|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 31, 2009 7:46:18 GMT 1
Känner att det blir allt vanligare att man kallar varandra idiot, dum i huvudet mm. Kommer i fortsättningen att plocka bort alla inlägg jag ser med liknande förnedrande uttryck.
Det är givetvis fortfarande ok att bli förbannad/besviken på olika saker och uttrycka detta. Dock inte med påhopp som ovanstående!
Allt för att skapa ett bättre forum med bra diskussioner även mellan oliktänkande!
Mvh Polle
|
|
|
Post by hockeylover on Jan 31, 2009 7:49:51 GMT 1
Bra "Polle"!
|
|
|
Post by Jason on Jan 31, 2009 10:04:19 GMT 1
Bra!
Stort tummen upp till dig Polle för detta!
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 31, 2009 10:08:26 GMT 1
Håller med:)
Bra jobbat Polle!!
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 31, 2009 10:13:58 GMT 1
Tror Polle menar att vi inte ska kalla varandra för idioter eller andra saker men att man fotfarande får säga sin mening angående spelet, hur man ser på att laget sköts etc etc.
Detta ska väl fungera även utan att man ser ner på andra MEN, skulle det bli censurering även av kritik till spelare, ledare, spel m.m då har man gått för långt här. Då kan det likaväl läggas ner helt. Kan inte det diskuteras öppet mellan supportrar på ett forum så lägger jag ner i alla fall.
Bra initiativ att bli av med påhoppen dock.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 31, 2009 10:18:35 GMT 1
Tror Polle menar att vi inte ska kalla varandra för idioter eller andra saker men att man fotfarande får säga sin mening angående spelet, hur man ser på att laget sköts etc etc. Detta ska väl fungera även utan att man ser ner på andra MEN, skulle det bli censurering även av kritik till spelare, ledare, spel m.m då har man gått för långt här. Då kan det likaväl läggas ner helt. Kan inte det diskuteras öppet mellan supportrar på ett forum så lägger jag ner i alla fall. Bra initiativ att bli av med påhoppen dock. Kommer aldrig bli censur av kritik när det gäller laget eller allt runtomkring!! Så länge det inte sker personangrepp(idiot mm) är det helt ok att tycka till om allt runt KHK och hockey. Både negativt och possitivt!
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 31, 2009 10:30:16 GMT 1
Tror Polle menar att vi inte ska kalla varandra för idioter eller andra saker men att man fotfarande får säga sin mening angående spelet, hur man ser på att laget sköts etc etc. Detta ska väl fungera även utan att man ser ner på andra MEN, skulle det bli censurering även av kritik till spelare, ledare, spel m.m då har man gått för långt här. Då kan det likaväl läggas ner helt. Kan inte det diskuteras öppet mellan supportrar på ett forum så lägger jag ner i alla fall. Bra initiativ att bli av med påhoppen dock. Kommer aldrig bli censur av kritik när det gäller laget eller allt runtomkring!! Så länge det inte sker personangrepp(idiot mm) är det helt ok att tycka till om allt runt KHK och hockey. Både negativt och possitivt! Tack för förtydligandet. Jag undrade just om du bara skulle cencurera påhopp på nicknamen. Men då är det alltså inte tillåtet att kalla Micke Nilsson för pajas, idiot, seriefigur etc etc som gjorts i detta forum ?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 31, 2009 10:43:23 GMT 1
Kommer aldrig bli censur av kritik när det gäller laget eller allt runtomkring!! Så länge det inte sker personangrepp(idiot mm) är det helt ok att tycka till om allt runt KHK och hockey. Både negativt och possitivt! Tack för förtydligandet. Jag undrade just om du bara skulle cencurera påhopp på nicknamen. Men då är det alltså inte tillåtet att kalla Micke Nilsson för pajas, idiot, seriefigur etc etc som gjorts i detta forum ? Nej det är inte tillåtet att kalla han idiot eller pajas. Är man någotsånär skrivkunnig kan man ge kritik med betydligt bättre ord! Helt ok att tycka nån är oduglig,dålig,kass mm. Detta är kritik av deras "arbete" på isen och inte deras person! När det gäller kopplingen mellan Micke och Homer Simpson så ser jag det som komik. Antar att du har sett look alike bilderna? Ungefär som arto=R2 eller Brasar= nakna kocken!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 31, 2009 10:44:52 GMT 1
Nu kommer kanske vi inte kunna se allt då det skrivs väldigt mycket. men det jag ser tar jag bort!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 31, 2009 11:11:14 GMT 1
Nu kommer kanske vi inte kunna se allt då det skrivs väldigt mycket. men det jag ser tar jag bort! Jag kan hjälpa till med ett exempel Ja, vilken dålig jävla inställning han har haft dom gångerna han har fått spela. Idiot.. på med glasögonen.Bort med Nilsson, jävla pajas.. Kommer inte att gå igenom gamla inlägg, skulle ta allt för lång tid. Nu och framåt får gälla!
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 31, 2009 11:16:06 GMT 1
Disney?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 31, 2009 11:22:00 GMT 1
|
|
|
Post by Jason on Jan 31, 2009 11:36:32 GMT 1
Bättre stämning skulle jag vilja säga...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 31, 2009 11:54:53 GMT 1
Mycket bra initiativ Polle.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 31, 2009 20:36:03 GMT 1
Håller med, bra initiativ av Polle !
|
|