stiicka ut hakan. Förstår inte varför vi inte har en sniper ännu?! Sticker ut hakan har han väl gjort under åren. Han har ju bl a sagt att vi ska upp, både när vi gick upp från trean och tvåan. Han menar någon som köper dyra spelare på chans, känns som vi fick nog av det på KIK tiden.
|
|
|
Post by pistolpete on Jan 8, 2009 11:26:23 GMT 1
Visst går det att dra slutsatser genom att titta på lag där det värvats "stjärnspelare", om det nu finns på denna nivå, utan framgång. Men det finns lag där det funkat, inte för att khk måste göra det eller ska göra det om innebär att de riskerar att förlora sin goda ekonomi och sammanhållning. Tror att tobbe hade större förväntn på några av värvningarna i år. Tänkar på tex Lönn, Höök och Jimmie (på g iaf) som jag anser inte varit så bra som iaf jag förväntat mig. Samtidigt har några av förra årets spelare inte hittat samma form och tänker då bla på Macke, André J och André S. Sebbe är den som tagit steget upp till ettan bäst helt klart. En lyftning av tex dessa spelare så tror på en väldigt trevlig höst.
|
|
|
Post by HF on Jan 8, 2009 12:38:57 GMT 1
Visst går det att dra slutsatser genom att titta på lag där det värvats "stjärnspelare", om det nu finns på denna nivå, utan framgång. Men det finns lag där det funkat, inte för att khk måste göra det eller ska göra det om innebär att de riskerar att förlora sin goda ekonomi och sammanhållning. Tror att tobbe hade större förväntn på några av värvningarna i år. Tänkar på tex Lönn, Höök och Jimmie (på g iaf) som jag anser inte varit så bra som iaf jag förväntat mig. Samtidigt har några av förra årets spelare inte hittat samma form och tänker då bla på Macke, André J och André S. Sebbe är den som tagit steget upp till ettan bäst helt klart. En lyftning av tex dessa spelare så tror på en väldigt trevlig höst. För några av spelarna har steget från tvåan till ettan varit för stort. För vissa tar det längre tid att anpassa sig. Rätt stor skillnad och möta Alvestas och Jonstorps backar mot Taifare, Oikare o s v.
|
|
|
Post by pistolpete on Jan 8, 2009 13:24:41 GMT 1
Håll er helt med dig om skillnaden. Vi får hoppas att dem anpassar sig, annars kan man i något fall säga att tobbe misslycktas eller Micke för den delen men det är naturligt och kommer hända fler ggr men hade ändå gärna sett mer prov på den beryktade fingertoppkänslan i form av utveckling/anpassning eller nyförvärv. Säger inte med detta att han ska gå eller att han gör ett dåligt jobb, gillar honom och vill ha kvar honom men hoppas att han inte är rädd för att släppa spelare som inte anpassar sig.
|
|
|
Post by dejan on Jan 8, 2009 17:31:15 GMT 1
Vem ska kunna ersätta Tobbe? ?
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 8, 2009 17:36:01 GMT 1
Vem ska kunna ersätta Tobbe? ? Det undrar jag med
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 8, 2009 17:40:21 GMT 1
eh...jösses...vi har alltså bättre sportchef än alla lag i hela världen.. Förmodligen den enda sportchef som inte hittar en anfallare som passar in, av hundratals som vill spela här..som han själv uttrycker det.. Undrar om någon annan haft sånt urval.... ;D
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 8, 2009 17:42:39 GMT 1
eh...jösses...vi har alltså bättre sportchef än alla lag i hela världen.. Förmodligen den enda sportchef som inte hittar en anfallare som passar in, av hundratals som vill spela här..som han själv uttrycker det.. Undrar om någon annan haft sånt urval.... ;D Ja bäst i världen kan jag ju skriva under att han inte är Du är allt bra på att överdriva ;D Men jag känner mig trygg med tobbe iallfall.. Men vi alla har ju olika åsikter!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 8, 2009 17:48:23 GMT 1
haha...klart jag tar chansen att överdriva, när man säger att han är OMÖJLIG att ersätta!!
|
|
|
Post by Back to Front on Jan 8, 2009 17:50:22 GMT 1
Vem ska kunna ersätta Tobbe? ? Ja de ni.. Finns väl bara en kandidat till den posten!!
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 8, 2009 17:50:36 GMT 1
haha...klart jag tar chansen att överdriva, när man säger att han är OMÖJLIG att ersätta!! nu överdriver du igen jag har aldrig sagt att han är ömöjlig att ersätta iallfall.. Men de är ju heller inte vem som helst som kan ersätta heller ?
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 8, 2009 17:51:21 GMT 1
Vem ska kunna ersätta Tobbe? ? Ja de ni.. Finns väl bara en kandidat till den posten!! Vem då om ja får frågar ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 8, 2009 17:53:34 GMT 1
Gissa...ironin flödar... ;D
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 8, 2009 17:54:28 GMT 1
Gissa...ironin flödar... ;D Du skulle säkert passa på den posten
|
|