|
Post by Ragulin on Jan 13, 2009 7:33:26 GMT 1
Suck..inte för att jag trodde det, men jag drömde i alla fall om att något skulle höras från musslan idag, men icke... Ska väl bara lullas vidare ytterligare en match...kanske löser det sig denna gång....eller nästa..eller nästa.... Flyg in en kanadensare med lite stake i...IDAG! GÖR NÅGOT! RISKERA NÅGOT!! Dö åtminstone med stövlarna på, för satan! Tyvärr får vi nog inte se någon Kanadensare i detta lag även om jag verkligen önskade det. Som Wikegård sa igår på hockeykväll, man får väldigt mycket energi och väldigt dåliga förlorare i Kanadicker.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 13, 2009 8:20:27 GMT 1
Suck..inte för att jag trodde det, men jag drömde i alla fall om att något skulle höras från musslan idag, men icke... Ska väl bara lullas vidare ytterligare en match...kanske löser det sig denna gång....eller nästa..eller nästa.... Flyg in en kanadensare med lite stake i...IDAG! GÖR NÅGOT! RISKERA NÅGOT!! Dö åtminstone med stövlarna på, för satan! Tyvärr får vi nog inte se någon Kanadensare i detta lag även om jag verkligen önskade det. Som Wikegård sa igår på hockeykväll, man får väldigt mycket energi och väldigt dåliga förlorare i Kanadicker. Vad fan kan Wikegård då? Jämfört med mannen, myten, LEGENDEN, Torbjörn Karlsson!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 13, 2009 8:26:12 GMT 1
Nu är det ju dock endast Herr Ordförande vi kan få bort på ett eventuellt årsmöte. Inte Tobbe eller Micke. Och eftersom hela ledningskvartetten är polare med varandra så lär vi få stå ut med Micke tills Tobbe är borta. Du kan ju lämna in missförtroende votum mot hela styrelsen. Det är på årsmöte man väljer styrelse också för övrigt. När Ni tagit över, då kan Ni sparka och anställa höger till vänster + lägga massa med ideella timmar. Till att börja med ska Ni alla bli medlemmar, så Ni får rösträtt. Sedan ska Ni föra Er talan på årsmötet. Jag längtar redan till årsmötet för att se hur många som kommer dit och kräver avgångar. Tycker mest det känns som tomma hot under anonyma nick. Ah, du är ju helt jävla borta. När en.. EN, UNO, ONE, EIN person tycker att Bävern ska bort, då tycker ALLA det? Tog klubban hårdare än man befarat eller?
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 13, 2009 8:52:19 GMT 1
Bägge. Tobbe ska absolut erbjudas jobb som andretänare eller nåt annat inom klubben. Jag undrar vilka det är som joggar sponsorpengar? Dom har tydligen gjort dåligt jobb om det stämmer att andra lag i div1 F har mer pengar än oss.... Varsågod. Bara att kontakta dem. Med din tuffa attityd så utgår jag från att det är lite stake i dig .. www.khk.se/?id=1408
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 13, 2009 8:58:15 GMT 1
Vilket dagis. Suck! :-( Skaffa var sitt lag på Managerzone.se i stället så kan ni coacha, köpa tränare och spelare bäst ni vill. Då kan ni åtminstone få reda på vem som fantiserar bäst och slippa kasta sand i ögonen på varandra och andra. KLOCKRENT
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Jan 13, 2009 12:00:50 GMT 1
Alltså måste man ta över tränarrollen eller kontakta styrelsen så fort man har en synpunkt?
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 13, 2009 12:07:24 GMT 1
Vilket dagis. Suck! :-( Skaffa var sitt lag på Managerzone.se i stället så kan ni coacha, köpa tränare och spelare bäst ni vill. Då kan ni åtminstone få reda på vem som fantiserar bäst och slippa kasta sand i ögonen på varandra och andra. Varför befinner du dig på ett forum om du inte tål att läsa diskussioner? Jävligt märkligt beteende.
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 13, 2009 12:18:21 GMT 1
Mitt inlägg passar egentligen bättre i den här tråden.
