|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 22, 2009 13:08:41 GMT 1
Vågen är ett jävla jippo-påhitt. Och VEM FAN STARTAR DEN NÄR MATCHEN STÅR OCH VÄGER med 2-1 ? Herre jävlar, är ni inte intresserade av hockeyn? Skillnad om det står 5-1 och KHK är klara för Allettan. Jubelidioter! Jag kan bara tycka synd om dig vännen.
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 22, 2009 13:14:06 GMT 1
Vågen är ett jävla jippo-påhitt. Och VEM FAN STARTAR DEN NÄR MATCHEN STÅR OCH VÄGER med 2-1 ? Herre jävlar, är ni inte intresserade av hockeyn? Skillnad om det står 5-1 och KHK är klara för Allettan. Jubelidioter! Jag kan bara tycka synd om dig vännen. Ja, jag håller med dig. Jag hade hellre varit som er, som kan slappna av mitt under en derbymatch som står och väger, istället som för mig själv som beter sig apatisk mot omvärlden och mer eller mindre tugga av sig fingrarna av nervositet. Då måste det vara hälsosammare att ta matchen som en kul grej och starta dagislekar som vågen mitt under matchen.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 22, 2009 13:42:29 GMT 1
Jag kan bara tycka synd om dig vännen. Ja, jag håller med dig. Jag hade hellre varit som er, som kan slappna av mitt under en derbymatch som står och väger, istället som för mig själv som beter sig apatisk mot omvärlden och mer eller mindre tugga av sig fingrarna av nervositet. Då måste det vara hälsosammare att ta matchen som en kul grej och starta dagislekar som vågen mitt under matchen.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 25, 2009 1:57:14 GMT 1
Vet inte om jag tycker söker jobb ramsan är så farlig. Inget i jämförelse mot hur det lät på 80talet i wämöhallen tex. Hoppas inte att personer från oik tar illa vid sig då detta är under en hetsig derbymatch och då är nästan allt tillåtet för att vinna! Kolla bara hur mycket spelarna psykade varandra! Hetsar oik spelarna publiken så får alla oikare ta skit helt enkelt! Mannen: sluta pissa på sitplats, du gör bara bort dig! Här sitter ett antal av de värsta ståplatsanhängarna från gamla dagar. Nu har vi överlåtit ståplats till eran generation. Förövrigt så är sittplatspubliken i arenan grym om du jämför med hur det ser ut i övriga landet!! Varför kör man vågen i ett derby när man leder med 2-1? Detta fenomen tillhör hockeyvm eller liknande jippon, enligt mig! polle du är idiot, lämna över till oss? är du dum eller? har varit med längre än dig, så ta reda på saker innan du säger något din loser Någon skulle kanske inte ta det sista sniffet på limmet...
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 25, 2009 8:10:20 GMT 1
Vet inte om jag tycker söker jobb ramsan är så farlig. Inget i jämförelse mot hur det lät på 80talet i wämöhallen tex. Hoppas inte att personer från oik tar illa vid sig då detta är under en hetsig derbymatch och då är nästan allt tillåtet för att vinna! Kolla bara hur mycket spelarna psykade varandra! Hetsar oik spelarna publiken så får alla oikare ta skit helt enkelt! Mannen: sluta pissa på sitplats, du gör bara bort dig! Här sitter ett antal av de värsta ståplatsanhängarna från gamla dagar. Nu har vi överlåtit ståplats till eran generation. Förövrigt så är sittplatspubliken i arenan grym om du jämför med hur det ser ut i övriga landet!! Varför kör man vågen i ett derby när man leder med 2-1? Detta fenomen tillhör hockeyvm eller liknande jippon, enligt mig! polle du är idiot, lämna över till oss? är du dum eller? har varit med längre än dig, så ta reda på saker innan du säger något din loser Ehh du e 24 år gammal!! Polle har följt KIK/KHK längre än så!
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 25, 2009 10:35:51 GMT 1
varför finns de så många ***** här inne :S
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 25, 2009 11:57:16 GMT 1
Vågen är ett jävla jippo-påhitt. Och VEM FAN STARTAR DEN NÄR MATCHEN STÅR OCH VÄGER med 2-1 ? Herre jävlar, är ni inte intresserade av hockeyn? Skillnad om det står 5-1 och KHK är klara för Allettan. Jubelidioter! DERBYKÄNSLAN....Om du vet va de är ? ? ?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 25, 2009 12:29:52 GMT 1
Vågen är ett jävla jippo-påhitt. Och VEM FAN STARTAR DEN NÄR MATCHEN STÅR OCH VÄGER med 2-1 ? Herre jävlar, är ni inte intresserade av hockeyn? Skillnad om det står 5-1 och KHK är klara för Allettan. Jubelidioter! DERBYKÄNSLAN....Om du vet va de är ? ? ? Man startar väll ändå förfan inte vågen när KHK är påväg att förlora, man du inte läsa vad han skriver och tycker?
