|
Post by time on Sept 24, 2009 18:37:55 GMT 1
Känner att det blir allt vanligare att man kallar varandra idiot, dum i huvudet mm. Kommer i fortsättningen att plocka bort alla inlägg jag ser med liknande förnedrande uttryck. Det är givetvis fortfarande ok att bli förbannad/besviken på olika saker och uttrycka detta. Dock inte med påhopp som ovanstående! Allt för att skapa ett bättre forum med bra diskussioner även mellan oliktänkande! Mvh Polle Utmärkt Berätta detta för brutus också
|
|
|
Post by HF on Sept 24, 2009 19:14:02 GMT 1
Orkade bara läsa en liten bit på hans inlägg och tog bort en sak. Att Brutus är en av de snabbaste att såga vet vi, oftast börjar det redan innan spelarna har kommit ut till värmningen....
|
|
|
Post by time on Sept 24, 2009 19:28:56 GMT 1
Orkade bara läsa en liten bit på hans inlägg och tog bort en sak. Att Brutus är en av de snabbaste att såga vet vi, oftast börjar det redan innan spelarna har kommit ut till värmningen.... OK. Tack såg att det värsta var borta nu
|
|
|
Post by time on Dec 20, 2009 19:31:13 GMT 1
Känner att det blir allt vanligare att man kallar varandra idiot, dum i huvudet mm. Kommer i fortsättningen att plocka bort alla inlägg jag ser med liknande förnedrande uttryck. Det är givetvis fortfarande ok att bli förbannad/besviken på olika saker och uttrycka detta. Dock inte med påhopp som ovanstående! Allt för att skapa ett bättre forum med bra diskussioner även mellan oliktänkande! Mvh Polle Här kanske man kan diskutera hur man utrycker sig i ett forum
|
|
|
Post by johnnypuma on Dec 20, 2009 19:38:18 GMT 1
Varför har det blivit OK att kalla ledare med öknamn nu, då det inte var ok för ett år sedan.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Dec 20, 2009 19:49:21 GMT 1
Varför har det blivit OK att kalla ledare med öknamn nu, då det inte var ok för ett år sedan. Homer är faktiskt inget öknamn, enligt min mening, men som jag sagt så många gånger innanmså kan ju inte alla tycka lika.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Dec 20, 2009 19:56:20 GMT 1
Varför har det blivit OK att kalla ledare med öknamn nu, då det inte var ok för ett år sedan.[/quoteTycker inte heller detta är ett öknamn då det kommer från en look a like bild på forumet. Hade man däremot syftat på seriefigurens IQ så vore det annorlunda!
|
|
|
Post by wolger on Dec 20, 2009 22:12:28 GMT 1
Ett smeknamn blir ett öknamn då personen ifråga inte uppskattar namnet. Skulle ni tilltala MN för "Homer"? (Alltså kalla honom för det om ni pratar med honom i vänligt ordalag). Tror inte det!
|
|
|
Post by time on Apr 7, 2010 14:12:49 GMT 1
rena djurparken just nu 1 Staff Member, 5 Members, 13 Guests. Most users online was 203, Apr 11, 2008, 10:35am Emil Lokatt, jompa, Lucas Lokatt, Jacob Lokatt, Joewson, peaceful
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 7, 2010 15:55:21 GMT 1
rena djurparken just nu 1 Staff Member, 5 Members, 13 Guests. Most users online was 203, Apr 11, 2008, 10:35am Emil Lokatt, jompa, Lucas Lokatt, Jacob Lokatt, Joewson, peaceful Det finns en Lokatt i oss alla, det gäller bara att få fram den!
|
|
|
Post by Joewson on Apr 7, 2010 17:31:11 GMT 1
Nästan bara jag och Lokattarna som är aktiva juh Kanske ska döpa om mig så man passar in i klubben...
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Apr 7, 2010 17:53:09 GMT 1
Nästan bara jag och Lokattarna som är aktiva juh Kanske ska döpa om mig så man passar in i klubben... Gör det! Tycker Lars Lokatt vore passande för dig. Här har du en bild också: Glöm inte bildtexten: LOKATT 4EVER!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 7, 2010 17:57:51 GMT 1
Nästan bara jag och Lokattarna som är aktiva juh Kanske ska döpa om mig så man passar in i klubben... Sture Lokatt (Pappa) och Anneli Lokatt (Mamma) är lediga namn
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Apr 7, 2010 18:08:23 GMT 1
Nästan bara jag och Lokattarna som är aktiva juh Kanske ska döpa om mig så man passar in i klubben... Sture Lokatt (Pappa) och Anneli Lokatt (Mamma) är lediga namn Namnn är riktigt heta så först till kvarn får mala. Gör vår familj ännu större och ännu starkare tillsamans skall vi erövra forumet!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 7, 2010 19:02:27 GMT 1
Sture Lokatt (Pappa) och Anneli Lokatt (Mamma) är lediga namn Namnn är riktigt heta så först till kvarn får mala. Gör vår familj ännu större och ännu starkare tillsamans skall vi erövra forumet! All makt åt LOKATT vår befriare!
|
|