|
Post by dejan on Jan 11, 2009 20:24:33 GMT 1
Nu jävlar blir jag riktigt trött på det här. Jag förordade att ha kvar Tobbe, men jag börjar svänga. JAg har inga som helst belägg för det, men jag får en känsla av att det är alldeles för mycket kompismentalitet och daltande med Micke. Sen tror jag fanimig att Tobbe har en övertro på den trupp han satt ihop. han tror att de kommer att klara det här utan nya heta spelare. Jag tror inte så. Truppen som helhet verkar ha ett ostabilt psyke, hänger me huvudena så fort det går knackigt. Slår klubban i plexit för minsta lilla, drar på sig onödiga utvisningar vid fel tillfällen mm. Nej jag tror fan Tobbe inte har så stark trupp som han vill tro. Sen tycker jag han är en alldeles för mjuk och snäll mysfarbror i en klubb som ska UPP och inte ner. Hade de hängt lika mycket med huvudet som dig hade det varit illa. Ja hts,vad tyckte du om matchen? Och vad är skillnaden mellan rejäl och stor?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 11, 2009 20:26:55 GMT 1
Nu jävlar blir jag riktigt trött på det här. Jag förordade att ha kvar Tobbe, men jag börjar svänga. JAg har inga som helst belägg för det, men jag får en känsla av att det är alldeles för mycket kompismentalitet och daltande med Micke. Sen tror jag fanimig att Tobbe har en övertro på den trupp han satt ihop. han tror att de kommer att klara det här utan nya heta spelare. Jag tror inte så. Truppen som helhet verkar ha ett ostabilt psyke, hänger me huvudena så fort det går knackigt. Slår klubban i plexit för minsta lilla, drar på sig onödiga utvisningar vid fel tillfällen mm. Nej jag tror fan Tobbe inte har så stark trupp som han vill tro. Sen tycker jag han är en alldeles för mjuk och snäll mysfarbror i en klubb som ska UPP och inte ner. Hade de hängt lika mycket med huvudet som dig hade det varit illa. Men det gjorde ju spelarna idag i båset, medans Micke stog lutad mot sargen och anteckande i sin lilla bok. Han skall ju för fan mana på sitt manskap när det behövs som mest, inte stå med ryggen vänd mot dem?
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 11, 2009 20:31:34 GMT 1
Hade de hängt lika mycket med huvudet som dig hade det varit illa. Ja hts,vad tyckte du om matchen? Och vad är skillnaden mellan rejäl och stor? För mig är stor större än rejäl och det var ju jag som skrev inlägget om rejäl satsning eller hur? Eller ska du bestämma vad jag menade med mitt inlägg ?
|
|
|
Post by dejan on Jan 11, 2009 20:35:15 GMT 1
Ja hts,vad tyckte du om matchen? Och vad är skillnaden mellan rejäl och stor? För mig är stor större än rejäl och det var ju jag som skrev inlägget om rejäl satsning eller hur? Eller ska du bestämma vad jag menade med mitt inlägg ? Nej absolut inte! Jag förstod bara inte skillnaden,jag är lite trög ibland.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 11, 2009 22:28:46 GMT 1
För mig är stor större än rejäl och det var ju jag som skrev inlägget om rejäl satsning eller hur? Eller ska du bestämma vad jag menade med mitt inlägg ? Nej absolut inte! Jag förstod bara inte skillnaden,jag är lite trög ibland. Tror jag inte. Men då är detta utrett
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 12, 2009 10:35:08 GMT 1
Nån som vet hur Tobbe är anställd? Är det lika som tränare att man skriver kontrakt för nåt år i sänder eller hur funkar det?
|
|
|
Post by dejan on Jan 12, 2009 11:46:06 GMT 1
Nån som vet hur Tobbe är anställd? Är det lika som tränare att man skriver kontrakt för nåt år i sänder eller hur funkar det? Jag tror att han har samma anställningsform som vår Kung
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 12, 2009 11:53:08 GMT 1
Dags för honom att verkställa det han tidigare sa om att ingen var oersättlig, ej heller han... Han gör för fan INGENTING som syns...inga målgörare, inga målvakter, inga förändringar i båset... Jag undrade verkligen vad som försiggick i hans huvud igår när jag tittade på honom vid UIFs vändning.... Som vanligt stod han som en stenstaty med armarna i kors..utåt sett helt iskall..
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 12, 2009 12:00:31 GMT 1
Ja, kan instämma i det mesta. Har du mailat Tobbe?
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 12, 2009 12:02:01 GMT 1
Tar dig i örat nu Tobbe o agera.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 12, 2009 12:04:12 GMT 1
Ja, kan instämma i det mesta. Har du mailat Tobbe? Har grubblat på VAD jag ska skriva och hur... Känns bara som man vill spy galla. Tror i o f s inte att han läser det ändå. Kanske måste lägga budskapet i rubriken..
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 12, 2009 19:11:42 GMT 1
Att vi inte tog hit Markus Svensson som verkligen ville hit inför säsongen är för mig ett jävla stort mysterium. Han begärde en lön iklass med Oscars, men Tobbe hade av någon märklig jävla anledning blint valt att satsa på Oscar Fransson, seriens sämste målvakt.
Markus som är en av få som presterar i Mif hade kunnat vara skillnaden på Allettan och där vi är nu.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 12, 2009 19:21:24 GMT 1
Mycket bra fråga, har hört samma ver som du, att "Markus Svensson som verkligen ville hit inför säsongen " och att han även under säsongen varit intresserad av att spela i KHK.
|
|
|
Post by benderman on Jan 12, 2009 19:53:43 GMT 1
En liten fråga
är Tobbe heltidsanställd? Bävern?
|
|
|
Post by happygilmore on Jan 12, 2009 19:56:11 GMT 1
En liten fråga är Tobbe heltidsanställd? Bävern? ja
|