|
Post by Roger on Apr 10, 2010 10:34:55 GMT 1
Är ny medlem här på forumet men funnits som mörk besökare i nån månad Tänkte höra om de finns nån länk på sidan där man kan se allt som skrivits sedan man senast var online.. som de bruka finnas på en del andra forum. ?!?!
|
|
|
Post by HF on Apr 10, 2010 12:04:52 GMT 1
Det finns en liten blå markör vid varje tråd som har ett nytt inlägg sedan du senast var online.
|
|
|
Post by time on Apr 12, 2010 18:51:31 GMT 1
Ha ha nu har järnbyxan raderat Jens Svenson-tråden ;D
|
|
|
Post by Ragulin on Apr 12, 2010 18:53:21 GMT 1
;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 12, 2010 18:56:55 GMT 1
Ha ha nu har järnbyxan raderat Jens Svenson-tråden ;D Jag skrev ju att jag skulle göra det så man får ju stå vid sitt ord. ;D
|
|
|
Post by time on Jun 8, 2010 19:34:28 GMT 1
Sitter alla tre Lokatterna på anstalt eftersom det blev tyst på dem i våras?
|
|
|
Post by 4ever on Jun 8, 2010 21:11:36 GMT 1
Sitter alla tre Lokatterna på anstalt eftersom det blev tyst på dem i våras? Har Kolmården fått tillökning? ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 9, 2012 18:09:15 GMT 1
mr C. brukar endast skriva på forumet när han är missnöjd med något... Han har inte skrivit på flera månader.... detta borde betyda att han är nöjd med ALLT för tillfället. ;D Med andra ord "KHK´s nöjdaste supporter". ;D
|
|
|
Post by krickan on Feb 9, 2012 19:07:42 GMT 1
Haha, så har jag inte tänkt på det, men bannemig, jag tror du har rätt!
|
|
|
Post by dragkrok on Apr 9, 2012 16:03:30 GMT 1
Jag kan inte längre se vilka som är online på forumet, är det likadant för er andra?....och varför?
|
|
|
Post by Motgångssupportern on Apr 9, 2012 16:48:30 GMT 1
Jag kan inte längre se vilka som är online på forumet, är det likadant för er andra?....och varför? När jag loggar in så får jag upp att jag är den ende som varit inloggad sista dygnet, lika sannolikt som att vi ska börja med ett samarbete med TAIF.
|
|
|
Post by time on Dec 15, 2012 14:15:33 GMT 1
Någon påpekade att aktiviteten på forumet rasat. Javisst. Men under samma tid har aktiviteten på twitter skjutit i höjden. Skillnaden jag ser är att på Twitter förs en mestadels konstruktiv dialog både mellan KHKare och supporters från andra klubbar. Forumet har tyvärr mer och mer blivit en tummelplats för de som konstaterar hur illa allt är. Inte underligt att många lämnar forumet för twitter. Var jag känner mig mest hemma behöver jag nog inte berätta. Välkomna dit !
|
|
|
Post by noll1 on Dec 15, 2012 14:53:37 GMT 1
Någon påpekade att aktiviteten på forumet rasat. Javisst. Men under samma tid har aktiviteten på twitter skjutit i höjden. Skillnaden jag ser är att på Twitter förs en mestadels konstruktiv dialog både mellan KHKare och supporters från andra klubbar. Forumet har tyvärr mer och mer blivit en tummelplats för de som konstaterar hur illa allt är. Inte underligt att många lämnar forumet för twitter. Var jag känner mig mest hemma behöver jag nog inte berätta. Välkomna dit ! Kan du tipsa om några twittrare som är bra att följa om man vill hänga med i khk-diskussionen?
|
|
|
Post by chriande on Dec 15, 2012 19:32:39 GMT 1
Någon påpekade att aktiviteten på forumet rasat. Javisst. Men under samma tid har aktiviteten på twitter skjutit i höjden. Skillnaden jag ser är att på Twitter förs en mestadels konstruktiv dialog både mellan KHKare och supporters från andra klubbar. Forumet har tyvärr mer och mer blivit en tummelplats för de som konstaterar hur illa allt är. Inte underligt att många lämnar forumet för twitter. Var jag känner mig mest hemma behöver jag nog inte berätta. Välkomna dit ! Kan du tipsa om några twittrare som är bra att följa om man vill hänga med i khk-diskussionen? Jag har alltid tyckt att forumets aktivitet har varit till KHKs fördel oavsett om kritiken har varit positiv eller negativ, det stora intresse som har byggts upp har forumet varit en stor del av. Men det senaste halvårets insattser på isen och en massa pekfingrar från vissa håll har tyvärr skrämt bort en hel del intressanta skribenter som inte vill gå i polemik med som man uppfattar den innre kretsen i KHK. Efter en förlustmatch är det lika bittert på Twitter som det är här på forumet, sedan blir det mest en massa korta tweets med varandra, det blir aldrig så öppet som forumet har varit genom åren.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 15, 2012 20:24:47 GMT 1
Gillar strukturen här...som sagt...inbillar mig att Twitter är mer syjunta...dagens 100 knyck, hela tiden. Jävulskt tröttsamt
|
|