|
Post by HF on Jan 26, 2009 17:41:39 GMT 1
Ehh du e 24 år gammal!! Polle har följt KIK/KHK längre än så! tror du ja, skriver väl inte mitt rediga personnr Än märkligare då att du måste vara så otrevlig. De som är några år är ju ofta lite socialt kompetenta...Att en 15 åring beter sig som du kan jag förstå men inte en som är lite mognare
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 26, 2009 17:46:47 GMT 1
Vågen är ett jävla jippo-påhitt. Och VEM FAN STARTAR DEN NÄR MATCHEN STÅR OCH VÄGER med 2-1 ? Herre jävlar, är ni inte intresserade av hockeyn? Skillnad om det står 5-1 och KHK är klara för Allettan. Jubelidioter! Min sjårige son tyckte att vågen var jättehäftig, men det är klart han vet väl inte bätte än eller?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 26, 2009 18:52:54 GMT 1
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Jan 27, 2009 2:19:18 GMT 1
Tycker inte "alla söker jobb i Olofström" var så vidare farlig heller, det är precis sånt som hör hemma på hockey tycker jag. Lite få man väl tåla eller?
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 27, 2009 8:15:05 GMT 1
Tycker inte "alla söker jobb i Olofström" var så vidare farlig heller, det är precis sånt som hör hemma på hockey tycker jag. Lite få man väl tåla eller? Håller med dig helt o hållet!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 27, 2009 9:46:05 GMT 1
Det där är ju fruktansvärt allvarliga saker att håna med!! Arbetslösa människor.... Att kalla det roligt är ju sjukt...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 27, 2009 12:23:05 GMT 1
Det där är ju fruktansvärt allvarliga saker att håna med!! Arbetslösa människor.... Att kalla det roligt är ju sjukt... Kan bara hålla med!
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 27, 2009 14:07:34 GMT 1
Vågen är ett jävla jippo-påhitt. Och VEM FAN STARTAR DEN NÄR MATCHEN STÅR OCH VÄGER med 2-1 ? Herre jävlar, är ni inte intresserade av hockeyn? Skillnad om det står 5-1 och KHK är klara för Allettan. Jubelidioter! Min sjårige son tyckte att vågen var jättehäftig, men det är klart han vet väl inte bätte än eller? Förhoppningsvis är det väl så, utan att påstå något negativt om din son. Jag kan mycket väl förstå att sjuåringar tycker det är häftigt. Men vuxna människor?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 27, 2009 14:11:08 GMT 1
Var väl inne på linjen att alla ihallen skall väl roligt när man går på hockey. Sedan om man tycker olika är ju en helt annan sak. Alla kan inte var stenhårda ultras.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 27, 2009 14:24:58 GMT 1
Sitter det bara barn på de stora arenorna, när de kör vågen??? Självklart ingen barnslig sak!
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 27, 2009 14:28:08 GMT 1
Sitter det bara barn på de stora arenorna, när de kör vågen??? Självklart ingen barnslig sak! Har du sett vågen på någon stor arena, mitt i matchen under resultatet 2-1? Ja, det skulle väl vara i staterna isf.
|
|
|
Post by dejan on Jan 27, 2009 20:35:02 GMT 1
Sitter det bara barn på de stora arenorna, när de kör vågen??? Självklart ingen barnslig sak! Har du sett vågen på någon stor arena, mitt i matchen under resultatet 2-1? Ja, det skulle väl vara i staterna isf. Är det inte så att den kallas Mexikanskavågen och första gången vi såg den här var under fotbolls-vm 86 när det var ca 100 000 på läktarna. Och att håna folk på det personliga planet är ALLTID under all kritik.
|
|
|
Post by Timsan on Jan 27, 2009 22:50:31 GMT 1
aldrig han, det är fan som att ha Heinz i målet
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 27, 2009 23:04:11 GMT 1
Har du sett vågen på någon stor arena, mitt i matchen under resultatet 2-1? Ja, det skulle väl vara i staterna isf. Är det inte så att den kallas Mexikanskavågen och första gången vi såg den här var under fotbolls-vm 86 när det var ca 100 000 på läktarna. Och att håna folk på det personliga planet är ALLTID under all kritik. Vad jag hört så kommer den ifrån nordamerika, men det spelar mindre roll. Att den kördes under ett fotbolls-vm för 12 år sedan förvånar mig inte heller. Där råder ju samma jippopublik som på OS-invigningarna. Men skitsamma, jag tycker vågen är en urlöjlig jippolek. Men hade den startats i slutminuterna för att fira en eventuell storvinst av KHK så hade jag verkligen inte brytt mig. Men tajmingen mot Olofström var ju inget annat än jubelidiotisk.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Jan 27, 2009 23:33:41 GMT 1
Är det ett personligt hån mot enskild människa att köra den ramsan? Hur många tog illa vid sig av Olofströmssupportrarna tror ni?
|
|