Vilka värvade spelare har Tobbe egentligen varit bidragande till, som vi inte mött i serien eller som har kommit ifrån Tingsryd? Lindfors?
Brasar fick upp ögonen för Karlskrona pga Strelert och Sebbe. Roger har haft en gammal tränare ifrån Karlskrona och ringde själv? Rådde är ifrån Kalmar och ringde, precis som Brasar, själv KHK.
Sebbe och Jimmie behöver ingen förklaring.
Hur fungerade scoutingen? Vad planeras för att bygga ut kontaktnätet? Är det någon som vet?
Det är skrämmande och kolla in vår trupp och inse att vi har 1(!) enda spelare norr om Tingsryd; Roger Wahlqvist.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Jan 13, 2009 12:33:39 GMT 1
Vilket dagis. Suck! :-( Skaffa var sitt lag på Managerzone.se i stället så kan ni coacha, köpa tränare och spelare bäst ni vill. Då kan ni åtminstone få reda på vem som fantiserar bäst och slippa kasta sand i ögonen på varandra och andra. Varför befinner du dig på ett forum om du inte tål att läsa diskussioner? Jävligt märkligt beteende. Det är nivån det handlar om. Börja med att vårda språk och ton t.ex? Jag blir nog inte speciellt frekvent som skribent här, kommer nog som de flesta andra supporters att nöja mig med att läsa och förundras. Så småningom kanske forumtonen ordnar till sig igen. Andra klubbars supporters måste älska det inbördeskrig som ni håller på med.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 13, 2009 12:47:18 GMT 1
När det HÄNDER något så ändras nog tonen... Luktar Mörrum mer och mer..."det ordnar sig"...t o m den mest positiva...hts, Charlie, OAO föreföll säkra på att något skulle hända vid juluppehållet...
|
|
|
Post by Chuck Bass on Jan 13, 2009 13:12:03 GMT 1
Håller med Supertramp .
Om Tobbe ska sitta kvar som sportchef så måste man skaffa ett par scouter runt om i landet , håller inte att känna till spelare i en radier om 5 mil från Karlskrona.
Ny målis behövs nu!
|
|
|
Post by sheriff on Jan 13, 2009 13:22:50 GMT 1
FACIT i Svängsta var på 70-talet världsledande inom skrivmaskinstillverkningen i världen tillsammans med bla ett företag som hette IBM!!!
Nu kör vi hemdatorer sa IBM och körde.
Facit sa, nja vänta lite till. vi vet ju vad vi har men inte vad vi får.
Ni har ju "Facit" idag.
Eller rättare sagt. Det har ni INTE!
Alla PC idag är däremot IBM-kompatibla som det heter.
Agera i tid är viktigt för överlevnad annars blir det som Facit eller den Engelska biltillverkningen. INGENTING!
|
|
|
Post by mannen on Jan 13, 2009 13:34:15 GMT 1
Varför befinner du dig på ett forum om du inte tål att läsa diskussioner? Jävligt märkligt beteende. Det är nivån det handlar om. Börja med att vårda språk och ton t.ex? Jag blir nog inte speciellt frekvent som skribent här, kommer nog som de flesta andra supporters att nöja mig med att läsa och förundras. Så småningom kanske forumtonen ordnar till sig igen. Andra klubbars supporters måste älska det inbördeskrig som ni håller på med. hur hade det sätt ut om alla hade samma åsikter? ska man sitta o göra slängkyssar till den man diskuterar med detta e ett forum inte ett dejtingsida
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 13, 2009 13:39:53 GMT 1
sheriffen måste måla allt så vackert som vanligt...men tyvärr sviktar logiken på många punkter i vår kära klubb... I mina ögon har du naturligvis helt rätt! Stagnation är livsfarligt! Vi vet inte vad vi får om vi drar hit en kanadick, men vi vet vad vi har: skott utanför, skott rakt på eller inga skott alls...
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 13, 2009 13:46:40 GMT 1
Man får ju inte så mycket pang för pengarna när man tar hit utländska spelare......
Var det någon som uttryckte sig......
|
|