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 25, 2009 12:43:57 GMT 1
DERBYKÄNSLAN....Om du vet va de är ? ? ? Man startar väll ändå förfan inte vågen när KHK är påväg att förlora, man du inte läsa vad han skriver och tycker? Nära o förlora? vad jag vet så ledde dom väll med 2-1? eller du visste att dom skulle förlora eller?... DU TROR INTE DE RYSER I KROPPEN PÅ SPELARNA NÄR VÅGEN GÅR RUNT ELLER? DU TROR INTE DOM BLIR EXTRA HETA.... SOM TUR VÄL MÅSTE MAN JU INTE VARA MED I DEN.. SÅ DE ÄR LUGNT.. SITT DU KVAR. DU BEHÖVER INTE RESA DIG... NOOOBI
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 25, 2009 12:49:14 GMT 1
Man startar väll ändå förfan inte vågen när KHK är påväg att förlora, man du inte läsa vad han skriver och tycker? Nära o förlora? vad jag vet så ledde dom väll med 2-1? eller du visste att dom skulle förlora eller?... DU TROR INTE DE RYSER I KROPPEN PÅ SPELARNA NÄR VÅGEN GÅR RUNT ELLER? DU TROR INTE DOM BLIR EXTRA HETA.... SOM TUR VÄL MÅSTE MAN JU INTE VARA MED I DEN.. SÅ DE ÄR LUGNT.. SITT DU KVAR. DU BEHÖVER INTE RESA DIG... NOOOBI Så som matchen såg ut vid det tillfället så. Varför skriver du bara i versaler föresten? Och jo, man märkte vad heta dom blev efter vågen, kolla bara på slutresultatet.
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 25, 2009 13:16:05 GMT 1
Nära o förlora? vad jag vet så ledde dom väll med 2-1? eller du visste att dom skulle förlora eller?... DU TROR INTE DE RYSER I KROPPEN PÅ SPELARNA NÄR VÅGEN GÅR RUNT ELLER? DU TROR INTE DOM BLIR EXTRA HETA.... SOM TUR VÄL MÅSTE MAN JU INTE VARA MED I DEN.. SÅ DE ÄR LUGNT.. SITT DU KVAR. DU BEHÖVER INTE RESA DIG... NOOOBI Så som matchen såg ut vid det tillfället så. Varför skriver du bara i versaler föresten? Och jo, man märkte vad heta dom blev efter vågen, kolla bara på slutresultatet. Just då blev de förlust ja.... Jag var där....
|
|
|
Post by TOMTEN on Jan 25, 2009 14:57:23 GMT 1
Och här var lika trevligt som vanligt!!!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 25, 2009 15:12:32 GMT 1
Vet inte om jag tycker söker jobb ramsan är så farlig. Inget i jämförelse mot hur det lät på 80talet i wämöhallen tex. Hoppas inte att personer från oik tar illa vid sig då detta är under en hetsig derbymatch och då är nästan allt tillåtet för att vinna! Kolla bara hur mycket spelarna psykade varandra! Hetsar oik spelarna publiken så får alla oikare ta skit helt enkelt! Mannen: sluta pissa på sitplats, du gör bara bort dig! Här sitter ett antal av de värsta ståplatsanhängarna från gamla dagar. Nu har vi överlåtit ståplats till eran generation. Förövrigt så är sittplatspubliken i arenan grym om du jämför med hur det ser ut i övriga landet!! Varför kör man vågen i ett derby när man leder med 2-1? Detta fenomen tillhör hockeyvm eller liknande jippon, enligt mig! polle du är idiot, lämna över till oss? är du dum eller? har varit med längre än dig, så ta reda på saker innan du säger något din loser Menar precis vad jag skrev! Fråga gärna Bergdahl eller Sune om vilka vi var som regerade på ståplats i mitten slutet på 80 talet så kanske du förstår lite bättre!! DU ska nog ta reda på saker innan du använder nedsättande ord om folk du inte känner!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 25, 2009 15:47:52 GMT 1
polle du är idiot, lämna över till oss? är du dum eller? har varit med längre än dig, så ta reda på saker innan du säger något din loser Ehh du e 24 år gammal!! Polle har följt KIK/KHK längre än så! Helt korrekt YB. Har följt KIK/KHK sedan 1978/79.
|
|
|
Post by mannen on Jan 26, 2009 16:04:09 GMT 1
polle du är idiot, lämna över till oss? är du dum eller? har varit med längre än dig, så ta reda på saker innan du säger något din loser Ehh du e 24 år gammal!! Polle har följt KIK/KHK längre än så! tror du ja, skriver väl inte mitt rediga personnr
|
|