|
Post by Ragulin on Jan 21, 2009 16:10:03 GMT 1
Fick höra en ramsa från min dotter och hennes kompisar, som kunde användas istället för den vanliga sållet ramsan. Samma takt som: khk e dom bästa -- heja heja heja khk "sållets mamma é en pappa -- stackars stackars stackars sållet" ;D ;D ;D ;D Tyvärr så är det disney i hela arenan.. så det kommer aldrig att sjungas Alldeles för mycket disney nu. Annars en härlig ramsa här ovan, frågan är bara om den passar i policyn. Det blev ju en mindre turbulens över flaggan med Kalle och Krif förra året
|
|
|
Post by dragkrok on Jan 21, 2009 22:39:36 GMT 1
Fy faan vad lågt (lägre än Glocalnet), "alla söker jobb i Olofström"...... Visst ska man kunna håna motståndarna, men detta var under all kritik (en eloge dock till YB som tydligt visade vad han tyckte om denna ramsan)..... i övrigt tycker jag att klacken, såväl som sittplats, gör ett kanonjobb idag
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 21, 2009 22:48:20 GMT 1
Fy faan vad lågt (lägre än Glocalnet), "alla söker jobb i Olofström"...... Visst ska man kunna håna motståndarna, men detta var under all kritik (en eloge dock till YB som tydligt visade vad han tyckte om denna ramsan)..... i övrigt tycker jag att klacken, såväl som sittplats, gör ett kanonjobb idag Denna ramsa hör inte hemma någonstans!!!! Ber samtliga invånare i olofström om ursäkt för att denna ramsa ens hördes!! Tack alla i arenan för stödet ni gav KHK!!! Nu tar vi nya tag på onsdag!!! Det är vi som KHK!!
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 21, 2009 22:57:10 GMT 1
Oj vad hemskt!!!! Snälla någon.. Man måste kunna håna lag med glimten i ögonen... Vi är inte vänner mot dom vi möter... När ska folk förstår de ?
|
|
|
Post by dragkrok on Jan 21, 2009 23:13:01 GMT 1
Oj vad hemskt!!!! Snälla någon.. Man måste kunna håna lag med glimten i ögonen... Vi är inte vänner mot dom vi möter... När ska folk förstår de ? Helt rätt, man måste kunna håna lag med glimten i ögonen.... ...men i detta fallet hittar iallafall inte jag glimten... Jag skäms
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 21, 2009 23:35:00 GMT 1
Oj vad hemskt!!!! Snälla någon.. Man måste kunna håna lag med glimten i ögonen... Vi är inte vänner mot dom vi möter... När ska folk förstår de ? Det är för tusan inte laget man hånar med en sån vidrig ramsa, det är vanligt folk, familjeförsörjare. Beklagligt! Annars var det riktigt bra idag, kul med vågen, det var länge sen!
|
|
|
Post by mannen on Jan 22, 2009 1:10:57 GMT 1
Oj vad hemskt!!!! Snälla någon.. Man måste kunna håna lag med glimten i ögonen... Vi är inte vänner mot dom vi möter... När ska folk förstår de ? Helt rätt, man måste kunna håna lag med glimten i ögonen.... ...men i detta fallet hittar iallafall inte jag glimten... Jag skäms snälla gud!!! vad fan e det för någon jävla skit klack som inte kan ta en rolig ramsa, skandal skandal en khk fans skandal
|
|
|
Post by mannen on Jan 22, 2009 1:11:36 GMT 1
Oj vad hemskt!!!! Snälla någon.. Man måste kunna håna lag med glimten i ögonen... Vi är inte vänner mot dom vi möter... När ska folk förstår de ? Det är för tusan inte laget man hånar med en sån vidrig ramsa, det är vanligt folk, familjeförsörjare. Beklagligt! Annars var det riktigt bra idag, kul med vågen, det var länge sen! snälla gå o häng dig
|
|
|
Post by mannen on Jan 22, 2009 1:14:52 GMT 1
Oj vad hemskt!!!! Snälla någon.. Man måste kunna håna lag med glimten i ögonen... Vi är inte vänner mot dom vi möter... När ska folk förstår de ? Helt rätt, man måste kunna håna lag med glimten i ögonen.... ...men i detta fallet hittar iallafall inte jag glimten... Jag skäms vad skäms du om? du e på sittplats o du skäms? det är vi som ska skämas för dig har det gått så långt att man måste slänga slängkyssar till motståndarna? det börja likna så
|
|
|
Post by dragkrok on Jan 22, 2009 7:52:36 GMT 1
Helt rätt, man måste kunna håna lag med glimten i ögonen.... ...men i detta fallet hittar iallafall inte jag glimten... Jag skäms vad skäms du om? du e på sittplats o du skäms? det är vi som ska skämas för dig har det gått så långt att man måste slänga slängkyssar till motståndarna? det börja likna så Fan vilken fantastisk supermänniska du är jämnfört med oss andra vanliga dödliga.... Just nu är du inget annat än patetisk....
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 22, 2009 7:54:41 GMT 1
Helt rätt, man måste kunna håna lag med glimten i ögonen.... ...men i detta fallet hittar iallafall inte jag glimten... Jag skäms vad skäms du om? du e på sittplats o du skäms? det är vi som ska skämas för dig har det gått så långt att man måste slänga slängkyssar till motståndarna? det börja likna så Vet inte om jag tycker söker jobb ramsan är så farlig. Inget i jämförelse mot hur det lät på 80talet i wämöhallen tex. Hoppas inte att personer från oik tar illa vid sig då detta är under en hetsig derbymatch och då är nästan allt tillåtet för att vinna! Kolla bara hur mycket spelarna psykade varandra! Hetsar oik spelarna publiken så får alla oikare ta skit helt enkelt! Mannen: sluta pissa på sitplats, du gör bara bort dig! Här sitter ett antal av de värsta ståplatsanhängarna från gamla dagar. Nu har vi överlåtit ståplats till eran generation. Förövrigt så är sittplatspubliken i arenan grym om du jämför med hur det ser ut i övriga landet!! Varför kör man vågen i ett derby när man leder med 2-1? Detta fenomen tillhör hockeyvm eller liknande jippon, enligt mig!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 22, 2009 11:44:12 GMT 1
Samma.. orka med vågen, vad är det för något trams?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 22, 2009 11:59:24 GMT 1
Skulle en match i TAK vara mindre än en VM-match? Vågen är underbar! Och med tanke på att den rullade igår så är det rätt många som håller med, tror jag...
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 22, 2009 12:08:25 GMT 1
Vågen är verkligen inget trams!!! Den är fin när den väll går runt Tycker de blev bra i går.
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 22, 2009 13:04:22 GMT 1
Vågen är ett jävla jippo-påhitt. Och VEM FAN STARTAR DEN NÄR MATCHEN STÅR OCH VÄGER med 2-1 ? Herre jävlar, är ni inte intresserade av hockeyn? Skillnad om det står 5-1 och KHK är klara för Allettan.
Jubelidioter!
|
|